Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системно-технологічний супровід автоматизованої системи обліку фінансово – господарської діяльності, розробленої на базі програмних продуктів 1С «1С:Бухгалтерія 8 для України» та «1С:Підприємство 8. Зарплата та Управління Персоналом для України»
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-11-21-000539-b 2d30a0d1a30a458db7528b7fcd4db4e2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Владислав Чубар

+380995585262 chubar_vladislav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33612019
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А
Контактна особа: Владислав Чубар
+380995585262
chubar_vladislav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 13:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


згідно вимог Замовника та в межах умов укладеного договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Системно-технологічний супровід автоматизованої системи обліку фінансово – господарської діяльності, розробленої на базі програмних продуктів 1С «1С:Бухгалтерія 8 для України» та «1С:Підприємство 8. Зарплата та Управління Персоналом для України» (власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться у безготівковій формі на рахунок Виконавця по факту надання Послуг протягом тридцяти банківських днів з дати підпису актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) уповноваженими особами Сторін. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРИВЕНКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 60 000,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРИВЕНКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРИВЕНКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2814206211
Переможець 60 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 10:10

Документи

29 листопада 2019 10:09
протокол переможця 1С.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРИВЕНКО ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2814206211
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 10:09
протокол переможця 1С.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Кривенко.pdf укладений
06 грудня 2019 11:55