Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої (Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2019-11-21-003501-b c307141f691549abaef17c027127fa8f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голодюк Наталія Василівна

+380332787357 gu@vl.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 13358826
Місцезнаходження: 43026, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул. Кравчука, 22-в
Контактна особа: Голодюк Наталія Василівна
+380332787357
gu@vl.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 19:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 19:38
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 19:38
Очікувана вартість: 155 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Закупівля здійснюється за суми зекономлених коштів в поточному році
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Багатофункціональні пристрої (Комп’ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43026, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул. Кравчука, 22В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються після фактичної поставки Товару, на підставі рахунку,видаткової накладної Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 22:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 19:33
TД багатофункціональні пристрої.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:23
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповіді на ваші питання:
1) прив’язаності до певної торгової марки немає, головна умова – відповідність товару характеристикам, які зазначені у вимогах до предмета закупівлі (додаток 1)
2)Учасник у складі тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам, що зазначені у тендерній документації повинен надати відповідні документи, ознайомившись з якими стане відома конкретна торгова марка, запропонованого учасником товару.
Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу,доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
3)Обмеження щодо участі у закупівлі учасників в залежності від особливостей оподаткування не встановлені. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції зазначені в розділі V тендерної документації. Згідно ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2019 19:38
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій