Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин-А-95,бензинА-92, дизельне пальне
Очікувана вартість
2 140 000,00 UAH
UA-2019-11-21-000902-b ● 3ba0e0d0220a47b482d82850d96440a3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МКП "Чернівцітеплокомуненерго" |
Код ЄДРПОУ: | 34519280 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. МАКСИМОВИЧА, 19А |
Контактна особа: |
Наталя Олександрівна Гарабажій +380372546749 ecpteplo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 13:51 |
Очікувана вартість: | 2 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82160 літр
Бензин А-95,бензин-А-92, дизльне пальне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58019, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Комунальнкиів, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем по факту поставки Постачальником товару, на підставі накладних протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2019 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2019 17:10 |
Проект договору із змінами.docx | |
26 листопада 2019 17:10 |
Тендерна документація із змінами.doc | |
21 листопада 2019 10:55 |
Договір.docx | |
21 листопада 2019 10:55 |
Тендерна документація.doc |
26 листопада 2019 17:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2019 17:10 |
Проект договору із змінами.docx
|
|||
26 листопада 2019 17:10 |
Тендерна документація із змінами.doc
|
|||
21 листопада 2019 10:55 |
Договір.docx
|
|||
21 листопада 2019 10:55 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-21-000902-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 25 листопада 2019 12:20
ВИМОГА (ТД)
21 листопада 2019 року було оприлюднено процедуру публічної закупівлі за ідентифікатором UA-2019-11-21-000902-b.
Тендерним комітетом на ЦБД prozorro.gov.ua було розміщено тендерну документацію та додатки до неї, затверджені Протоколом засідання тендерного комітету.
Провівши детальний аналіз тендерної документації замовника та проаналізувавши відповідність вимог, установлених замовником до учасників, чинному законодавству маємо зазначити наступне:
Тендерна пропозиція містить дискримінаційну вимогу, що суперечить ст.3 та с.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) У Додатку 2 до тендерної документації визначено наступну вимогу до учасників:
«1.3.1. Копії аналогічних договорів щодо поставки бензину А095,92, дизельненого пального, період укладання 2017 – 2018 р.р.( не менше трьох ).
1.3.2. Відгуки від замовників з інформацією про повне виконання аналогічних договорів ( не менше трьох).»
По-перше:
Законом України «Про публічні закупівлі» в статті 16 визначено кваліфікаційні критерії, які Замовник має установлювати до учасників, зокрема:
«ст.16 ч.2:
Замовник устанавлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Отже, Законом установлено, що достатньо одного аналогічного договору для підтвердження наявності у учасника досвіду.
Вимагаючи від учасників мінімум три аналогічних договори – Замовник порушує норми ст.16, в якій зазначено, що достатньо одного, а отже дискримінує учасників, які не мають можливості надати більше аніж один аналогічний договір, чим грубо порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
По-друге:
Вимагаючи від учаників наявність договорів, укладених в часових рамках 2017-2018 р.р. – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Порушення полягає в тому, що статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені критерії, які Замовник має установлювати до учасників. Жодного слова про часові рамки, про роки укладання тощо стаття 16 не містить, а отже вимагати це Замовник в тендерній документації не має права.
Отже, зазначивши два варіанти не правових підстав, Замовник порушив принципи проведення закупівель, зокрема – недискримінацію учасників.
2) Додатком 1 до тендерної документації визначено:
«Вимоги до поставки товару: 1. Талони на паливо повинні видаватись в місті Чернівці представником Постачальникам представнику Замовника протягом одного робочого дня з моменту надання заявки на видачу талонів. Талони не повинні надсилатись на адресу Замовника поштою, «новою поштою», іншими перевізниками. »
Вищезазначеною вимогою Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує тих учасників, які мають офіс із складом талонів поза межами міста Чернівці.
Дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених цим Законом, насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію.
Вважаємо таку умову дискримінаційною, так як, у процедурі закупівлі можуть прийняти участь лише ті учасники, які мають АЗС у власності або в оренді. Така вимога обмежує та дискримінує тих учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Таким чином порушуються норми, встановлені в ст. 3 Закону України про недискримінацію учасників.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення закупівель є принцип не дискримінації учасників, встановлений в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Деталізація дотримання принципу недискримінації передбачено статтею 5 Закону. Зокрема, в частині третій цієї статті зазначено, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Сподіваюсь на Ваше порозуміння та дотримання з вашого боку норм чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, -
ПРОШУ
Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційні вимоги шляхом видозмінення їх до наступних:
1) В Додатку 2 до тендерної документації:
«1.3.1. Копію аналогічного договору щодо поставки бензину А-95, бензину А-92, дизельного пального.
1.3.2. Відгук від замовника з інформацією про повне виконання аналогічного договору.»
2) В Додатку 1 до тендерної документації:
«Вимоги до поставки товару: 1. Талони на паливо повинні видаватись в місті Чернівці представником Постачальникам представнику Замовника протягом одного робочого дня з моменту надання заявки на видачу талонів. Талони можуть надсилатись на адресу Замовника кур’єром «нової поштои», іншими перевізниками за умовами попереднього страхування талонів.»
