Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (блок для нотатків, закладки пластикові, скріпки круглі, файли для документів, скотч)
Очікувана вартість
526,15 UAH
UA-2019-11-21-001798-c 3aabde64975543399b74d21b5971e398
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Департамент фінансів КМР

380442027329 depfin_kmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02317474
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/93_departament-finansiv.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36
Контактна особа: Департамент фінансів КМР
380442027329
depfin_kmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (блок для нотатків, закладки пластикові, скріпки круглі, файли для документів, скотч)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (блок для нотатків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( закладки пластикові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (скріпки круглі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (файли для документів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (скотч)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

21 листопада 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
Переможець 526,15
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 17:20

Документи

21 листопада 2019 17:20
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:19
Протокол №1 від 21.11.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 12:38
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 17:24
Договір №25 від 21.11.19.pdf укладений
21 листопада 2019 17:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 526,15
UAH (в тому числі ПДВ 87,69 UAH)