Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні комплекси. Фотообладнання.
Очікувана вартість
276 323,00 UAH
UA-2019-11-21-001256-c 8bb1de17090c461d99a1e2a72d19561f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колпаков Михайло Олександрович

+380442393052 mykhailo.kolpakov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НПУ імені М.П. Драгоманова
Код ЄДРПОУ: 02125295
Вебсайт: http://npu.edu.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Пирогова, 9
Контактна особа: Колпаков Михайло Олександрович
+380442393052
mykhailo.kolpakov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 276 323,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Тендерна документація

22 листопада 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 13:57
ЛОТ№2 Фото_Вiртуальний_музей (зі змінами).doc
21 листопада 2019 15:23
ЛОТ№2 Фото_Вiртуальний_музей.doc
22 листопада 2019 13:10
ТД2 Інтерактивні комплекси Фотообладнання (зі змінами) 2019.doc
21 листопада 2019 15:23
ТД2 Інетрактивні комплекси Фотообладнання 2019.doc
22 листопада 2019 13:10
ЛОТ №1 Iнтерактивнi_комплекси (зі змінами).doc
21 листопада 2019 15:23
ЛОТ №1 Iнтерактивнi_комплекси.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Монтаж
Дата подання: 22 листопада 2019 11:40
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:20
Шановний замовник. Чи потрібен Вам монтаж обладнання?
Відповідь: Так. Дана вимога вказана у першому пункті Додатку 5.
1. Доставка, монтаж та установка обладнання, демонстрація роботи обладнання, завантаження та наладка програмного забезпечення, що необхідне для роботи обладнання здійснюється Учасником. На підтвердження Учасник надає гарантійний лист.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 170 044,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 700,44 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 грудня 2019 12:05
Закінчення: 09 грудня 2019 12:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Інтерактивні комплекси для Центру перекладу відповідно до технічного завдання
ДК 021:2015: 38652100-1 — Проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 24 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:44
Дата відповіді: 22 листопада 2019 11:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Якщо при описі технічних характеристик зазначається певна торгова марка, слід читати відповідний опис у значенні “або еквівалент” згідно з вимогами п. 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Це означає, що відповідні характеристики деталі (виробу) повинні бути не гірші, ніж у вказаної деталі (виробу), тобто, мається на увазі виріб з еквівалентними характеристиками. Відповідна інформація також міститься в пункті 11 Додатку №5 Тендерної документації (відповідних Лотів): "До всіх посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або еквівалент».
Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником.
Учасник може запропонувати товар з кращими характеристиками, ніж зазначені Замовником. Якщо пропонується еквівалент товару, Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам із зазначенням конкретної торгової марки, моделі, модифікації тощо".
2. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) – вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна тендерної пропозиції – це загальна вартість продукції з ПДВ (без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), за якою учасник передбачає постачати продукцію Замовнику
Дискримінація учасника
Дата подання: 22 листопада 2019 12:03
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:13
Шановний замовник в Лоті №1 в п.5 Вами вимагається для підтвердження відповідності технічних вимог до товару Постачальник у складі пропозиції надає сканований оригінал сертифікату відповідності на товар, сканований оригінал сертифікату системи управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015, сканований оригінал декларації про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання. Якщо вищевказані документи виписані не на Учасника торгів, обов'язково надається письмовий дозвіл від організації, на яку вони виписані. Підскажіть будь-ласка якими законодавчими актами ви керувалися вказуючи в документації дану вимогу. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Замовника привести тендерну документацію до товару згідно вимог чинного Законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни в Технічне завдання та Тендерну документацію було внесено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 132 750,00
UAH з ПДВ
132 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 169 820,00
UAH з ПДВ
169 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 170 040,00
UAH з ПДВ
170 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 17:08
Електронний підпис
11 грудня 2019 17:07
Довідка.pdf.p7s
11 грудня 2019 17:07
Довідка податкова.pdf
11 грудня 2019 17:07
Довідка на ТОВ.pdf
11 грудня 2019 17:07
Довідка ЄДР юр особа.pdf
27 листопада 2019 15:44
Електронний підпис
27 листопада 2019 15:43
Установчі документи.pdf
27 листопада 2019 15:43
Уповноважена особа.pdf
27 листопада 2019 15:43
Технічні вимоги згода.pdf
27 листопада 2019 15:43
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2019 15:43
Таблиця відповідності.pdf
27 листопада 2019 15:43
Проект договору.pdf
27 листопада 2019 15:43
Лист щодо сертифікації.pdf
27 листопада 2019 15:43
Інформаційна довідка.pdf
27 листопада 2019 15:43
Документи якості.pdf
27 листопада 2019 15:43
Довідка субпідрядник.pdf
27 листопада 2019 15:43
Довідка стаття 17.pdf
27 листопада 2019 15:43
Довідка сервіс центр.pdf
27 листопада 2019 15:43
Довідка працівники.pdf
27 листопада 2019 15:43
Довідка МТБ.pdf
27 листопада 2019 15:43
Довідка ліцензування.pdf
27 листопада 2019 15:43
Довідка досвід.pdf
27 листопада 2019 15:43
Довідка довкілля.pdf
27 листопада 2019 15:43
Довідка відповідність КМУ.pdf
27 листопада 2019 15:43
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 16:46
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:44
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:44
Умови договору.pdf
06 грудня 2019 16:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 14:17
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:15
42.ICoассер-75.pdf
04 грудня 2019 14:15
41. Акустика.pdf
04 грудня 2019 14:15
40. Акустика Genius.pdf
04 грудня 2019 14:15
39. СЭС_2021 Acer.pdf
04 грудня 2019 14:15
37.Декларация 072-19TR-PO Acer.pdf
04 грудня 2019 14:15
36.Декларация 034-18TR-PO Acer.pdf
04 грудня 2019 14:15
34. Сертифікати дошки.pdf
04 грудня 2019 14:15
32.1 Ісо на epson.pdf
04 грудня 2019 14:15
30.ПРОЕКТОР EPSON EH-TW5650.pdf
04 грудня 2019 14:15
29. Проектор EPSON-1-2.pdf
04 грудня 2019 14:15
23. Досвід.pdf
04 грудня 2019 14:15
17. Проект договру.pdf
04 грудня 2019 14:15
16. Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
04 грудня 2019 14:14
10. Порівняльна таблиця.pdf
04 грудня 2019 14:14
9. Лист-згода.pdf
04 грудня 2019 14:14
8. Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2019 14:14
6.НАКАЗ.pdf
04 грудня 2019 14:14
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 132 750,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
132 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 грудня 2019 15:05
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на здійснення закупівлі.
Документи:
26 грудня 2019 15:04
Протокол № 92.pdf