Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 22981300 |
Місцезнаходження: | 40003, Україна , Сумська обл., м. Суми, пл. Привокзальна, 5 |
Контактна особа: |
Юлія Купка +380503009237 kupka-ym@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 15:02 |
Очікувана вартість: | 1 917 981,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 179,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 57540 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється за фактично надані послуги охорони щомісячно протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту про приймання-передавання наданих послуг охорони за формою згідно Додатку № 3 до Договору та надання Виконавцем рахунку на оплату. Якщо Послуги за Договором по окремих Об’єктах Замовника будуть надані протягом неповного місяця, то оплата за надані Послуги по таким об’єктам розраховується та здійснюється пропорційно кількості днів в такому неповному місяці протягом яких надавалась Послуга. Оплата Послуг здійснюється у національній валюті України, безготівковим порядком з поточного рахунку Відокремленого підрозділу Замовника, зазначеного у Договорі, на поточний рахунок Виконавця, визначеного Договором. Оплата здійснюється за умови наявності в Акті про приймання-передавання наданих послуг охорони посилання на повний номер і дату укладення Договору, вартості наданих послуг охорони та після надання Виконавцем Замовнику, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної, складеної в електронній формі із дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису уповноваженої Виконавцем особи у визначеному законодавством порядку. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 11:03 |
ТД охорона зі змінами 27.11.19.docx | |
27 листопада 2019 11:03 |
Зміни до ТД 27.11.19.docx | |
27 листопада 2019 09:22 |
Зміни до ТД.docx |
27 листопада 2019 11:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 листопада 2019 11:03 |
ТД охорона зі змінами 27.11.19.docx
|
||||||
27 листопада 2019 11:03 |
Зміни до ТД 27.11.19.docx
|
||||||
27 листопада 2019 09:22 |
Зміни до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Запрошуємо до участі у закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-18-000010 ● 96b2de870f3f4aca8190df74526525a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2019 11:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.12.2019 №44
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.12.2019 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-21-002292-b 21.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-01-16 14:09:44
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень
З приводу порушень законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї № UA-2019-11-21-002292-b, за результатами якої сформовано висновок, яким зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, пояснюємо наступне:
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» забезпеченням тендерної пропозиції, а саме: наданням забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, є гарантія.
У відповідності до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається постачальнику. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Отже, Замовник самостійно в тендерній документації визначив конкретний розмір забезпечення тендерної пропозиції з метою встановлення гарантії та на підтвердження того, що учасник не відмовиться від виконання умов своєї тендерної пропозиції або виконання умов договору. Встановлена більша сума тендерного забезпечення ніж допустима у законом для уникнення змов між учасниками (так звані «парні учасники»), допуску до участі фінансово стабільних та добросовісних учасників здатних надати якісні послуги з фізичної охорони. В оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 57 540,00 грн, що перевищує 3 % очікуваної вартості закупівлі (57 539,43 грн) на 57 коп.
Виходячи з викладеного, повідомляю, що визначення розміру забезпечення відбулось на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, і могло бути усунено лише на вказаних етапах та не становлять негативного впливу на бюджет. Однак, станом на сьогодні не може бути усунено замовником у зв’язку із завершенням тендерної процедури закупівлі та переходом у нові правовідносини - укладенням Договору закупівлі (№ 19-852 від 28.12.2019 р.) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Крім того, сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між замовником та виконавцем – сторонами договору та відбувається виконання умов договору, тому на даному етапі не можливо вжити заходів щодо розірвання договору.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
2020-01-16 14:14:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "КОМСЕРВІС ПЛЮС" |
1 675 065,00
UAH з ПДВ
|
1 655 885,19
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-010" |
1 889 917,00
UAH з ПДВ
|
1 674 131,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬФА СБ" |
1 822 082,00
UAH з ПДВ
|
1 675 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КОМСЕРВІС ПЛЮС" #40484539 |
Переможець |
1 655 885,19
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 18:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:31
|
ДУ 19-852.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:15
|
19-852.pdf | укладений |
28 грудня 2019 11:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 19-852 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |