Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування(розроблення Регіонального плану управління відходами в Івано-Франківській області до 2030 року(в т. ч. організація проведення стратегічної екологічної оцінки)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-11-20-002729-b ● 5c9ec9f8b7e44e8ebd5ed33e64310bb2
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40008068 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Сахарова, 23А |
Контактна особа: |
Кульба Петро Михайлович +380342526150 ifecobez@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 16:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 16:51 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 11:25 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
CPV ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування(розроблення Регіонального плану управління відходами в Івано-Франківській області до 2030 року(в т. ч. організація проведення стратегічної екологічної оцінки) (бюджет Івано-Франківської області (обласний фонд охорони навколишнього природного середовища)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова, 23 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за кожний етап здійснюються після завершення відповідного етапу наданої послуги згідно Календарного плану, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг за умови фактичного надходження бюджетних коштів на відповідні цілі на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 365 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 09:46 |
Зміни до ТД.doc | |
29 листопада 2019 09:46 |
Тендерна докуметація в новій редакції (1).docx | |
20 листопада 2019 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 8.docx | |
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 7.docx | |
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 6.docx | |
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 5 Проект Договору_Нова редакція.docx | |
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 4 ТЗ_План_2030 .docx | |
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 3.docx | |
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 2.docx | |
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 1.docx |
29 листопада 2019 09:46 |
Зміни до ТД.doc
|
||
29 листопада 2019 09:46 |
Тендерна докуметація в новій редакції (1).docx
|
||
20 листопада 2019 16:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 8.docx
|
||
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 7.docx
|
||
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 6.docx
|
||
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 5 Проект Договору_Нова редакція.docx
|
||
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 4 ТЗ_План_2030 .docx
|
||
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 3.docx
|
||
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 2.docx
|
||
20 листопада 2019 16:47 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо визначення норм
Дата подання: 25 листопада 2019 09:03
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:31
Шановні колеги. У Розділі 4 ТЗ у п.п. 1 п. «Зміст розроблення другого етапу Плану» міститься вимога: «Розробити в установленому порядку норми надання послуг з вивезення побутових відходів для усіх категорій споживачів». Згідно з пунктом 6 Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008р. №1070, обсяг надання послуг розраховується на підставі норм, затверджених органом місцевого самоврядування. Норми надання послуг визначаються відповідно до Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010р. №259, шляхом проведення вимірювання кількості побутових відходів, що утворюються на одну розрахункову одиницю за одиницю часу. Тобто : 1. Норми визначаються не для «категорій споживачів», а для «джерел утворення», 2. Норми визначаються для населеного пункту.
1. Яким чином, з вашої точки зору, можливе вимірювання норм надання послуг з вивезення побутових відходів у кожному з населених пунктів Івано-Франківській області в рамках розроблення другого етапу Плану?
2. Навіщо, взагалі встановлювати норми в рамках етапу планування системи управління відходами, норми можуть застосовувутись для оцінки обсягів утворення відходів, яка проводиться в рамках розділу аналізу поточного стану системи управління відходами?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Івано-Франківська область за характером рельєфу поділяється на рівнинну, передгірську і гірську. Тому при розробці регіонального плану поводження з відходами необхідно врахувати особливості утворення відходів в населених пунктах які розміщені в цих трьох зонах.
Відповідно до п.п. 3.3.2 Методичних рекомендацій з розроблення регіональних планів управління відходами, затверджених наказом Мінприроди від 12.04.2019 № 142 розробникам Регіонального плану рекомендується включати у план частину "Обсяги утворення відходів та наявна інфраструктура" (далі – Рекомендації) у якій подаються дані, що характеризують існуючий стан системи управління відходами, у тому числі: утворено відходів…
Норми надання послуг з вивезення побутових відходів визначаються відповідно до Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010 р. № 259 (далі – Правила), шляхом проведення вимірювання кількості побутових відходів, що утворюються на одну розрахункову одиницю за одиницю часу.
Відповідно до п. 1.2 Правил: норма – це кількісний показник споживання послуг з вивезення побутових відходів, які утворюються на одну розрахункову одиницю (одного мешканця для житлової забудови, одне місце в готелі, гуртожитку та ін., 1 кв.м торгівельної та складської площі, вокзалів, автостоянок, пляжів та ін.; одне відвідування для поліклінік тощо) за одиницю часу. Плату за збір та вивезення відходів здійснюють самі утворювачі відходів (джерела) виступаючи при цьому споживачами відповідної послуги.
2. Відповідно до п. 3.4.2. Рекомендацій у частині "Сценарії розвитку регіональної системи управління" регіонального плану наводяться шляхи розвитку сфери управління відходами – технічний та фінансово-економічний аналіз у межах якого обґрунтовується обраний спосіб або способи розвитку сфери управління відходами. При цьому пропонуються декілька варіантів поділу області на кластери.
Відповідно до Рекомендацій при формуванні кластерів щодо управління побутовими відходами необхідно використовувати наступні критерії:
• охоплене населення та обсяги утворення відходів у кластері: рекомендоване охоплення населення - не менше 150 тис. осіб (еквівалентно близько 50 тис. т на рік утворення відходів);
• мінімальна потужність нових регіональних полігонів, що визначається кількістю мешканців, охоплених послугами, та відповідною кількістю утворених відходів;
• максимальні відстані при перевезенні відходів, з урахуванням конкретних місцевих умов, таких як транспортна інфраструктура, рельєф території, умови перевезення взимку тощо.
Враховуючи вимоги до Рекомендацій та беручи до уваги існуючу ситуацію в області в Технічному завданні рекомендовано саме на етапі планування системи управління відходами визначити та використовувати в розрахунках норми утворення побутових відходів, оскільки дані показники не відомі, зокрема для сільських населених пунктів.
Відповідно до п.п. 3.3.2 Методичних рекомендацій з розроблення регіональних планів управління відходами, затверджених наказом Мінприроди від 12.04.2019 № 142 розробникам Регіонального плану рекомендується включати у план частину "Обсяги утворення відходів та наявна інфраструктура" (далі – Рекомендації) у якій подаються дані, що характеризують існуючий стан системи управління відходами, у тому числі: утворено відходів…
Норми надання послуг з вивезення побутових відходів визначаються відповідно до Правил визначення норм надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 30.07.2010 р. № 259 (далі – Правила), шляхом проведення вимірювання кількості побутових відходів, що утворюються на одну розрахункову одиницю за одиницю часу.
Відповідно до п. 1.2 Правил: норма – це кількісний показник споживання послуг з вивезення побутових відходів, які утворюються на одну розрахункову одиницю (одного мешканця для житлової забудови, одне місце в готелі, гуртожитку та ін., 1 кв.м торгівельної та складської площі, вокзалів, автостоянок, пляжів та ін.; одне відвідування для поліклінік тощо) за одиницю часу. Плату за збір та вивезення відходів здійснюють самі утворювачі відходів (джерела) виступаючи при цьому споживачами відповідної послуги.
2. Відповідно до п. 3.4.2. Рекомендацій у частині "Сценарії розвитку регіональної системи управління" регіонального плану наводяться шляхи розвитку сфери управління відходами – технічний та фінансово-економічний аналіз у межах якого обґрунтовується обраний спосіб або способи розвитку сфери управління відходами. При цьому пропонуються декілька варіантів поділу області на кластери.
Відповідно до Рекомендацій при формуванні кластерів щодо управління побутовими відходами необхідно використовувати наступні критерії:
• охоплене населення та обсяги утворення відходів у кластері: рекомендоване охоплення населення - не менше 150 тис. осіб (еквівалентно близько 50 тис. т на рік утворення відходів);
• мінімальна потужність нових регіональних полігонів, що визначається кількістю мешканців, охоплених послугами, та відповідною кількістю утворених відходів;
• максимальні відстані при перевезенні відходів, з урахуванням конкретних місцевих умов, таких як транспортна інфраструктура, рельєф території, умови перевезення взимку тощо.
Враховуючи вимоги до Рекомендацій та беручи до уваги існуючу ситуацію в області в Технічному завданні рекомендовано саме на етапі планування системи управління відходами визначити та використовувати в розрахунках норми утворення побутових відходів, оскільки дані показники не відомі, зокрема для сільських населених пунктів.
Щодо обгрунтування вартості.
Дата подання: 27 листопада 2019 09:11
Дата відповіді: 29 листопада 2019 10:01
Відповідно до вимоги, що викладена у пп. 6 п. 2 Розділу V Тендерної документації: " Замовник вимагає від учасника-переможця надання ним до дати укладення договору про закупівлю експертної оцінки кошторисної вартості Послуг, видану експертною організацією, яка має відповідні повноваження". Експертиза проводиться для проектів. План не є проектом. Які експертні організації, що мають повноваження оцінки вартості послуги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Протоколом тендерного комітету від 29.11.2019 р. внесено зміни до тендерної документації на закупівлю послуг: ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розроблення Регіонального плану управління відходами в Івано-Франківській області до 2030 року (в т. ч. організація проведення стратегічної екологічної оцінки), а саме: підпункт 6 «Замовник вимагає від учасника-переможця надання ним до дати укладення договору про закупівлю експертної оцінки кошторисної вартості Послуг, видану експертною організацією, яка має відповідні повноваження.» пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» виключено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГАФСА |
975 000,00
UAH з ПДВ
|
399 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КРАЙНОВ ІГОР ПАВЛОВИЧ" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" |
1 248 000,00
UAH з ПДВ
|
1 195 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГАФСА #19173708 |
Очікує рішення |
399 900,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 11:58
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 02 січня 2020 16:10 |
Коментар щодо відміни: | Відміна відкритих торгів на закупівлю послуг CPV ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування(розроблення Регіонального плану управління відходами в Івано-Франківській області до 2030 року(в т. ч. організація проведення стратегічної екологічної оцінки) у зв'язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі послуг та відсутністю бюджетних призначень в проекті бюджету на 2020 рік відповідно до абзацу 4 частини 2 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Документи:
02 січня 2020 16:07
|
Протокол |