ДК 021-2015: 50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання»
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001228-b a02fdd75050c4010bc9539c6c9447f0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний онкологічний диспансер" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02008342
Місцезнаходження: 65055, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Контактна особа: Світлана Андріївна Ніколаєва
+380487202698
zakupkyoood@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:54
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Послуги з разового технічного обслуговування та поточного ремонту медичного обладнання гамма-терапевтичного апарату «ТЕРАГАМ К-01»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з разового технічного обслуговування та поточного ремонту медичного обладнання гамма-терапевтичного апарату «ТЕРАГАМ К-01»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65055, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Нежданової, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактом надання Послуги після пред'явлення Виконавцем Замовнику документів, що підтверджує факт надання послуги (акт надання послуг, рахунок – фактура) протягом 30 календарних днів у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Джерело фінансування -власні кошти. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 листопада 2019 13:09
Електронний цифровий підпис
20 листопада 2019 13:08
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії.docx
20 листопада 2019 13:08
Додаток 3 - Технічні вимоги.docx
20 листопада 2019 13:08
Додаток 4 - Проект Договору.docx
20 листопада 2019 13:08
ТД_Послуги.docx
20 листопада 2019 13:08
Додаток 5, 6 - Лист згода на обробку даних.docx
20 листопада 2019 13:08
Додаток 1 - Форма комерційної пропозиції.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Реммед 373 290,00
UAH з ПДВ
373 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ-СЕРВІС"" 379 500,00
UAH з ПДВ
375 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 12:17
sign.p7s
16 грудня 2019 12:09
Комерц. проп-ція
16 грудня 2019 12:09
Довідка ДПІ
16 грудня 2019 12:09
Довідка МВС
09 грудня 2019 19:27
sign.p7s
09 грудня 2019 19:20
Довідки:МВС;ДПІ. Лист
05 грудня 2019 17:25
sign.p7s
05 грудня 2019 16:41
ТЕХНІЧНА merge_1575538421.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 12:05
sign.p7s
02 грудня 2019 12:04
Технічні вимоги Дод 3.pdf
02 грудня 2019 12:04
Лист згода Дод 6.pdf
02 грудня 2019 12:04
Лист згода Дод 5.pdf
02 грудня 2019 12:04
Ліцензія.pdf
02 грудня 2019 12:04
Статут.pdf
02 грудня 2019 12:04
Довідка ст.17 Дод 2.pdf
02 грудня 2019 12:04
Наказ на директора.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Реммед
#31803954
Переможець 373 290,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 13:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Реммед
#31803954
373 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 грудня 2019 15:31
Договір 102 Терагам.pdf укладений
23 грудня 2019 15:29
sign.p7s зміни до договору
28 квітня 2020 09:52
Д. у. 3 до Дог. 102.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 09:52
sign.p7s зміни до договору
15 квітня 2020 09:23
Д.у. 2 Реммед.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 09:23
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 10:43
Д.у. 1 до Договору 102.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підтвердження зобов'язань стосовно оплати Замовником надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку