Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коростенське комунальне підприємство "Водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03343947 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул.Грушевського,67 |
Контактна особа: |
Ареф'єва Ірина Михайлівна 380414258531 vodakorosten@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 11:27 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
бензин А-95 (або еквівалент),
дизельне паливо (або еквівалент)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за партію Товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на відповідну партію Товару та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Продавця. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2019 15:15 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
21 листопада 2019 15:14 |
ТД бензин 21.11.2019.docx | |
21 листопада 2019 15:14 |
ТД бензин 21.11.2019.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно п.1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерною документацією вимагалась інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 1) а саме:
1.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази надається довідка, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника відповідної матеріально-технічної бази: Надається перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника складений/заповнений за формою, згідно таблиці 1 цього Додатку.
2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору.
*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі даної процедури.
На виконання даної вимоги ТОВ "ВОГ КАРД" відповідно до Додатку 1 була надана довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору , лист – відгук від АТ «ТУРБОАТОМ» на фірмовому бланку де зазначено номер договору контактні телефони, електронна адреса, копія договору, завірена копія видаткової накладної та довіреності. Що свідчить про те що учасник ТОВ "ВОГ КАРД" має досвід виконання аналогічного договору.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Так, в тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (бензин А-92 (або еквівалент), бензин А-95 (або еквівалент), дизельне паливо (або еквівалент), яка затверджена рішенням тендерного комітету від 21.11.2019 містяться приклади формальних (несуттєвих) помилок, але цей перелік не є виключений. Також зазначено, що Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Зазначені у Вашій вимозі зауваження - помилки рішенням тендерного комітету віднесені до формальних (несуттєвих) помилок у розумінні Закону та такі, що не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, і не впливають на виконання основних вимог Замовника. На підставі викладеного, відсутні правові підстави щодо дискваліфікації Учасника торгів ТОВ "ВОГ КАРД". Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника торгів ТОВ "ВОГ КАРД" не підлягає задоволенню.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Додаток 1 містить вимогу кваліфікаційного характеру щодо надання переліку АЗС, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника.
Правова природа партнерського договору № Т-Ю-1119-709 від 08.11.2019р. (надалі-Договір) не передбачає право Замовника щодо заправки транспортних засобів, предметом договору є отримання нафтопродуктів по бланкам внутрішнього обігу Покупцем. Покупцем за договором виступає ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", ТЗ Замовника не вважається автомобілем Покупця, Покупець не володіє правомочностями щодо ТЗ Замовника. ТЗ Замовника не належить Покупцеві за статусом «власність/оренда/користування. Учасником не підтверджено вимогу документації щодо здійснення відпуску пального ТЗ замовника.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС".
Покупцем за договором виступає ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", ТЗ Замовника не вважається автомобілем Покупця, Покупець не володіє правомочностями щодо ТЗ Замовника. ТЗ Замовника не належить Покупцеві за статусом «власність/оренда/користування. Учасником не підтверджено вимогу документації щодо здійснення відпуску пального ТЗ замовника.
Наголошуємо, що то факт перепродажу паливно-мастильних матеріалів не заперечується, проте умови партнерського договору не передбачають можливість заправки саме АВТОМОБІЛІВ ЗАМОВНИКА. Слід врахувати, що Замовник не є довіреною особою Покупця, ТЗ Замовника не вважається автомобілем Покупця, Покупець не володіє правомочностями щодо ТЗ Замовника.
Доводимо до Вашого відома , що довідка була завантажена до електронної системи закупівель в встановлені терміни згідно ЗУ « Про публічні закупівлі» в електронному вигляді протягом 5-ти днів, який отримали за допомогою онлайн заявки в Департаменті інформатизації Міністерства внутрішніх справ України :
Згідно п.3 ст. 17 , ЗУ « Про публічні закупівлі» : «3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Здійснити Перевірку легітимності довідки про судимість можливо за допомогою сайту: https://wanted.mvs.gov.ua/test/. З Ваших слів що Ви і зробили і запевнили нас що дійсно довідка така є на сайті.
Електронний документ НЕДОЦІЛЬНО завіряти в паперовому вигляді в центрах МВС , про що Ви нас так наполегливо переконували та просили.
Згідно ст. 7, ст.8, ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг»
Ст. 7 «Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
У разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа.
Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу.
Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред'явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Електронна копія електронного документа засвідчується у порядку, встановленому законом.
Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством.»
Ст. 8 «Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму.
Електронний документ не може бути застосовано як оригінал:
1) свідоцтва про право на спадщину;
2) документа, який відповідно до законодавства може бути створений лише в одному оригінальному примірнику, крім випадків існування централізованого сховища оригіналів електронних документів;
3) в інших випадках, передбачених законом.
Нотаріальне посвідчення цивільно-правової угоди, укладеної шляхом створення електронного документа (електронних документів), здійснюється у порядку, встановленому законом.
З вищенаведеного у разі нашої дискваліфікації наш відгук про цю закупівлю буде опубліковано на моніторинговому порталі https://dozorro.org/, де розглядаються відгуки і скарги від учасників про відхилення із-за некоректних вимог щодо подання документів відповідно тендерних документацій. В подальшому буде подана скарга в АМКУ відповідно до статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”. Тож відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язуємо Вас надати відповідь не пізніше ніж за 5 робочих днів з дня надходження вимоги. Також звертаємо увагу, що на майданчику є можливість скасувати рішення про визначення переможця і знову визначити переможцем відхиленого учасника Маємо надію на порозуміння даної вимоги.
Скарги до процедури
Дата подання: 20 січня 2020 13:05
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-07-000056 ● da7201dff30f4e2aad1f9b606e6dda94
- Статус: вирішено ● Дата: 18 березня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 19:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2020 № 32
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2019-11-21-001199-c 21.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу рішенням тендерного комітету прийнято розірвати договір по закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (бензин А-92 (або еквівалент), бензин А-95 (або еквівалент), дизельне паливо (або еквівалент)), згідно оголошення № UA-2019-11-21-001199-c з учасником ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" . Вказані зауваження взяті до уваги та будуть враховані при проведенні подальших закупівель.
2020-03-03 15:04:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто.
2020-03-06 10:15:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
1 950 460,00
UAH з ПДВ
|
1 902 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
2 012 400,00
UAH з ПДВ
|
1 925 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 966 680,00
UAH з ПДВ
|
1 966 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Рішення скасоване |
1 902 450,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2020 19:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Відхилено |
1 902 450,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2020 19:40
|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Переможець |
1 925 040,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 13:51
|
додаткова угода про розірвання.pdf | укладений |
03 березня 2020 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2020 17:01
|
Договір про закупівлю №40,20,т.pdf | укладений |
27 січня 2020 17:00
|