Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин-А-95,бензинА-92, дизельне пальне
Очікувана вартість
2 140 000,00 UAH
UA-2019-11-21-000902-b 3ba0e0d0220a47b482d82850d96440a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Гарабажій

+380372546749 ecpteplo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МКП "Чернівцітеплокомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 34519280
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. МАКСИМОВИЧА, 19А
Контактна особа: Наталя Олександрівна Гарабажій
+380372546749
ecpteplo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 13:51
Очікувана вартість: 2 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82160 літр
Бензин А-95,бензин-А-92, дизльне пальне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58019, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Комунальнкиів, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем по факту поставки Постачальником товару, на підставі накладних протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 17:10
Проект договору із змінами.docx
26 листопада 2019 17:10
Тендерна документація із змінами.doc
21 листопада 2019 10:55
Договір.docx
21 листопада 2019 10:55
Тендерна документація.doc
26 листопада 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 17:10
Проект договору із змінами.docx
26 листопада 2019 17:10
Тендерна документація із змінами.doc
21 листопада 2019 10:55
Договір.docx
21 листопада 2019 10:55
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-000902-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 25 листопада 2019 12:20
ВИМОГА (ТД)
21 листопада 2019 року було оприлюднено процедуру публічної закупівлі за ідентифікатором UA-2019-11-21-000902-b.
Тендерним комітетом на ЦБД prozorro.gov.ua було розміщено тендерну документацію та додатки до неї, затверджені Протоколом засідання тендерного комітету.
Провівши детальний аналіз тендерної документації замовника та проаналізувавши відповідність вимог, установлених замовником до учасників, чинному законодавству маємо зазначити наступне:
Тендерна пропозиція містить дискримінаційну вимогу, що суперечить ст.3 та с.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) У Додатку 2 до тендерної документації визначено наступну вимогу до учасників:
«1.3.1. Копії аналогічних договорів щодо поставки бензину А095,92, дизельненого пального, період укладання 2017 – 2018 р.р.( не менше трьох ).
1.3.2. Відгуки від замовників з інформацією про повне виконання аналогічних договорів ( не менше трьох).»
По-перше:
Законом України «Про публічні закупівлі» в статті 16 визначено кваліфікаційні критерії, які Замовник має установлювати до учасників, зокрема:
«ст.16 ч.2:
Замовник устанавлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Отже, Законом установлено, що достатньо одного аналогічного договору для підтвердження наявності у учасника досвіду.
Вимагаючи від учасників мінімум три аналогічних договори – Замовник порушує норми ст.16, в якій зазначено, що достатньо одного, а отже дискримінує учасників, які не мають можливості надати більше аніж один аналогічний договір, чим грубо порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
По-друге:
Вимагаючи від учаників наявність договорів, укладених в часових рамках 2017-2018 р.р. – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Порушення полягає в тому, що статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені критерії, які Замовник має установлювати до учасників. Жодного слова про часові рамки, про роки укладання тощо стаття 16 не містить, а отже вимагати це Замовник в тендерній документації не має права.
Отже, зазначивши два варіанти не правових підстав, Замовник порушив принципи проведення закупівель, зокрема – недискримінацію учасників.
2) Додатком 1 до тендерної документації визначено:
«Вимоги до поставки товару: 1. Талони на паливо повинні видаватись в місті Чернівці представником Постачальникам представнику Замовника протягом одного робочого дня з моменту надання заявки на видачу талонів. Талони не повинні надсилатись на адресу Замовника поштою, «новою поштою», іншими перевізниками. »
Вищезазначеною вимогою Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує тих учасників, які мають офіс із складом талонів поза межами міста Чернівці.
Дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених цим Законом, насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію.
Вважаємо таку умову дискримінаційною, так як, у процедурі закупівлі можуть прийняти участь лише ті учасники, які мають АЗС у власності або в оренді. Така вимога обмежує та дискримінує тих учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.

Таким чином порушуються норми, встановлені в ст. 3 Закону України про недискримінацію учасників.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення закупівель є принцип не дискримінації учасників, встановлений в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Деталізація дотримання принципу недискримінації передбачено статтею 5 Закону. Зокрема, в частині третій цієї статті зазначено, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Сподіваюсь на Ваше порозуміння та дотримання з вашого боку норм чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, -
ПРОШУ
Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційні вимоги шляхом видозмінення їх до наступних:

1) В Додатку 2 до тендерної документації:
«1.3.1. Копію аналогічного договору щодо поставки бензину А-95, бензину А-92, дизельного пального.
1.3.2. Відгук від замовника з інформацією про повне виконання аналогічного договору.»

2) В Додатку 1 до тендерної документації:
«Вимоги до поставки товару: 1. Талони на паливо повинні видаватись в місті Чернівці представником Постачальникам представнику Замовника протягом одного робочого дня з моменту надання заявки на видачу талонів. Талони можуть надсилатись на адресу Замовника кур’єром «нової поштои», іншими перевізниками за умовами попереднього страхування талонів.»

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2019 17:08
Внесені зміни до Тенедерної документації
Номер вимоги: UA-2019-11-21-000902-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 10 грудня 2019 15:47
ВИМОГА
керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30, ч.4 ст. 28 Законом України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:

1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, за закупівлею на підставі ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 14:58
Тендерна пропозиція ТОВ Інвест Енерго Трейдінг відхилена (протокол № 40 від 12.12.2019)

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

10 грудня 2019 15:47
IMG_0002.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" 1 941 619,20
UAH з ПДВ
1 896 662,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 2 037 354,00
UAH з ПДВ
1 930 244,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 2 055 810,30
UAH з ПДВ
1 935 431,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2019 16:57
Електронний підпис
08 грудня 2019 16:56
Технічні вимоги.PDF
08 грудня 2019 16:56
Проект договору.PDF
08 грудня 2019 16:56
ОПИС.pdf
08 грудня 2019 16:56
Лист Глуско.pdf
08 грудня 2019 16:56
договір Техно.PDF
08 грудня 2019 16:56
договір глуско.PDF
08 грудня 2019 16:56
договір БРСМ.PDF
08 грудня 2019 16:56
Довідка ст.17.PDF
08 грудня 2019 16:56
Довідка санкції.PDF
08 грудня 2019 16:56
Довідка МТБ.PDF
08 грудня 2019 16:56
Довідка АЗС Чернівці.PDF
08 грудня 2019 16:56
Довідка АЗС Україна.PDF
08 грудня 2019 16:56
Відомості з ЄДР.pdf
08 грудня 2019 16:56
Витяг ПДВ.PDF
08 грудня 2019 16:56
Витяг ЄДР від 29.11.19р..PDF
08 грудня 2019 16:56
Виписка.PDF

Публічні документи

17 грудня 2019 10:52
Електронний підпис
17 грудня 2019 10:50
Довідки ст.17.pdf
17 грудня 2019 10:27
Електронний підпис
17 грудня 2019 10:26
Довідки ст.17.pdf
08 грудня 2019 22:11
Електронний підпис
08 грудня 2019 22:10
16. Лицензия Солвинг.pdf
08 грудня 2019 22:10
8. ПУМБ 25.11.19.pdf
08 грудня 2019 22:10
8. Альфа-Банк 27.11.19.pdf
08 грудня 2019 22:10
4. Договір з АВІАС.pdf
08 грудня 2019 22:10
2. Статут ТОВ СС.pdf
08 грудня 2019 22:10
2. Статут копия.pdf
08 грудня 2019 22:10
2. Опис.pdf
08 грудня 2019 22:10
2. Витяг ПДВ.pdf
08 грудня 2019 22:10
2. Витяг 02.12.2019.pdf
08 грудня 2019 22:10
1. рішення ТОВ.pdf
08 грудня 2019 22:10
1. Рішення Статут.pdf
08 грудня 2019 22:10
1. Рішення адреса.pdf
08 грудня 2019 22:10
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 11:49
Електронний підпис
05 грудня 2019 15:45
Електронний підпис
05 грудня 2019 15:39
Тех вимоги документи.PDF
05 грудня 2019 15:39
паспорти А95 А92.PDF
05 грудня 2019 14:54
Електронний підпис
05 грудня 2019 14:29
Наказ на Чугая.pdf
05 грудня 2019 14:29
Договір УЗ П-НХ-182089-НЮ.pdf
05 грудня 2019 14:29
Договір УЗ П-НХ-182088-НЮ.pdf
05 грудня 2019 14:29
Договір Турбоатом.pdf
05 грудня 2019 14:29
Вiдгук_ТУРБОАТОМ.pdf
05 грудня 2019 14:29
документи тех вимоги.PDF
05 грудня 2019 14:29
сертифікати А-95 та А-92.PDF
05 грудня 2019 14:29
А 92 А-95 паспорти якості.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
#40956872
Відхилено 1 896 662,40
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:45
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Переможець 1 930 244,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
1 930 244,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 11:34
ТПП № ОИ-6767.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 11:32
додаткова угода бензин 4.11.2020.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 11:50
угода бензин 25.06.2020.pdf зміни до договору
25 червня 2020 11:47
ТПП № ОИ-6261.pdf зміни до договору
25 червня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 09:46
додаткова угода бензин.pdf зміни до договору
03 червня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 09:57
додаткова угода бензин.pdf зміни до договору
15 травня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 09:27
договір бензин 2020.pdf укладений
30 грудня 2019 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 265
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 265
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 265
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Бензин А-95- стало 22,92 грн. за 1 л була ціна 22,80 грн. за 1 л, дизпальне - 22,92 грн за 1 л , було 21,90 грн. за 1 л
Номер договору про закупівлю: 265
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 068 664,00
UAH (в тому числі ПДВ 178 110,67 UAH)