Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги доступу до мережі Інтернет по волоконно-оптичній лінії зв'язку (ВОЛЗ), за кодом ДК 021:2015 «72410000-7 послуги провайдерів».
Очікувана вартість
5 400,00 UAH
UA-2019-11-21-003244-b ● 614f1e34b49641b1bb5efd7d221562f6
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
21 листопада 2019
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40112249 |
Місцезнаходження: | 21010, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24 |
Контактна особа: |
Капітанчук Костянтин +380432661596 kkapitan1978@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
2.1. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується надавати ЗАМОВНИКОВІ послуги, перераховані та тарифіковані в Додатку № 1 даного Договору.
2.2. Термін початку надання послуг визначається дійсним підключенням до мережі Інтернет, або датою підписання даного Договору
2.3. У разі потреби проведення додаткових робіт в офісі ЗАМОВНИКА, ЗАМОВНИК робить оплату цих робіт на підставі окремих рахунків, які виставляються ВИКОНАВЦЕМ.
2.4. ВИКОНАВЕЦЬ має право переривати надання послуг для планового обслуговування засобів зв'язку й устаткування, у тому числі в робочі дні, повідомивши ЗАМОВНИКА за 24 години про обслуговування. Планове обслуговування повинне мати місце не частіше одного разу на місяць і не довше 12 годин.
2.5. Перерви, причиною яких є обставини, визначені вище, не будуть розглядатися як неналежне виконання ВИКОНАВЦЕМ зобов’язань, прийнятих на себе в рамках цього Договору.
2.6. Якщо тимчасове припинення надання послуг ЗАМОВНИКОВІ або зниження параметрів якості послуг (далі – “перерва”) відбулося з прямої вини ВИКОНАВЦЯ, ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний усунути причини перерви протягом щонайбільше 24 годин з моменту надходження відповідного повідомлення ЗАМОВНИКОМ.
2.7. Підписаний Сторонами Акт про перерву в наданні послуг є підставою для звільнення ЗАМОВНИКА від сплати платежів за весь час, протягом якого послуги йому фактично не надавались.
2.8. Якщо належне надання послуг ЗАМОВНИКУ стане тимчасово не можливим (у т.ч. надання послуг належної якості) в силу причин, що знаходяться поза межами контролю ВИКОНАВЦЯ, в т.ч. причини технічного характеру (пошкодження ліній зв’язку, обладнання та ін..), ВИКОНАВЕЦЬ не несе жодних зобов’язань із надання послуг, доки причина, що викликала таку неможливість, не буде усунута. При цьому ВИКОНАВЕЦЬ повинен вжити всіх можливих заходів для усунення такої причини в найкоротший термін.
2.9. Протягом терміну дії Договору Сторони (у т.ч. за ініціативою ЗАМОВНИКА) можуть домовитися про тимчасове припинення надання послуг, а також про зміну тарифу оформивши таке рішення письмовою Додатковою угодою із визначенням розміру платежів, що повинні сплачуватись ЗАМОВНИКОМ на користь ВИКОНАВЦЯ протягом всього терміну тимчасового припинення надання послуг.
2.10. Якщо Абонент протягом 5 (п’яти) банківських днів після закінчення терміну наданих послуг (робіт) не пред’явив у письмовій формі своїх заперечень (претензій) ВИКОНАВЦЮ, то послуги за вказаний період вважаються наданими якісно та прийняті ЗАМОВНИКОМ.
2.11. ВИКОНАВЕЦЬ має право на зміну тарифів на надання послуг, переліку та умов надання послуг із попередженням ЗАМОВНИКА, як це визначено нижче.
Розгорнути
Згорнути
2.2. Термін початку надання послуг визначається дійсним підключенням до мережі Інтернет, або датою підписання даного Договору
2.3. У разі потреби проведення додаткових робіт в офісі ЗАМОВНИКА, ЗАМОВНИК робить оплату цих робіт на підставі окремих рахунків, які виставляються ВИКОНАВЦЕМ.
2.4. ВИКОНАВЕЦЬ має право переривати надання послуг для планового обслуговування засобів зв'язку й устаткування, у тому числі в робочі дні, повідомивши ЗАМОВНИКА за 24 години про обслуговування. Планове обслуговування повинне мати місце не частіше одного разу на місяць і не довше 12 годин.
2.5. Перерви, причиною яких є обставини, визначені вище, не будуть розглядатися як неналежне виконання ВИКОНАВЦЕМ зобов’язань, прийнятих на себе в рамках цього Договору.
2.6. Якщо тимчасове припинення надання послуг ЗАМОВНИКОВІ або зниження параметрів якості послуг (далі – “перерва”) відбулося з прямої вини ВИКОНАВЦЯ, ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний усунути причини перерви протягом щонайбільше 24 годин з моменту надходження відповідного повідомлення ЗАМОВНИКОМ.
2.7. Підписаний Сторонами Акт про перерву в наданні послуг є підставою для звільнення ЗАМОВНИКА від сплати платежів за весь час, протягом якого послуги йому фактично не надавались.
2.8. Якщо належне надання послуг ЗАМОВНИКУ стане тимчасово не можливим (у т.ч. надання послуг належної якості) в силу причин, що знаходяться поза межами контролю ВИКОНАВЦЯ, в т.ч. причини технічного характеру (пошкодження ліній зв’язку, обладнання та ін..), ВИКОНАВЕЦЬ не несе жодних зобов’язань із надання послуг, доки причина, що викликала таку неможливість, не буде усунута. При цьому ВИКОНАВЕЦЬ повинен вжити всіх можливих заходів для усунення такої причини в найкоротший термін.
2.9. Протягом терміну дії Договору Сторони (у т.ч. за ініціативою ЗАМОВНИКА) можуть домовитися про тимчасове припинення надання послуг, а також про зміну тарифу оформивши таке рішення письмовою Додатковою угодою із визначенням розміру платежів, що повинні сплачуватись ЗАМОВНИКОМ на користь ВИКОНАВЦЯ протягом всього терміну тимчасового припинення надання послуг.
2.10. Якщо Абонент протягом 5 (п’яти) банківських днів після закінчення терміну наданих послуг (робіт) не пред’явив у письмовій формі своїх заперечень (претензій) ВИКОНАВЦЮ, то послуги за вказаний період вважаються наданими якісно та прийняті ЗАМОВНИКОМ.
2.11. ВИКОНАВЕЦЬ має право на зміну тарифів на надання послуг, переліку та умов надання послуг із попередженням ЗАМОВНИКА, як це визначено нижче.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги доступу до мережі Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
21 листопада 2019 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДІОНЕТ" #32833094 |
Переможець |
5 400,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 17:13
|