Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33130000-0-стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (стоматологічні інструменти та прилади)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-11-21-003248-b 868f83ffd7ac4775afe1f3f046124d43
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Смакограй

+380674861834 fin_ode@ssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Служби безпеки України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20001645
Місцезнаходження: 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Єврейська, 43
Контактна особа: Ірина Смакограй
+380674861834
fin_ode@ssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33130000-0: Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71 штука
ДК 021:2015 - 33130000-0-стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (стоматологічні інструменти та прилади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, Пантелеймонівська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 33130000-0 — Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються Покупцем лише за фактично отриманий товар протягом 10 банківських днів на кінець бюджетного року на підставі належним чином оформлених документів, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

21 листопада 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОНКОВ ДЕНИС ЄВГЕНОВИЧ
#3050714995
Переможець 10 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 17:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 17:17
Договір 192 від 21.11.19р..pdf укладений
21 листопада 2019 17:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 666,67 UAH)