Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, силових та слабострумних систем, які забезпечують функціонування будівлі Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1 по вул.Соборності,2 в м.Кривий Ріг, Дніпропетровської обл. (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
27 409 900,00 UAH
UA-2019-11-21-003012-b 853890377cbc4ebc9e62f721c8095cf3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 16:38
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 16:38
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:40
Очікувана вартість: 27 409 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 740,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, силових та слабострумних систем, які забезпечують функціонування будівлі Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1 по вул. Соборності,2 в м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 17:06
перелік змін ТД ПВВС.docx
25 листопада 2019 17:06
Тендерна документація зі змінами.pdf
25 листопада 2019 16:01
Додаток 2 проект договору зі змінами.doc
25 листопада 2019 16:01
Тендерна документація ПВВС зі змінами.doc
22 листопада 2019 10:45
Технічне завдання_ПВВС_21.11.2019.rtf
25 листопада 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 17:06
перелік змін ТД ПВВС.docx
25 листопада 2019 17:06
Тендерна документація зі змінами.pdf
25 листопада 2019 16:01
Додаток 2 проект договору зі змінами.doc
22 листопада 2019 11:47
Додаток 2 проект договору.doc
25 листопада 2019 16:01
Тендерна документація ПВВС зі змінами.doc
21 листопада 2019 17:04
Тендерна документація ПВВС.doc
22 листопада 2019 10:45
Технічне завдання_ПВВС_21.11.2019.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно технічного завдання
Дата подання: 22 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 22 листопада 2019 11:09
Доброго дня. Просимо виставити проектно-кошторисну документацію.
Відповідь: Добрий день. Технічне завдання (додаток 1 до тендерної документації) додано.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000056 ● 6107e6c10eec4cbaa245060bc70d341e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020 20:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.04.2020 № 72

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2020 № 72

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17
UA-2019-11-21-003012-b
21.11.2019 Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142313) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-15 17:40:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-21-003012-b) за процедурою відкриті торги з очікуваною вартістю 27 409 900,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1.Чому в порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону положення тендерної документації, до яких внесені зміни не відображені у вигляді закреслених даних ?
2.Чому в порушення пункту тринадцятого частини другої статті 22 в тендерній документації Замовника не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій ?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-21 12:58:27

Пояснення

Відділ освіти у відповідь на Ваш запит від 15.04.2020 року про надання пояснення в рамках проведення моніторингу закупівлі по об’єкту закупівлі: «Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, силових та слабострумних систем, які забезпечують функціонування будівлі Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1 по вул. Соборності,2 в м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл.», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-21-003012-b повідомляє наступне.
Відповідно до частини другої статті 23 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Так, тендерним комітетом відділу освіти при розміщенні оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги, розміщено тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету № 499 від 21.11.2019 року за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, силових та слабострумних систем, які забезпечують функціонування будівлі Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1 по вул.Соборності,2 в м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл.». Рішенням тендерного комітету № 501 від 25.11.2019 року внесені зміни до тендерної документації замовника, зокрема:
1. зміни щодо строку виконання робіт (п.4.4 документації);
2. виключено вимогу щодо надання сканованого оригіналу діючої ліцензії, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій (Державним департаментом пожежної безпеки МНС України; Державною інспекцією техногенної безпеки України; іншим уповноваженим державним органом України) на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (обов’язково має включати роботи з монтажу пожежної сигналізації, вогнезахисту) (п. 7 документації);
3. вилучено вимогу щодо надання довідки про наявність кадрового складу та матеріально-технічної бази, що відповідають умовам, визначеним у Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, із наведенням повного переліку працівників та обладнання, передбаченого Постановою №852, та ліцензію ( п.7 документації);
4. внесені зміни в Додаток 2 проект договору, а саме дата укладання договору, та банківські реквізити відділу освіти.
Тендерним комітетом, відповідно до вимог Закону, зокрема ст.23, зміни було розміщено та відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднив перелік змін, що вносяться. Усі документи тендерної документації, в старій та новій редакціях, є доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Відсутність відображення у вигляді закреслених даних пояснюється відсутністю технічної можливості накладення закреслення в програмах, які встановлені на застарілій комп’ютерній техніці, що використовується тендерним комітетом відділу освіти. Тому, вважаємо, що тендерним комітетом повністю дотримано вимоги частини 2 статті 23 Закону, інформація щодо змін оприлюднена у повному обсязі та була та є доступною для перегляду.
Окрім того, відповідно до частини першою статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Звернень за роз’ясненнями або оскарження через електронну систему публічних закупівель не надходило.
Щодо другого питання, повідомляємо, що в умовах тендерної документації по вищевказаному об’єкту, відповідно до вимог п.13 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції, а саме в Розділі IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» вказано наступне:
п. 1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається системою. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
п. 2. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
Пункт 13 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що повинна містити тендерна документація, зокрема, «зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій», однак в контексті викладено, у вказаному пункті не зазначено необхідності вказувати конкретну дату та час, тобто вважаємо, що зазначення нами в тендерній документації, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається системою, не є порушенням вимог п.13 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В оголошенні про закупівлю, що є складовою Тендерної документації Замовника, Замовником визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.12.2019 року о 15:45. У період обговорення закупівлі – звернень за роз’ясненнями та з вимогами, а також у період оскарження, скарг до органу оскарження не надходило.
Також відповідно до частини першої статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Звернень за роз’ясненнями або оскарження через електронну систему публічних закупівель не надходило.
Поряд з цим, частиною другою статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін, строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі публічних закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання залишалося не мене ніж сім днів. Отже, в такому випадку, кінцевий строк подання тендерних пропозицій зміниться.
Замовником в п. 1 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Розділу ІІІ Подання тендерних пропозицій Тендерної документації встановлено умову про те, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій автоматично визначається електронною системою закупівель та зазначається в оголошенні замовником, у зв’язку з тим, що тендерна документація до кожної процедури закупівлі, що підпадає під дію норм Закону України «Про публічні закупівлі» затверджується на засіданнях тендерного комітету відповідно до Річного плану закупівель відділу освіти та потреби закладів. Оскільки, Замовником є відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, на балансі якого перебуває 38 закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, кожного дня тендерним комітетом здійснюється великий обсяг повноважень задля забезпечення життєдіяльності закладів освіти Замовника, закупівлі товарів, робіт та послуг, у зв’язку з чим затверджена тендерна документація на засіданнях тендерного комітету може бути оприлюднена в електронній системі публічних закупівель не в день затвердження, а після спливу значної кількості часу, що унеможливлює проставлення точної дати та годин кінцевого терміну подання пропозицій саме в тендерній документації. На підставі чого, тендерний комітет Замовника визначає в тендерній документації, що кінцевий термін подання тендерної документації зазначається в оголошенні.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що жодних порушень при проведенні закупівель по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, силових та слабострумних систем, які забезпечують функціонування будівлі Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1 по вул. Соборності,2 в м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл.» не було допущено.

