Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби та засоби для чищення
Очікувана вартість
13 400,00 UAH
UA-2019-11-21-001795-c 27c27aa6bb0f4d47ad42f36061f4d379
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дядчук Катерина Федорівна

380445639645
380971731653
tcsodarn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 33882032
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Вербицького, 9-І
Контактна особа: Дядчук Катерина Федорівна
380445639645,380971731653
tcsodarn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 17:31
Очікувана вартість: 13 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
285 штуки
Миючі засоби та засоби для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вербицького, 9-і
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:28
Дата відповіді: 22 листопада 2019 10:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваші запитання надаємо наступні відповіді: 1) Оголошенням до закупівлі в характеристиках предмета закупівлі чітко зазначена бажана торгова марка. Аналоги не розглядатимуться відповідно до п. 6.4 Наказу ДП “Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 №35; 2) Оголошенням до закупівлі Додатком № 3 Формою цінової пропозиції передбачено зазначення найменування предмету закупівлі, що передбачає назву та марку, інакше не можливо здійснити оцінку запропонованого товару; 3) До закупівлі допускаються Учасники будь-якої форми власності. Сума комерційної пропозиції, яка приймає участь в аукціоні є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 17:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІКСЕТ-ОФІС" 13 310,40
UAH з ПДВ
13 310,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 13:33
Електронний підпис
25 листопада 2019 13:10
Лист по якість товару.pdf
25 листопада 2019 13:10
Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2019 13:10
Довідка про корупцію 1.pdf
25 листопада 2019 13:10
СТАТУТ.pdf
25 листопада 2019 13:10
НАКАЗ.pdf
25 листопада 2019 13:10
Лист гарантія.pdf
25 листопада 2019 13:10
Лист-ліцензія.pdf
25 листопада 2019 13:10
Лист ПДВ.pdf
25 листопада 2019 13:10
Лист відгук.pdf
25 листопада 2019 13:10
Довідка про корупцію 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІКСЕТ-ОФІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІКСЕТ-ОФІС"
#42562791
Переможець 13 310,40
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 16:14

Документи

26 листопада 2019 16:14
Протокол №136.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІКСЕТ-ОФІС"
#42562791
13 310,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2019 16:14
Протокол №136.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Ю-13310.pdf укладений
03 грудня 2019 16:40