Розгорнути
Згорнути
Тендерним комітетом на ЦБД prozorro.gov.ua було розміщено тендерну документацію та додатки до неї, затверджені Протоколом засідання тендерного комітету.
Провівши детальний аналіз тендерної документації замовника та проаналізувавши відповідність вимог, установлених замовником до учасників, чинному законодавству маємо зазначити наступне:
Тендерна пропозиція містить дискримінаційну вимогу, що суперечить ст.3 та с.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) У Додатку 2 до тендерної документації визначено наступну вимогу до учасників:
«1.3.1. Копії аналогічних договорів щодо поставки бензину А095,92, дизельненого пального, період укладання 2017 – 2018 р.р.( не менше трьох ).
1.3.2. Відгуки від замовників з інформацією про повне виконання аналогічних договорів ( не менше трьох).»
По-перше:
Законом України «Про публічні закупівлі» в статті 16 визначено кваліфікаційні критерії, які Замовник має установлювати до учасників, зокрема:
«ст.16 ч.2:
Замовник устанавлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Отже, Законом установлено, що достатньо одного аналогічного договору для підтвердження наявності у учасника досвіду.
Вимагаючи від учасників мінімум три аналогічних договори – Замовник порушує норми ст.16, в якій зазначено, що достатньо одного, а отже дискримінує учасників, які не мають можливості надати більше аніж один аналогічний договір, чим грубо порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
По-друге:
Вимагаючи від учаників наявність договорів, укладених в часових рамках 2017-2018 р.р. – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Порушення полягає в тому, що статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені критерії, які Замовник має установлювати до учасників. Жодного слова про часові рамки, про роки укладання тощо стаття 16 не містить, а отже вимагати це Замовник в тендерній документації не має права.
Отже, зазначивши два варіанти не правових підстав, Замовник порушив принципи проведення закупівель, зокрема – недискримінацію учасників.
2) Додатком 1 до тендерної документації визначено:
«Вимоги до поставки товару: 1. Талони на паливо повинні видаватись в місті Чернівці представником Постачальникам представнику Замовника протягом одного робочого дня з моменту надання заявки на видачу талонів. Талони не повинні надсилатись на адресу Замовника поштою, «новою поштою», іншими перевізниками. »
Вищезазначеною вимогою Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує тих учасників, які мають офіс із складом талонів поза межами міста Чернівці.
Дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених цим Законом, насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію.
Вважаємо таку умову дискримінаційною, так як, у процедурі закупівлі можуть прийняти участь лише ті учасники, які мають АЗС у власності або в оренді. Така вимога обмежує та дискримінує тих учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Таким чином порушуються норми, встановлені в ст. 3 Закону України про недискримінацію учасників.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення закупівель є принцип не дискримінації учасників, встановлений в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Деталізація дотримання принципу недискримінації передбачено статтею 5 Закону. Зокрема, в частині третій цієї статті зазначено, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Сподіваюсь на Ваше порозуміння та дотримання з вашого боку норм чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, -
ПРОШУ
Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційні вимоги шляхом видозмінення їх до наступних:
1) В Додатку 2 до тендерної документації:
«1.3.1. Копію аналогічного договору щодо поставки бензину А-95, бензину А-92, дизельного пального.
1.3.2. Відгук від замовника з інформацією про повне виконання аналогічного договору.»
2) В Додатку 1 до тендерної документації:
«Вимоги до поставки товару: 1. Талони на паливо повинні видаватись в місті Чернівці представником Постачальникам представнику Замовника протягом одного робочого дня з моменту надання заявки на видачу талонів. Талони можуть надсилатись на адресу Замовника кур’єром «нової поштои», іншими перевізниками за умовами попереднього страхування талонів.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2019 17:08
Внесені зміни до Тенедерної документації
Номер вимоги: UA-2019-11-21-000902-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 10 грудня 2019 15:47
ВИМОГА
керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30, ч.4 ст. 28 Законом України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, за закупівлею на підставі ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, за закупівлею на підставі ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2019 14:58
Тендерна пропозиція ТОВ Інвест Енерго Трейдінг відхилена (протокол № 40 від 12.12.2019)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" |
1 941 619,20
UAH з ПДВ
|
1 896 662,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
2 037 354,00
UAH з ПДВ
|
1 930 244,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
2 055 810,30
UAH з ПДВ
|
1 935 431,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" #40956872 |
Відхилено |
1 896 662,40
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 14:45
|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Переможець |
1 930 244,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2020 11:34
|
ТПП № ОИ-6767.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 11:32
|
додаткова угода бензин 4.11.2020.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 11:50
|
угода бензин 25.06.2020.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 11:47
|
ТПП № ОИ-6261.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2020 09:46
|
додаткова угода бензин.pdf | зміни до договору |
03 червня 2020 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2020 09:57
|
додаткова угода бензин.pdf | зміни до договору |
15 травня 2020 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 09:27
|
договір бензин 2020.pdf | укладений |
30 грудня 2019 09:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 265 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 265 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 265 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Бензин А-95- стало 22,92 грн. за 1 л була ціна 22,80 грн. за 1 л, дизпальне - 22,92 грн за 1 л , було 21,90 грн. за 1 л |
Номер договору про закупівлю: | 265 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |