Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Обладнання та матеріали для поточного ремонту систем технологічного відеоконтролю за операціями з готівкою у відділах грошового обігу в регіонах України"
Очікувана вартість
25 884,00 UAH
UA-2019-11-21-003510-b 99b3157611634e5da20c3d87034a671a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Соляннік

+380442539808 nataliia.solianyk@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Наталія Соляннік
+380442539808
nataliia.solianyk@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 19:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 21:00
Очікувана вартість: 25 884,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання


Укладення договору не передбачено. Детальна інформація викладена у документації, яка додана до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
"Обладнання та матеріали для поточного ремонту систем технологічного відеоконтролю за операціями з готівкою у відділах грошового обігу в регіонах України"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 32520000-4 — Телекомунікаційні кабелі та обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 19:07
Форма пропозиції та технічні вимоги.xlsx
21 листопада 2019 19:50
Реквізити та контактна особа.doc
21 листопада 2019 19:50
Вимоги до оформлення і надання документації.doc
26 листопада 2019 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 20:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 19:07
Форма пропозиції та технічні вимоги.xlsx
21 листопада 2019 19:50
Форма пропозиції та технічні вимоги.xlsx
21 листопада 2019 19:50
Реквізити та контактна особа.doc
21 листопада 2019 19:50
Вимоги до оформлення і надання документації.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:21
Дата відповіді: 22 листопада 2019 20:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. У файлі «Форма пропозиції та технічні вимоги», який завантажено до закупівлі, зазначено опис товару. У разі необхідності та потреби замовник зазначає «або еквівалент», там де такої примітки не має еквівалент не передбачається. Подаючи дану комерційну пропозицію компанія-учасник електронних торгів підтверджує її відповідність заявленим умовам, що розміщені на електронній платформі Prozorro та повинна вказати найменування товарів, що пропонує (назва, марка товару), та їх технічні характеристики. До участі в закупівлі допускаються всі учасники незалежно від того є вони платниками ПДВ або ні. Критерієм вибору переможця є ціна (100%) та відповідність заявленим вимогам. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ: розглядається ціна як остаточна без додавання суми ПДВ. При цьому у разі надання пропозиції учасником який не є платником ПДВ, вартість вказується в грн без ПДВ.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій