Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби для ванної кімнати та кухні
Очікувана вартість
20 800,00 UAH
UA-2019-11-20-001213-c ● cde7d2b46677456f848e801f4317251b
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ |
Код ЄДРПОУ: | 05492309 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , Київська обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Гордієнко Наталія Миколаївна progmed@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 18:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 18:30 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 12:40 |
Очікувана вартість: | 20 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Вироби для ванної кімнати та кухні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, Київська, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 18:04 |
ОГОЛОШЕННЯ (14).doc |
22 листопада 2019 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2019 18:04 |
ОГОЛОШЕННЯ (14).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 10:36
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються торгові марки або моделі які відрізняються від вказаних у документації, але вони повинні відповідати технічним вимогам документації.
2) Конкретна торгова марка або модель не є обов’язковою інформацією для Замовника.
3) приймати участь у закупівлі мають право будь які фізичні чи юридичні особи. Ціна повинна бути розрахована з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані роботи, та згідно вимог діючих законодавчих, і розпорядчих актів щодо формування ціни.
2) Конкретна торгова марка або модель не є обов’язковою інформацією для Замовника.
3) приймати участь у закупівлі мають право будь які фізичні чи юридичні особи. Ціна повинна бути розрахована з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані роботи, та згідно вимог діючих законодавчих, і розпорядчих актів щодо формування ціни.
Технічні характеристики товару
Дата подання: 22 листопада 2019 13:26
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:23
Шановний замовнику, який умивальник за розміром Вам потрібен?
Унітаз з нижньою чи боковою підводкою? Прямий чи косий вихід під каналізацію?
Змішувач для умивальника на кранбуксах чи картриджах?
Картридж для змішувача на ніжці чи без ніжки?
Яка саме довжина гусака? Чи не могли б Ви зробити уточнення?
Дякую!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та повідомляємо. До Оголошення внесоно зміни (додаток 2 до Огролошення), які уточнюють характеристики предмету закупівлі. Оголошення зі змінами оприлюднено.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 листопада 2019 14:43 |
Коментар щодо відміни: | не можливість усунути помилки |
Документи:
26 листопада 2019 14:43
|
протокол відміна ванна.pdf |