Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція» «Реконструкція корпусу № 2 КЗОЗ"Бахмутської центральної районної лікарні" за адресою: м.Бахмут, вул.Миру,10» (коригування)
Очікувана вартість
55 812 527,00 UAH
UA-2019-11-21-002541-b 518d5d0fbc744cde9a50d1bb2d35d48e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М БАХМУТ Антоненко Тетяна Миколаївна

+380627422972 bahmut.blil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М. БАХМУТ"
Код ЄДРПОУ: 01990217
Місцезнаходження: 84511, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. О.Сибірцева, буд. 15
Контактна особа: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ М БАХМУТ Антоненко Тетяна Миколаївна
+380627422972
bahmut.blil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:35
Очікувана вартість: 55 812 527,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 279 062,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 259813 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»
«Реконструкція корпусу № 2 КЗОЗ"Бахмутської центральної районної лікарні" за адресою: м.Бахмут, вул.Миру,10» (коригування)
(Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84511, Україна, Донецька область, м.Бахмут, вул.Миру,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати).У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу). Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату.- Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:34
тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО 50 995 313,11
UAH з ПДВ
50 716 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНТАЖКОНСТРУКЦІЯ" 55 251 484,00
UAH з ПДВ
50 995 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 13:47
Електронний підпис
12 грудня 2019 13:42
Довідка фіз. особа
12 грудня 2019 13:42
Довідка юр. особа
12 грудня 2019 13:42
Документи переможця
09 грудня 2019 18:39
Електронний підпис
07 грудня 2019 01:50
Електронний підпис
07 грудня 2019 01:01
100.imd
07 грудня 2019 01:01
10.2 Субпідрядник.pdf
07 грудня 2019 01:01
10.1 Ліцензія та Дозвіл.pdf
07 грудня 2019 01:01
9. Пакт.PDF
07 грудня 2019 01:01
8. ГАРАНТІЯ_763.2019-НГЕ.7z
07 грудня 2019 01:01
7.4 Календарний графік.PDF
07 грудня 2019 01:01
7.2 Локальні кошториси 3.PDF
07 грудня 2019 01:01
7.2 Локальні кошториси 2.PDF
07 грудня 2019 01:01
7.2 Локальні кошториси 1.PDF
07 грудня 2019 01:01
7.2 ИВР 2.PDF
07 грудня 2019 01:01
7.2 ИВР 1.PDF
07 грудня 2019 01:01
7.1 Згода з Додатком 3.PDF
07 грудня 2019 01:01
5. Тендерна пропозиція.PDF
07 грудня 2019 01:01
4.9 Довідки ст. 17.PDF
07 грудня 2019 01:01
4.8 Рух коштів.pdf
07 грудня 2019 01:01
4.7 Баланс та Ф2_3_4.pdf
07 грудня 2019 01:01
4.6 Відгук.pdf
07 грудня 2019 01:00
4.5 КБ 141216.pdf
07 грудня 2019 01:00
4.4 КБ 161216.pdf
07 грудня 2019 01:00
4.3 Договір 141216.pdf
07 грудня 2019 01:00
4.2 Договір 161216.pdf
07 грудня 2019 01:00
4.1 Довідки ст.16.PDF
07 грудня 2019 01:00
3. Витяг ПДВ та ЄДР.pdf
07 грудня 2019 01:00
2. Статут та опис.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНТАЖКОНСТРУКЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО
#23979469
Переможець 50 716 200,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО
#23979469
50 716 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 20:11
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 13:51
доп угода №4.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 20:09
доп_угода_3_корп_2.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 17:05
доп угода.PDF зміни до договору
07 травня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 17:16
доп угода №1.PDF зміни до договору
02 березня 2020 17:14
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 16:41
договір 102-у.PDF укладений
23 грудня 2019 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 102-у
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 102-у
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 102-у
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з закінченням строку договору.
Номер договору про закупівлю: 102-у
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 272 747,70
UAH (в тому числі ПДВ 712 124,62 UAH)