З повагою,
заступник начальника відділу Тетяна Дирда
голова тендерного комітету

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Частиною 6 статті 7-1 Закону встановлено, що за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. У відповідності до частини 8 статті 7-1 Закону, замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до наказу від 13.04.2020 № 72 «Про початок моніторингу закупівель» Державною аудиторською службою України, а саме Відділом контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби, на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону здійснено моніторинг закупівлі «Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, силових та слабострумних систем, які забезпечують функціонування будівлі Палацу водних видів спорту ДЮСШ № 1 по вул. Соборності, 2 в м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-21-003012-b), у якому Замовником є Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142313). За результатами проведення моніторингу закупівлі Східним офісом Держаудитслужби складено та оприлюднено в електронній системі закупівель Висновок, в якому зазначено, про те, що «за результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 13 ч.2 ст.22 Закону та порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено. За результатами проведення моніторингу закупівлі Східним офісом Держаудитслужби надано зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.» Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради (далі – Замовник) не погоджується із інформацією, викладеною у висновку, в зв’язку з чим надає аргументовані заперечення до висновку, а саме: 1. Так, дійсно пункт 13 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація повинна містити, зокрема, «зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Закону України «Про публічні закупівлі» не визначено поняття «кінцевого строку» та взагалі поняття «строку». Поняття строку і терміну визначено у статті 251 ЦК України. Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Стаття 252 ЦК України містить наступні норми щодо визначення строку та терміну: строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами, а термін - календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати. Строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку. Строк, що визначений місяцями, спливає у відповідне число останнього місяця строку. Строк, що визначений тижнями, спливає у відповідний день останнього тижня строку. Отже, відповідно викладеного, враховуючи, що пункт 13 ч.2 ст.22 Закону не зазначено необхідності вказувати конкретну дату та час, вказано лише взагалі на необхідність зазначення кінцевого строку, тож Замовник має самостійно визначити цей строк. Ст. 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тим самим, вказана стаття закріплює принцип свободи - «дозволено все, що не заборонено законом». При́нцип свобо́ди — це основоположний принцип права, ключовою ідеєю якого є можливість вибору варіанту поведінки особою, яка обмежується лише правом. Отже, відсутність пункт 13 ч.2 ст.22 Закону зобов’язання для зазначення конкретної дати та часу кінцевого строку – дає Замовнику свободу у праві самостійного визначення та встановлення кінцевого строку. Так, Замовником в умовах тендерної документації закупівлі: «Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, силових та слабострумних систем, які забезпечують функціонування будівлі Палацу водних видів спорту ДЮСШ № 1 по вул. Соборності, 2 в м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл.», відповідно до вимог п.13 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції, а саме в Розділі IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» вказано наступне: п. 1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається системою. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. п. 2. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Отже, з викладеного слідує, що Східним офісом Держаудитслужби безпідставно у висновках зазначено, що Замовником порушено вимоги п.13 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того, тендерним комітетом відділу освіти при розміщенні оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги, розміщено тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету № 499 від 21.11.2019 року за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, силових та слабострумних систем, які забезпечують функціонування будівлі Палацу водних видів спорту ДЮСШ №1 по вул.