Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів – за кодом СPV за ДК 021:2015 – 48760000-3 (Закупівля антивірусного програмного забезпечення)
Очікувана вартість
6 528,00 UAH
UA-2019-11-20-001477-a fbe3799d94fb43bd830751a9077ebda2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кохненко Григорій Іванович

380443668549 tenderokkts@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс"
Код ЄДРПОУ: 31815760
Вебсайт: http://kts.kmda.gov.ua/
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 10
Контактна особа: Кохненко Григорій Іванович
380443668549
tenderokkts@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 6 528,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48760000-3: Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів


Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічні вимоги) детально надано в Додатку 3 до тендерної документації.
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету (КЕКВ 2610).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів – за кодом СPV за ДК 021:2015 – 48760000-3 (Закупівля антивірусного програмного забезпечення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, відповідно до письмової заявки Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 48760000-3 — Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Платежі за даним Договором здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів після підписання Сторонами рахунку-фактури, видаткової накладної та Акту приймання-передачі програмної продукції, за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Розрахунок за програмну продукцію проводиться Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та Акту приймання-передачі програмної продукції, складених на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури. Бюджетні (фінансові) зобов’язання Замовника за цим Договором виникають у разі наявності фінансування та в межах відповідних бюджетних асигнувань, у відповідності до ст. 48 Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює розрахунки за цим Договором в залежності від наявності реального фінансування. В разі невиконання Замовником зобов’язання щодо проведення розрахунків за цим Договором внаслідок відсутності реального фінансування, Замовник не несе відповідальності, а Постачальник не має права на стягнення неустойки, штрафів, а також відшкодування будь-яких інших витрат, пов’язаних з невиконання Замовником зобов’язання щодо проведення розрахунків за цим Договором. При цьому, Замовник зобов’язується у найкоротший час з моменту відновлення фінансування здійснити розрахунки за поставлену Постачальником та прийняту Замовником програмну продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок (-ки) за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету (КЕКВ 2610). Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 15:28
Додаток 4 до ТД _ Проект договору про закупівлю.docx
20 листопада 2019 15:27
Тендерна документація.pdf
20 листопада 2019 15:27
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 21 листопада 2019 11:06
Дата відповіді: 21 листопада 2019 11:58
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний учасник! Відповідаючи на Ваше питання інформуємо, що відповідно до частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Окрім цього, згідно пункту тридцять п’ятого статті 1 Закону учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, враховуючи викладене та вимоги Закону замовник жодним чином не може та не обмежує коло потенційних учасників.

Разом із цим, звертаємо увагу, що відповідно до вимог статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Олайті Сервіс" 5 068,80
UAH
5 068,80
UAH
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 18:27
Статут OL.pdf
05 грудня 2019 18:27
Наказ про призначення.pdf
05 грудня 2019 18:27
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
05 грудня 2019 18:27
Договір ДАП Україна.pdf
05 грудня 2019 18:27
Відгук ДАП Україна.PDF
05 грудня 2019 18:27
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Олайті Сервіс"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій