Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
944 224,00 UAH
UA-2019-11-21-000615-a 026af1ada10049c2a4af5b53e6107098
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономаренко Віктор Григорович

+380614143436 blagoustriy.orexov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Благоустрій" Оріхівської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 39972917
Місцезнаходження: 70500, Україна , Запорізька обл., місто Оріхів, вул.Запорізька, буд,9
Контактна особа: Пономаренко Віктор Григорович
+380614143436
blagoustriy.orexov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 14:43
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 14:43
Початок аукціону: 09 грудня 2019 12:46
Очікувана вартість: 944 224,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 літр
Бензин А-92 (скретч-картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70500, Україна, Запорізька область, м. Оріхів, АЗС шляхом заправки автомобілів Замовника при пред‘явленні довіреними особами Замовника скретч-карт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
15500 літр
Дизельне паливо (скретч-картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70500, Україна, Запорізька область, м. Оріхів, АЗС шляхом заправки автомобілів Замовника при пред‘явленні довіреними особами Замовника скретч-карт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки проводяться порядком перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника на підставі видаткових накладних після прийняття товару, протягом 5 (п’яти) банківських днів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:39
Шаблон_договора (тендер) (1).docx
21 листопада 2019 14:39
Тендерна документаціяПММ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 25 листопада 2019 12:56
Дата відповіді: 25 листопада 2019 14:26
Чи можливо доповнити договір наступними пунками: Право власності на пальне вважається переданий Замовнику у момент його фактичного відпуску на АЗС. У разі здійснення постачання товарів, постачання яких має безперервний або ритмічний характер при постійних зв'язках із Замовником, Замовнику згідно даних щодо вибірки товару на АЗС виписується зведена видаткова накладна з 1-15 та 16-30 (31)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі умови визначено в проекті договору
умови тендерної документації
Дата подання: 26 листопада 2019 10:43
Дата відповіді: 27 листопада 2019 09:35
Доброго дня! Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу щодо АЗС, які повинні належать Учаснику на праві власності або перебувати у користуванні на підставі договору оренди (суборенди). Вважаємо, що вищевказана вимога, перешкоджає взяти участь тим учасникам-суб’єктам господарювання, які мають АЗС, що є в наявності в учасника за іншими правочинами (що не суперечать нормам чинного законодавства України), зокрема, партнерськими договорами, договорами поставки з власниками/орендарями АЗС тощо. Зауважуємо, що діяльність нашого підприємства та всіх АЗС, які наше підприємство може запропонувати, здійснюється згідно норм чинного законодавства України та відповідає його вимогам, для чого отримані, у тому числі, відповідні ліцензії на здійснення продажу пального. При цьому вважаємо доцільним повідомити, що наше підприємство є надійним суб'єктом господарювання з великим досвідом роботи на ринку продажу пального, у тому числі, через мережу АЗС, тому цілком мало б змогу якісно, у строки та в повному обсязі виконати технічні умови, а також інші вимоги Замовника, у тому числі, встановлені тендерною документацією за економічно найвигіднішою ціною. Враховуючи вищенаведене, з метою недопущення порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), якими передбачена недискримінація учасників та розраховуючи на дотримання з Вашого боку норм чинного законодавства, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити обмежуючи умови шляхом внесення змін до відповідного пункту: - «Кількість АЗС, які належать Учаснику на праві власності або перебувають у користуванні на підставі договору оренди (суборенди), або дилерських/ представницьких договорів, що підтверджують співпрацю учасника з підприємствами, у власності (оренді) яких є АЗС по м. Запоріжжя, Запорізькій обл, та Україні, , • або партнерські відносини учасника з підприємствами, у власності (оренді) яких є АЗС по м. Запоріжжя, Запорізькій обл, та Україні в м. Оріхів повинна становити не менше 2 одиниць»..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З досвіду попередніх закупівель, нажаль зустрічаються сумнівні Постачальники які не мають власних або орендованих АЗС та не виконують укладені угоди щодо заправки техніки Замовника. Дуже часто перелік АЗС які надавалися учасниками не відповідав дійсності, також виявлялось, що на партнерських АЗС встановлюється кількісний ліміт на заправку, в той час як необхідно було заправляти техніку більшою кількістю пального. В своєму зверненні Ви зазначаєте, що у Вас немає власної мережі АЗС, АЗС не перебувають в орендованому користуванні. Відпуск палива фактично відбувається з АЗС ваших партнерів, що в свою чергу не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь-який час може розірвати угоду на постачання пального. Гарантія забезпечення своєчасного відпуску пального пов`язана з специфікою господарської діяльності Замовника, який є комунальним підприємством та надає послуги з благоустрою міста. Під час виконання покладених на комунальне підприємство функцій та обов`язків існує необхідність оперативної заправки автотранспорту замовника, що забезпечує мобільність робочих бригад Замовника під час виконання термінових та невідкладних завдань, таких як усунення аварійних ситуацій, усунення наслідків стихійних лих, тощо. Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 листопада 2019 15:28
Коментар щодо відміни: Відмінити торги з підстави відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;»
Документи:
27 листопада 2019 15:27
3. Протокол відміни торгів