Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із дієтичного харчування пацієнтів Замовника
Очікувана вартість
1 505 940,00 UAH
UA-2019-11-21-002392-b 232aa52c281d41b29504d123777b883b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Юріївна Запорожченко

+380536637033 koptd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999603
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Івана Мазепи, буд. 14
Контактна особа: Тетяна Юріївна Запорожченко
+380536637033
koptd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:18
Очікувана вартість: 1 505 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 529,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із дієтичного харчування пацієнтів Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39741, Україна, Полтавська область, с. Соснівка, вул. Піщана, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг здійснюється Замовником не пізніше 15 числа місяця наступного за розрахунковим, на підставі актів приймання-передачі, які надаються Постачальником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунок здійснюється в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РУБАН ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" 1 505 480,00
UAH з ПДВ
1 497 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОРБАТОВСЬКИЙ АРТЕМ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 1 498 160,00
UAH з ПДВ
1 498 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 13:40
Електронний підпис
06 грудня 2019 13:28
ВідомостіПроКомпанію.jpg
06 грудня 2019 13:28
ДовідкапроАвто.jpg
06 грудня 2019 13:28
ДовідкаПроштат.jpg
06 грудня 2019 13:28
ДовідкапроПриміщення.jpg
06 грудня 2019 13:28
Прописка.jpg
06 грудня 2019 13:28
ПаспортніДані.jpg
06 грудня 2019 13:28
ВипискаЗЄДР(1).jpg
06 грудня 2019 13:28
ВипискаЗЄДР.jpg
06 грудня 2019 13:28
ВитягЗРеєстру.jpg
06 грудня 2019 13:28
Пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РУБАН ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"

ФОП "ГОРБАТОВСЬКИЙ АРТЕМ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РУБАН ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"
#2622309347
Відхилено 1 497 880,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 16:36
ФОП "ГОРБАТОВСЬКИЙ АРТЕМ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3151907295
Переможець 1 498 160,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОРБАТОВСЬКИЙ АРТЕМ ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3151907295
1 498 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 12:08
Дод. угода № 8 пролонгація(послуги з дієтичного харчування).pdf зміни до договору
27 січня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:49
Дод. угода №7 пролонгація.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:47
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:53
Дод. угода №6 (харчування).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:51
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 10:47
Дод. угода №5 (дієтичне харчування).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 14:09
Дод. угода №4 -1 (готові страви).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 14:50
Дод. угода №4 (готові страви).pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 14:37
Дод. угода №3 (готові страви).pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 14:36
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 15:15
Дод. угода №2 Горбатовський.pdf зміни до договору
06 липня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 10:33
Дод. угода №2 Горбатовський А.О..pdf зміни до договору
15 квітня 2020 10:32
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 14:44
Scan_20200325_143020.pdf зміни до договору
25 березня 2020 14:43
Scan_20200325_143127.pdf зміни до договору
25 березня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 14:56
Договір№1від11.01.2020р. (Послуги із дієтичного харчування пацієнтів Замовника).pdf укладений
13 січня 2020 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з реорганізацією шляхом приєднання з «01»_04__2020 року Комунальне підприємство «Кременчуцький обласний протитуберкульозний диспансер Полтавської обласної ради» приєднано до КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», при цьому КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» є правонаступником Комунального підприємства «Кременчуцький обласний протитуберкульозний диспансер Полтавської обласної ради» та приймає на себе всі його фінансові зобов’язання за даним Договором. Сторони погодили внести зміни в назву Замовника, а саме Комунальне підприємство «Кременчуцький обласний протитуберкульозний диспансер Полтавської обласної ради» диспансер змінити на КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» та відобразити відповідні зміни в преамбулі Договору та Реквізитах Сторін:
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією шляхом приєднання з «01»_04__2020 року Комунальне підприємство «Кременчуцький обласний протитуберкульозний диспансер Полтавської обласної ради» приєднано до КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», при цьому КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» є правонаступником Комунального підприємства «Кременчуцький обласний протитуберкульозний диспансер Полтавської обласної ради» та приймає на себе всі його фінансові зобов’язання за даним Договором. Сторони погодили внести зміни в назву Замовника, а саме Комунальне підприємство «Кременчуцький обласний протитуберкульозний диспансер Полтавської обласної ради» диспансер змінити на КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились змінити ціну за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 2. ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони погодились змінити ціну за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.1 ч.4 ст. 36 Закону України " Про публічні закупівлі" сторони погодились зменшити обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та зменшити суму договору на 339 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони прийшли до згоди, зменшити суму визначену в Договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони прийшли до згоди, зменшити суму визначену в Договорі на 26 912,32 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони прийшли до згоди, зменшити суму визначену в Договорі на 94,48 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди доповнити договір пунктом 11.4 «Договір вважається пролонгованим до 28.02.2021 року на час достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, в обсязі, що не перевищує 20% загальної суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році», Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін та діє на протязі дії даного Договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди доповнити договір пунктом 10.2. : «Договір вважається пролонгованим до 28.02.2021 року, на час достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, в обсязі, що не перевищує 20% загальної суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році». «Сума договору складає 112 953,15 грн. (ссто дванадцять тисяч дев'ятсот п'ятдесят три грн. 15 коп.) без урахування ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 245 106,35
UAH