Соборності,2 в м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл.». Рішенням тендерного комітету № 501 від 25.11.2019 року внесені зміни до тендерної документації замовника, зокрема: 1. зміни щодо строку виконання робіт (п.4.4 документації); 2. виключено вимогу щодо надання сканованого оригіналу діючої ліцензії, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій (Державним департаментом пожежної безпеки МНС України; Державною інспекцією техногенної безпеки України; іншим уповноваженим державним органом України) на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (обов’язково має включати роботи з монтажу пожежної сигналізації, вогнезахисту) (п. 7 документації); 3. вилучено вимогу щодо надання довідки про наявність кадрового складу та матеріально-технічної бази, що відповідають умовам, визначеним у Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, із наведенням повного переліку працівників та обладнання, передбаченого Постановою №852, та ліцензію ( п.7 документації); 4. внесені зміни в Додаток 2 проект договору, а саме дата укладання договору, та банківські реквізити відділу освіти. Тендерним комітетом, відповідно до вимог Закону, зокрема ст.23, зміни було розміщено та відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднив перелік змін, що вносяться. Усі документи тендерної документації, в старій та новій редакціях, є та були доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Відсутність відображення у вигляді закреслених даних пояснюється відсутністю технічної можливості накладення закреслення в програмах, які встановлені на застарілій комп’ютерній техніці, що використовується тендерним комітетом відділу освіти. Тому, вважаємо, що тендерним комітетом не порушено вимоги частини 2 статті 23 Закону, інформація щодо змін оприлюднена у повному обсязі та була та є доступною для перегляду. Звернень за роз’ясненнями або оскарження через електронну систему публічних закупівель до процедури закупівлі не надходило. Слід також зазначити, що до укладання будь-якого правочину пред’являються вимоги, установлені ст. 203 Цивільного кодексу України, зокрема: 1. Зміст договору не повинен суперечити ЦКУ, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави та суспільства, його моральним принципам. Тобто до договору повинні бути включені ті умови, які не суперечать діючому законодавству. 2. Особа, яка укладає договір, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Так, юридичні особи набувають цивільної дієздатності через свої органи управління (директор, рада директорів, правління і т. д.), які діють згідно з установчими документами (ст. 92 ЦК). 3. Волевиявлення учасника договору повинне бути вільним та усвідомленим. У даному випадку обов’язковою умовою укладання договору повинне бути дійсне бажання особи укласти договір. 4. Договір повинен укладатися у формі, установленій законом. Законодавство передбачає усну та письмову форми договору, а в деяких випадках, передбачених законодавством, договір підлягає нотаріальному посвідченню. 5. Договір повинен бути спрямований на реальне настання обумовлених ним наслідків, тощо. Національним законодавством України передбачено два види недійсних правочинів: нікчемні та оспорювані, які різняться підставами та процедурами визнання правочину недійсним. Нікчемним є правочин, недійсність якого встановлена законом і для якого визнання його недійсності судом не потрібне (ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України). Наприклад, якщо договір не засвідчено нотаріусом у тих випадках, коли таке засвідчення є обов’язковим згідно із законодавством, то він вважається нікчемним на підставі ст. 220 ЦК, яка прямо передбачає нікчемність такого правочину. Оспорюваний правочин – це правочин, недійсність якого прямо не встановлена законом, але одна з його сторін або інша заінтересована особа можуть оспорити цей правочин із підстав, передбачених законом (ч. 3 ст. 215 ГК). Така угода визнається недійсною тільки в судовому порядку. В даному випадку договір від 24.12.2019 №549 укладений з дотримання всіх вимог законодавства України, спрямований на реальне настання наслідків у вигляді Капітального ремонту за предметом закупівлі та відповідно до предмету самого договору, а незначні помилки не в самому договорі, а в тендерній документації свідчать про можливе допущення формальних помилок. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що порушень законодавства при проведенні закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, силових та слабострумних систем, які забезпечують функціонування будівлі Палацу водних видів спорту ДЮСШ № 1 по вул. Соборності, 2 в м. Кривий Ріг, Дніпропетровської обл.» жодною зі Сторін не було допущено. Знову слід наголосити, що стаття 19 Конституції України встановлює, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З огляду на вищезазначене, Замовник вважає, що Висновок є необґрунтованим, а викладені в ньому доводи прийняті без всебічного дослідження наявних документів та обставин. Таким чином, відсутні порушення вимог законодавства при проведенні процедури закупівлі. З повагою, заступник начальника відділу голова тендерного комітету Тетяна Дирда

