Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Джерела безперебійного живлення
Очікувана вартість
445 800,00 UAH
UA-2019-11-21-002143-b 6c57bf0c283b45f184903f89ee45c99f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 11:00
Очікувана вартість: 445 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 36 шт. (згідно Додатку 1 до тендерної документації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: склад Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: поставка товару здійснюється окремими партіями відповідно до направлених замовником заявок на поставку товару. Строк поставки кожної партії товару, вказаної у заявці на поставку товару, становить 3 (три) робочих дні з дати направлення замовником відповідної заявки на поставку товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штука
Джерела безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата вартості кожної партії поставленого за договором товару здійснюється замовником в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки партії товару замовнику, що оформлена підписаною сторонами видатковою накладною на поставлену партію товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:44
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
21 листопада 2019 14:44
Дод 5 до ТД Пр Дог Джер безпер живлення (21.11.19).doc
21 листопада 2019 14:44
ТД ДБЖ (21.11.19).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:55
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Додаток 1 до тендерної документації на закупівлю «Джерела безперебійного живлення», код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 31150000-2 - “Баласти для розрядних ламп чи трубок”, оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-11-21-002143-b, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) 21.11.2019 року, містить, в тому числі, наступну інформацію: «Будь-яке посилання у Додатку 1 до тендерної документації, на відповідну марку товару (його складових) вважати з доповненням “або еквівалент”. Весь товар (його складові) який (які) входить в перелік може бути надано як в відповідності до переліку, так і аналогічне з технічними, технологічними та сервісними характеристиками не гіршими за вказані моделі.».
2) Додаток 3 до тендерної документації на закупівлю «Джерела безперебійного живлення», код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 31150000-2 - “Баласти для розрядних ламп чи трубок”, оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-11-21-002143-b, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) 21.11.2019 року, містить, в тому числі, наступну інформацію: «_(вказати марку (модель) товару, що пропонується учасником, відповідно до колонки 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації “Вимоги до предмету закупівлі”)».
3) Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію визначені в пункті 1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙ ТІ ДЖ" 439 635,00
UAH з ПДВ
439 635,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 09:44
Характеристики.pdf
09 грудня 2019 09:44
Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2019 09:44
Таблиця цін.pdf
09 грудня 2019 09:44
Статут_06.04.2017.pdf
09 грудня 2019 09:44
Стаття 17.pdf
09 грудня 2019 09:44
ПДВ АЙТІДЖ.PDF
09 грудня 2019 09:44
Лист про банкрутство.pdf
09 грудня 2019 09:44
Лист довкілля.pdf
09 грудня 2019 09:44
Довренность Костюк.pdf
09 грудня 2019 09:44
Довідка-досвід.pdf
09 грудня 2019 09:44
Довідка Санкції.pdf
09 грудня 2019 09:44
Довідка про мат.базу.pdf
09 грудня 2019 09:44
Довідка по СЦ.pdf
09 грудня 2019 09:44
Брошура SRT5KRMXLI and SRT10KRMXLI.PDF
09 грудня 2019 09:44
Брошура APC Easy UPS BV1000I-GR.PDF
09 грудня 2019 09:44
SRT10KRMXLI хар-ки.pdf
09 грудня 2019 09:44
SRT5KRMXLI хар-ки.pdf
09 грудня 2019 09:44
Document.pdf
09 грудня 2019 09:44
BV1000I-GR хар-ки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙ ТІ ДЖ"

Інформація про відміну

Дата відміни
09 грудня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій