Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір
Очікувана вартість
35 400,00 UAH
UA-2019-11-21-001533-b 8bd333ee0930425096810ccf6bf997f5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Сергіївна Бондаренко

+380978246681
+380985608588
tenderkomk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний вищий навчальний заклад "Криворізький обласний музичний коледж" Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02214121
Місцезнаходження: 50099, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Грабовського, буд. 12
Контактна особа: Тетяна Сергіївна Бондаренко
+380978246681,+380985608588
tenderkomk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 13:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 15:45
Очікувана вартість: 35 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 354,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
303 пачок
Офісний папір формата А3 та А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50099, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Грабовського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 12:18
Оголошення 2019.docx
21 листопада 2019 14:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019.doc
26 листопада 2019 12:18
Оголошення 2019.docx
21 листопада 2019 12:38
Оголошення 2019.docx
21 листопада 2019 14:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019.doc
21 листопада 2019 13:43
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019.doc
21 листопада 2019 12:38
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 22 листопада 2019 10:07
Дата відповіді: 22 листопада 2019 14:07
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нас цікавлять зазначені у технічному описі характеристики предмету закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-001533-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 25 листопада 2019 17:31
Технічні показники паперу
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-11-21-001533-b нами було встановлено, що технічні вимоги до Офісного паперу формату А4 та А3 були встановлені для конкретної марки паперу.
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники: Непрозорість %: 93. Надати аналоги згідно встановлених параметрів разом з іншими показниками – неможливо.
Просимо Вас змінити показники Офісного паперу формату А4 та А3: Непрозорість %: 92 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2019 12:20
Ваша вимога задоволена. Параметри прозорості змінені на 92%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 21 885,12
UAH з ПДВ
21 885,12
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Муха Віталій Анатолійович 28 431,00
UAH з ПДВ
28 431,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 15:51
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:51
Документи.rar

Публічні документи

29 листопада 2019 12:09
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:09
довідки.pdf
29 листопада 2019 12:09
договір та специфікація.pdf
29 листопада 2019 12:09
установчі документи.pdf
29 листопада 2019 12:08
комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП Муха Віталій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 21 885,12
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 14:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

05 грудня 2019 14:46
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
21 885,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 14:46
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 14:01
File.PDF зміни до договору
12 грудня 2019 14:00
File.PDF укладений
12 грудня 2019 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою отримання підписаного Договору через проблеми функціонування Укрпошти виникла необхідність подовжити строки поставки товару (офісного паперу) до 20 грудня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 722
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML