Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивні комплекси. Фотообладнання.
Очікувана вартість
276 323,00 UAH
UA-2019-11-21-001256-c ● 8bb1de17090c461d99a1e2a72d19561f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НПУ імені М.П. Драгоманова |
Код ЄДРПОУ: | 02125295 |
Вебсайт: | http://npu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Пирогова, 9 |
Контактна особа: |
Колпаков Михайло Олександрович +380442393052 mykhailo.kolpakov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 276 323,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
Тендерна документація
22 листопада 2019 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 13:57 |
ЛОТ№2 Фото_Вiртуальний_музей (зі змінами).doc | |
22 листопада 2019 13:10 |
ТД2 Інтерактивні комплекси Фотообладнання (зі змінами) 2019.doc | |
22 листопада 2019 13:10 |
ЛОТ №1 Iнтерактивнi_комплекси (зі змінами).doc |
22 листопада 2019 13:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 листопада 2019 13:57 |
ЛОТ№2 Фото_Вiртуальний_музей (зі змінами).doc
|
||||||
22 листопада 2019 13:10 |
ТД2 Інтерактивні комплекси Фотообладнання (зі змінами) 2019.doc
|
||||||
22 листопада 2019 13:10 |
ЛОТ №1 Iнтерактивнi_комплекси (зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Монтаж
Дата подання: 22 листопада 2019 11:40
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:20
Шановний замовник. Чи потрібен Вам монтаж обладнання?
Відповідь: Так. Дана вимога вказана у першому пункті Додатку 5.
1. Доставка, монтаж та установка обладнання, демонстрація роботи обладнання, завантаження та наладка програмного забезпечення, що необхідне для роботи обладнання здійснюється Учасником. На підтвердження Учасник надає гарантійний лист.
1. Доставка, монтаж та установка обладнання, демонстрація роботи обладнання, завантаження та наладка програмного забезпечення, що необхідне для роботи обладнання здійснюється Учасником. На підтвердження Учасник надає гарантійний лист.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 170 044,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 700,44 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 шт
Інтерактивні комплекси для Центру перекладу відповідно до технічного завдання
ДК 021:2015: 38652100-1 — Проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
24 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 22 листопада 2019 11:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Якщо при описі технічних характеристик зазначається певна торгова марка, слід читати відповідний опис у значенні “або еквівалент” згідно з вимогами п. 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Це означає, що відповідні характеристики деталі (виробу) повинні бути не гірші, ніж у вказаної деталі (виробу), тобто, мається на увазі виріб з еквівалентними характеристиками. Відповідна інформація також міститься в пункті 11 Додатку №5 Тендерної документації (відповідних Лотів): "До всіх посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або еквівалент».
Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником.
Учасник може запропонувати товар з кращими характеристиками, ніж зазначені Замовником. Якщо пропонується еквівалент товару, Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам із зазначенням конкретної торгової марки, моделі, модифікації тощо".
2. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) – вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна тендерної пропозиції – це загальна вартість продукції з ПДВ (без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), за якою учасник передбачає постачати продукцію Замовнику
Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником.
Учасник може запропонувати товар з кращими характеристиками, ніж зазначені Замовником. Якщо пропонується еквівалент товару, Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам із зазначенням конкретної торгової марки, моделі, модифікації тощо".
2. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) – вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна тендерної пропозиції – це загальна вартість продукції з ПДВ (без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), за якою учасник передбачає постачати продукцію Замовнику
Дискримінація учасника
Дата подання: 22 листопада 2019 12:03
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:13
Шановний замовник в Лоті №1 в п.5 Вами вимагається для підтвердження відповідності технічних вимог до товару Постачальник у складі пропозиції надає сканований оригінал сертифікату відповідності на товар, сканований оригінал сертифікату системи управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015, сканований оригінал декларації про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання. Якщо вищевказані документи виписані не на Учасника торгів, обов'язково надається письмовий дозвіл від організації, на яку вони виписані. Підскажіть будь-ласка якими законодавчими актами ви керувалися вказуючи в документації дану вимогу. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Замовника привести тендерну документацію до товару згідно вимог чинного Законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни в Технічне завдання та Тендерну документацію було внесено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
132 750,00
UAH з ПДВ
|
132 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
169 820,00
UAH з ПДВ
|
169 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
170 040,00
UAH з ПДВ
|
170 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
132 750,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 14:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 грудня 2019 15:05 |
Коментар щодо відміни: | Скорочення видатків на здійснення закупівлі. |
Документи:
26 грудня 2019 15:04
|
Протокол № 92.pdf |