Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісний папір
Очікувана вартість
35 400,00 UAH
UA-2019-11-21-001533-b ● 8bd333ee0930425096810ccf6bf997f5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний вищий навчальний заклад "Криворізький обласний музичний коледж" Дніпропетровської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02214121 |
Місцезнаходження: | 50099, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Грабовського, буд. 12 |
Контактна особа: |
Тетяна Сергіївна Бондаренко +380978246681,+380985608588 tenderkomk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 15:45 |
Очікувана вартість: | 35 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 354,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
303 пачок
Офісний папір формата А3 та А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Грабовського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 12:18 |
Оголошення 2019.docx |
21 листопада 2019 14:07 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019.doc |
26 листопада 2019 12:18 |
Оголошення 2019.docx
|
||||
21 листопада 2019 14:07 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 22 листопада 2019 10:07
Дата відповіді: 22 листопада 2019 14:07
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу:
- формат А4
- щільність аркушів у пачці-500
- щільність ISO 536 - 67-83гр/м2
- білизна ISO 11475 – від 161%
- непрозорість ISO 2471 від 92%
Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2.
В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2.
Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії.
При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози.
Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Нас цікавлять зазначені у технічному описі характеристики предмету закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-21-001533-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 25 листопада 2019 17:31
Технічні показники паперу
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-11-21-001533-b нами було встановлено, що технічні вимоги до Офісного паперу формату А4 та А3 були встановлені для конкретної марки паперу.
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники: Непрозорість %: 93. Надати аналоги згідно встановлених параметрів разом з іншими показниками – неможливо.
Просимо Вас змінити показники Офісного паперу формату А4 та А3: Непрозорість %: 92 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники: Непрозорість %: 93. Надати аналоги згідно встановлених параметрів разом з іншими показниками – неможливо.
Просимо Вас змінити показники Офісного паперу формату А4 та А3: Непрозорість %: 92 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2019 12:20
Ваша вимога задоволена. Параметри прозорості змінені на 92%.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
21 885,12
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 14:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2019 14:01
|
File.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2019 14:00
|
File.PDF | укладений |
12 грудня 2019 13:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою отримання підписаного Договору через проблеми функціонування Укрпошти виникла необхідність подовжити строки поставки товару (офісного паперу) до 20 грудня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 722 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |