Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Навчально-дидактичний матеріал для початкових класів
Очікувана вартість
88 698,00 UAH
UA-2019-11-21-000570-a ● d21250e3c6bc492da929965438c925dc
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Жмеринської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141325 |
Вебсайт: | http://www.zhmerosvita.gov.ua |
Місцезнаходження: | 23160, Україна , Вінницька обл., село Станіславчик, вул. Леніна, 2 |
Контактна особа: |
Гальчинська Ольга Вікторівна +380433221788 zmer.rvo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 88 698,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 443,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Кошти обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплекти
Навчально-дидактичний матеріал для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринський р-н, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 08:16 |
Дод.4 Проект договору.doc | |
27 листопада 2019 08:16 |
Дод.3 Кваліфікаційні критерії.docx | |
27 листопада 2019 08:16 |
Дод.2 Технічні характеристики.docx | |
27 листопада 2019 08:16 |
Дод.1 Форма пропозиції.doc | |
27 листопада 2019 08:16 |
оголошення.docx | |
21 листопада 2019 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 08:16 |
Дод.4 Проект договору.doc
|
||
27 листопада 2019 08:16 |
Дод.3 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||
27 листопада 2019 08:16 |
Дод.2 Технічні характеристики.docx
|
||
27 листопада 2019 08:16 |
Дод.1 Форма пропозиції.doc
|
||
27 листопада 2019 08:16 |
оголошення.docx
|
||
21 листопада 2019 14:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 22 листопада 2019 10:30
Дата відповіді: 27 листопада 2019 08:13
Шановний замовник! У Вас в тендерній документації, а саме в додатку 2 однією з вимог щодо якості товару є наступна вимога: "товар повинен супроводжуватися сертифікатами якості" та в 3.2 додатку 3 вимагається надання "копії сертифікату системи управління якістю". Тоді як Ваш же попередній п. 3.1 передбачає, що документом про якість можуть бути сертифікат відповідності, АБО сертифікат/паспорт якості/ АБО декларація про відповідність, АБО висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування про відсутність (НЕ ПІДЛЯГАЄ обов’язковій сертифікації тощо).
Слід зазначити, що "Навчально-дидактичний матеріал для початкових класів" (Шкільні меблі), які є предметом даної закупівлі, не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні. Тому ця вимога є дискримінаційною, звужує коло постачальників. Тим самим не дає змогу приймати участь учасникам, які можуть запропонувати найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію. Якість та безпечність навчальних засобів навчання та обладнання в Україні підтверджується насам перед висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Просимо прибрати вимоги щодо надання сертифікатів з тендерної документації.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Усунення необгрунтованих вимог
Дата подання: 26 листопада 2019 21:16
Дата відповіді: 27 листопада 2019 08:36
Шановний замовник, аргументуйте, будьласка, вашу вимогу що до надання учасником "Копії сертифікату системи управління якістю". Враховуючи, що даний документ на ДОБРОВІЛЬНІЙ основі отримує саме виробник товарів (бо ця система передбачає контроль якості на всіх етапах саме ВИРОБНИЦТВА), а не продавець, просимо надати відповідні посилання на діючу нормативно-правову базу із зазначенням відповідних норм Законів чи Кодексів, де було би прямо зобов'язано виробника чи продавця товарів отримувати "Сертифікат системи управління якістю". В разі відсутності таких законодавчих підстав, вимагаємо скасувати незаконну та дискримінаційну вимогу про надання копії такого документу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Під час здійснення закупівлі вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії визначені згідно наказу №10 від 19.03.2019 р. ДП "ПРОЗОРРО".
Припиніть порушення
Дата подання: 27 листопада 2019 08:50
Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. Вказані положення кореспондуються із ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Важливо відмітити, що стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» не має відношення до якості продукції, зокрема до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, та носить стандарти якісного управління (менежменту) підприємством. Таким чином дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною. На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 на виробництво та реалізацію засобів навчання, розвивального, дидактичного та ігрового обладнання для шкільних навчальних закладів, виданих виробнику товару на його власне виробництво
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Неаргументована відповідь
Дата подання: 27 листопада 2019 08:52
Поясніть, де у зазначеній інструкціїї іде мова про обовязковість надання сертифікатів УПРАВЛІННЯ ЯКОІСТЮ?!
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К" |
37 356,00
UAH з ПДВ
|
37 356,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ" |
39 600,00
UAH з ПДВ
|
39 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОКОВ ЮРІЙ ЛЬВОВИЧ " |
48 884,00
UAH з ПДВ
|
39 598,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ |
43 890,00
UAH з ПДВ
|
43 406,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мельник Роман Ігорович |
49 500,00
UAH з ПДВ
|
49 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА |
69 410,00
UAH з ПДВ
|
65 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" |
78 100,00
UAH з ПДВ
|
66 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГУРСЬКА ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА" |
80 300,00
UAH з ПДВ
|
66 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЧУПРИНА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА" |
67 694,00
UAH з ПДВ
|
67 694,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕДЕЛЬВЕЙС І К" #36474294 |
Переможець |
37 356,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 11:18
|
дог260.pdf | укладений |
06 грудня 2019 11:16
|