Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання (легалізації) програмного забезпечення Microsoft OfficeStd 2019 UKR OLP C Gov)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001193-c aed4f886c4234d5ca8a968a013d9baa2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цимбаліста Олена Валеріївна

+380442542199 tsymbalista@6aa.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шостий апеляційний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 42250890
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Московська, б. 8, корпус 30
Контактна особа: Цимбаліста Олена Валеріївна
+380442542199
tsymbalista@6aa.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 17:48
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 17:48
Початок аукціону: 09 грудня 2019 13:20
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пакети програмного забезпечення для створення документів (Послуги з постачання (легалізації) програмного забезпечення Microsoft OfficeStd 2019 UKR OLP C Gov)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Московська, 8 корп. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 17:43
Додаток 4 до ТД проект договору.docx
20 листопада 2019 17:43
Додаток 3 до ТД технічні вимоги.docx
20 листопада 2019 17:43
Додаток 2 до ТД кваліфікаційні вимоги.doc
20 листопада 2019 17:43
Додаток 1 до ТД форма пропозиції.doc
20 листопада 2019 17:43
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 10:37
Дата відповіді: 21 листопада 2019 11:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що у вимогах до предмету закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Послуги з постачання (легалізації) програмного забезпечення Microsoft OfficeStd 2019 UKR OLP C Gov), зокрема в Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником не зазначено про можливість прийняття у пропозиціях учасників аналогів. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам викладеним в Додатку № 3 до оголошення.
З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Також повідомляємо, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" 577 080,00
UAH
563 999,00
UAH
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 585 000,00
UAH
564 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АНТЕК ПРО" 598 000,00
UAH
598 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 10:18
Електронний підпис
11 грудня 2019 10:16
Довідка МВС.pdf
10 грудня 2019 14:22
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:51
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:49
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 14:57
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:55
Проект договору.pdf
06 грудня 2019 14:55
Технічний опис.7z
06 грудня 2019 14:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 16:57
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:57
ТЕХНІЧНІ_ВИМОГИ.pdf
05 грудня 2019 16:57
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 грудня 2019 16:57
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf
05 грудня 2019 16:57
Договір_акт_відгук_2.pdf
05 грудня 2019 16:57
Договір_акт_відгук_1.pdf
05 грудня 2019 16:57
ДОВІДКА_СПІВРОБІТНИКИ.pdf
05 грудня 2019 16:57
ДОВІДКА_ДОГОВОРИ.pdf
05 грудня 2019 16:57
ДОВІДКА_ДОВКІЛЛЯ.pdf
05 грудня 2019 16:57
ДОВІДКА_17.pdf
05 грудня 2019 16:57
ГАРАНТИЙНИЙ_ЛИСТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "АНТЕК ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"
#40916850
Переможець 563 999,00
UAH
11 грудня 2019 09:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"
#40916850
563 999,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:50
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:15
Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:13
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:42
Договір укладений
23 грудня 2019 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 201
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/210
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін, керуючись п.11.2.1 Договору, в зв'язку з неможливістю надання послуги.