Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
798 000,00 UAH
UA-2019-11-21-000347-a bdc3299311554840b08bc2b1f7df470e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаценко С. М.

0442817695 s.statsenko@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Стаценко С. М.
0442817695
s.statsenko@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 12:00
Очікувана вартість: 798 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 1 Тендерної документації (додається).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
554 шт
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вул. Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт поставки Товару. (Джерело фінансування - власні кошти). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 12:08
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 11:13
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником не встановлені конкретні технічні характеристики з зазначенням конкретної моделі, типу, марки. Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної Документації, Учасник повинен вказати конкретне найменування товару, який пропонується (з зазначенням моделі, типу, марки за наявності) та вказати конкретні (якщо це доцільно) технічні/інші характеристики запропонованого Товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, які визначені в Додатку1 Тендерної документації.
Посилання Замовником на виробників (джерело походження), конкретну торговельну марку або тип предмета закупівлі тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові Товару.
Під «еквівалентом» Товару або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний Товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника.
Враховуючи зазначене вище, Учасники мають можливість запропонувати еквівалент Товару, але за умови, що еквівалентний Товар повністю відповідає встановленим технічним характеристикам.

Відповідно до частини 5 «Недискримінація учасників» Розділу «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, що:
«Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію».
В пункті 6.1 частини 6 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації зазначення ціни тендерної пропозиції для учасників не платників ПДВ:
«З метою забезпечення рівних умов участі в межах однієї процедури закупівлі учасників-платників ПДВ та Учасників не платників ПДВ або платників ПДВ зі ставкою 0%, такі Учасники при зазначенні в електронній системі ціни тендерної пропозиції повинні додати 20% до ціни тендерної пропозиції грн. без ПДВ. Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ.».

Інформація про відміну

Дата відміни
10 грудня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій