Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони майна Сумської дирекції АТ "Укрпошта"
Очікувана вартість
1 917 981,00 UAH
UA-2019-11-21-002292-b fe86339a5f974e27a8147ae2b293ffb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Купка

+380503009237 kupka-ym@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22981300
Місцезнаходження: 40003, Україна , Сумська обл., м. Суми, пл. Привокзальна, 5
Контактна особа: Юлія Купка
+380503009237
kupka-ym@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:02
Очікувана вартість: 1 917 981,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 179,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 57540 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги з фізичної охорони майна Сумської дирекції АТ "Укрпошта"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані послуги охорони щомісячно протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту про приймання-передавання наданих послуг охорони за формою згідно Додатку № 3 до Договору та надання Виконавцем рахунку на оплату. Якщо Послуги за Договором по окремих Об’єктах Замовника будуть надані протягом неповного місяця, то оплата за надані Послуги по таким об’єктам розраховується та здійснюється пропорційно кількості днів в такому неповному місяці протягом яких надавалась Послуга. Оплата Послуг здійснюється у національній валюті України, безготівковим порядком з поточного рахунку Відокремленого підрозділу Замовника, зазначеного у Договорі, на поточний рахунок Виконавця, визначеного Договором. Оплата здійснюється за умови наявності в Акті про приймання-передавання наданих послуг охорони посилання на повний номер і дату укладення Договору, вартості наданих послуг охорони та після надання Виконавцем Замовнику, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної, складеної в електронній формі із дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису уповноваженої Виконавцем особи у визначеному законодавством порядку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 11:03
ТД охорона зі змінами 27.11.19.docx
27 листопада 2019 11:03
Зміни до ТД 27.11.19.docx
27 листопада 2019 09:22
Зміни до ТД.docx
27 листопада 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 11:03
ТД охорона зі змінами 27.11.19.docx
27 листопада 2019 09:22
ТД охорона зі змінами.docx
21 листопада 2019 15:04
ТД охорона.docx
27 листопада 2019 11:03
Зміни до ТД 27.11.19.docx
27 листопада 2019 09:22
Зміни до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строки надання послуг
Дата подання: 22 листопада 2019 09:59
Дата відповіді: 25 листопада 2019 09:08
просимо вказати конкретний період початку надання послуг для розрахунку вартості
Відповідь: Доброго дня. Очікувана вартість розраховувалася для надання послуг з 01.01.2020 р. по 31.12.2020 р.
Уточнення
Дата подання: 27 листопада 2019 10:29
Дата відповіді: 27 листопада 2019 11:04
У технічному у Вас зазначена інформація про 5 цілодобових постів та 1 за графіком. В проекті договору в додатку 2 - також 5 цілодобових, а в додатку 1 зазнаечно, що 4 цілодобових. То який графік по посту: Контрольно-пропускний пункт ЦВПЗ (Сумська область, м. Ромни, вул. Соборна, 17)? Бо у Вас в різних місцях ТД різний графік надання послуг для даного посту. Прохання надати відповідь, щоб зрозуміти закладену вартість за годину. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни внесені до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-002292-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Охоронно-детективна агенція Альфа", Код ЄДРПОУ:33078655
Дата подання: 26 листопада 2019 08:44
невідповідність режиму несення служби
Режим несення служби в технічній специфікації (додаток 3 до ТД), в дислокації з надання послуг з охорони Майна Замовника (додаток 1 до договору) та у Розрахунку вартості надання послуг з охорони (додаток 2 до договору) не ідентичний, що унеможливлює правильний розрахунок вартості послуг. Вимагаємо привести у відповідність вимоги окремих документів тендерної документації, узгодивши їх між собою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2019 09:19
Вітаємо! Розглянута ваша вимога ідентифікатор UA-2019-11-21-002292-b.b1 від 26.11.2019 до цієї закупівлі. Прийняте рішення про її задоволення та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Запрошуємо до участі у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-11-21-002292-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Охоронно-детективна агенція Альфа", Код ЄДРПОУ:33078655
Дата подання: 27 листопада 2019 09:32
невідповідність режиму несення служби
Режим несення служби в технічній специфікації (додаток 3 до ТД), в дислокації з надання послуг з охорони Майна Замовника (додаток 1 до договору) та у Розрахунку вартості надання послуг з охорони (додаток 2 до договору) стосовно поста охорони у м. Ромни не ідентичний, що унеможливлює правильний розрахунок вартості послуг. Вимагаємо привести у відповідність вимоги окремих документів тендерної документації, узгодивши їх між собою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 листопада 2019 11:06
Доброго дня! Розглянута ваша вимога ідентифікатор UA-2019-11-21-002292-b.b2 від 27.11.2019 до цієї закупівлі. Прийняте рішення про її задоволення та внесення відповідних змін до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-18-000010 ● 96b2de870f3f4aca8190df74526525a4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2019 11:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.12.2019 №44

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.12.2019 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-21-002292-b 21.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-01-16 14:09:44

Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень

З приводу порушень законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї № UA-2019-11-21-002292-b, за результатами якої сформовано висновок, яким зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, пояснюємо наступне:
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» забезпеченням тендерної пропозиції, а саме: наданням забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, є гарантія.
У відповідності до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається постачальнику. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Отже, Замовник самостійно в тендерній документації визначив конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції з метою встановлення гарантії та на підтвердження того, що учасник не відмовиться від виконання умов своєї тендерної пропозиції або виконання умов договору. Встановлена більша сума тендерного забезпечення ніж допустима у законом для уникнення змов між учасниками (так звані «парні учасники»), допуску до участі фінансово стабільних та добросовісних учасників здатних надати якісні послуги з фізичної охорони. В оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 57 540,00 грн, що перевищує 3 % очікуваної вартості закупівлі (57 539,43 грн) на 57 коп.
Виходячи з викладеного, повідомляю, що визначення розміру забезпечення відбулось на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, і могло бути усунено лише на вказаних етапах та не становлять негативного впливу на бюджет. Однак, станом на сьогодні не може бути усунено замовником у зв’язку із завершенням тендерної процедури закупівлі та переходом у нові правовідносини - укладенням Договору закупівлі (№ 19-852 від 28.12.2019 р.) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Крім того, сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та виконавцем – сторонами договору та відбувається виконання умов договору, тому на даному етапі не можливо вжити заходів щодо розірвання договору.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень

2020-01-16 14:14:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОМСЕРВІС ПЛЮС" 1 675 065,00
UAH з ПДВ
1 655 885,19
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-010" 1 889 917,00
UAH з ПДВ
1 674 131,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" 1 822 082,00
UAH з ПДВ
1 675 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 18:16
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:17
Документи на акцепт.pdf
06 грудня 2019 16:19
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:25
технічні специфікації.pdf
06 грудня 2019 15:25
Ст. 17.pdf
06 грудня 2019 15:25
рішення.pdf
06 грудня 2019 15:25
наказ.pdf
06 грудня 2019 15:25
Ліцензія МВС КСП.pdf
06 грудня 2019 15:25
Лист НБУ по ліцензії.pdf
06 грудня 2019 15:25
Ластівка 2018.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 10:27
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:26
технічні вимоги.pdf
06 грудня 2019 10:26
ст. 17 та гарантія.pdf
06 грудня 2019 10:26
пропозиція.pdf
06 грудня 2019 10:26
проект договору.pdf
06 грудня 2019 10:26
про субпідрядника.pdf
06 грудня 2019 10:26
наказ і рішення.pdf
06 грудня 2019 10:26
захист довкілля.pdf
06 грудня 2019 10:26
довіреність.pdf
06 грудня 2019 10:26
гарантія ОХОРОНА-010 5342.zip
06 грудня 2019 10:26
відгук.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 10:05
Електронний підпис
06 грудня 2019 09:59
Vutyag z nakazu Savchenko (3).zip
06 грудня 2019 09:59
Dovirenist_Savchenko (2).zip
06 грудня 2019 09:59
Dovidka pro nazvu (3).zip
06 грудня 2019 09:59
Bankivska Licenzia (4).zip
06 грудня 2019 09:59
201877_ГР_1101_57_540.00.zip
06 грудня 2019 09:59
Технічні вимоги.pdf
06 грудня 2019 09:59
Стаття 17.pdf
06 грудня 2019 09:59
Рішення.pdf
06 грудня 2019 09:59
Приказ с 29.03.2019 pdf.pdf
06 грудня 2019 09:59
Лицензия Альфа.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМСЕРВІС ПЛЮС"

ПП "ОХОРОНА-010"

ТОВ "АЛЬФА СБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМСЕРВІС ПЛЮС"
#40484539
Переможець 1 655 885,19
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОМСЕРВІС ПЛЮС"
#40484539
1 655 885,19
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 18:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:31
ДУ 19-852.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:31
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:15
19-852.pdf укладений
28 грудня 2019 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 19-852
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 655 885,19
UAH