2020-05-03 17:47:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-1" 27 396 023,47
UAH з ПДВ
27 396 023,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" 27 399 987,60
UAH з ПДВ
27 399 987,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 18:53
Електронний підпис
05 грудня 2019 18:51
Відгук.pdf
05 грудня 2019 18:51
Інформація антикоруп.pdf
05 грудня 2019 18:51
ЛК2-1-2.pdf
05 грудня 2019 18:51
Інформація фізособа.pdf
05 грудня 2019 18:51
Посвідчення Зізюк.pdf
05 грудня 2019 18:51
ЛК2-1-7.pdf
05 грудня 2019 18:51
Посвідчення Кшивец.pdf
05 грудня 2019 18:51
Графік.pdf
05 грудня 2019 18:51
Розрахунок ЗВВ к ЛК2-1-8.pdf
05 грудня 2019 18:51
Посвідчення Суполкін.pdf
05 грудня 2019 18:51
Освіта Кшивецький.pdf
05 грудня 2019 18:51
Наявність обладнання.pdf
05 грудня 2019 18:51
Декларація.pdf
05 грудня 2019 18:51
ЛК2-1-5.pdf
05 грудня 2019 18:51
Розрахунок ЗВВ к ЛК2-1-2.pdf
05 грудня 2019 18:51
Дипломи.pdf
05 грудня 2019 18:51
ЛК2-1-6.pdf
05 грудня 2019 18:51
ДогЦена.pdf
05 грудня 2019 18:51
Розрахунок ЗВВ к ЛК2-1-4.pdf
05 грудня 2019 18:51
ЛК2-1-1.pdf
05 грудня 2019 18:51
Лист згода.pdf
05 грудня 2019 18:51
ЛК2-1-3.pdf
05 грудня 2019 18:51
Посвідчення Оліфіров.pdf
05 грудня 2019 18:51
Працівники.pdf
05 грудня 2019 18:51
Розрахунок ЗВВ к ЛК2-1-6.pdf
05 грудня 2019 18:51
лаборатория_оригинал.pdf
05 грудня 2019 18:51
Довідка_досвід.pdf
05 грудня 2019 18:51
ЛіцензіяКонстанта1.pdf
05 грудня 2019 18:51
Розрахунок ЗВВ к ЛК2-1-5.pdf
05 грудня 2019 18:51
Штатний розпис.pdf
05 грудня 2019 18:51
Посвідчення Радутний.pdf
05 грудня 2019 18:51
Договір Лабораторія.pdf
05 грудня 2019 18:51
Проект договору.pdf
05 грудня 2019 18:51
Довідка_згода.pdf
05 грудня 2019 18:51
Інформація суб госп.pdf
05 грудня 2019 18:51
Розрахунок ЗВВ к ЛК2-1-1.pdf
05 грудня 2019 18:51
Протокол Кшивецький.pdf
05 грудня 2019 18:51
Інформація юр особа.pdf
05 грудня 2019 18:51
ЛК2-1-9.pdf
05 грудня 2019 18:51
ЛК2-1-8.pdf
05 грудня 2019 18:51
Дозвіл газопламен.pdf
05 грудня 2019 18:51
Повноваження.rar
05 грудня 2019 18:51
ЛК2-1-4.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 11:42
Електронний підпис
06 грудня 2019 11:37
Локальний кошторис 2-1-7.pdf
06 грудня 2019 11:37
Дипломы посвидчення.pdf
06 грудня 2019 11:37
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
06 грудня 2019 11:37
Локальний кошторис 2-1-9.pdf
06 грудня 2019 11:37
Пропоз.pdf
06 грудня 2019 11:37
Устав.pdf
06 грудня 2019 11:37
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
06 грудня 2019 11:37
Локальний кошторис 2-1-4.pdf
06 грудня 2019 11:37
Локальний кошторис 2-1-5.pdf
06 грудня 2019 11:37
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
06 грудня 2019 11:37
Локальний кошторис 2-1-8.pdf
06 грудня 2019 11:37
Локальний кошторис 2-1-6.pdf
06 грудня 2019 11:37
Договірна ціна.pdf
06 грудня 2019 11:37
Довидки.pdf
06 грудня 2019 11:37
Додаток до лицензии.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-1"
#31224554
Переможець 27 396 023,47
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-1"
#31224554
27 396 023,47
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 09:44
протокол 215 укладений
01 липня 2021 09:42
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:02
ду 5 дог 549.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 10:23
ду 4 дог 549.PDF зміни до договору
23 вересня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 12:40
ду 3 дог 549.PDF зміни до договору
29 травня 2020 12:38
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 13:29
ду 2 дог 549.pdf зміни до договору
31 січня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 08:57
ду 1 дог 549.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 08:56
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:44
календарний план та протокол 538.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:42
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:44
кошторисна документація укладений
24 грудня 2019 15:42
договір 549 укладений
24 грудня 2019 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 549
Договір:
Номер додаткової угоди: Календарний план (графік) Протокол 538
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 549
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 549
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору зі зміною календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 549
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання капітального ремонту
Номер договору про закупівлю: 549
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання капітального ремонту та терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 549
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 16 798 026,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 799 671,00 UAH)