Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з постачання (легалізації) програмного забезпечення Microsoft OfficeStd 2019 UKR OLP C Gov)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001193-c ● aed4f886c4234d5ca8a968a013d9baa2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Код ЄДРПОУ: | 42250890 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Московська, б. 8, корпус 30 |
Контактна особа: |
Цимбаліста Олена Валеріївна +380442542199 tsymbalista@6aa.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 17:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 17:48 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 13:20 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пакети програмного забезпечення для створення документів (Послуги з постачання (легалізації) програмного забезпечення Microsoft OfficeStd 2019 UKR OLP C Gov)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Московська, 8 корп. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 17:43 |
Додаток 4 до ТД проект договору.docx | |
20 листопада 2019 17:43 |
Додаток 3 до ТД технічні вимоги.docx | |
20 листопада 2019 17:43 |
Додаток 2 до ТД кваліфікаційні вимоги.doc | |
20 листопада 2019 17:43 |
Додаток 1 до ТД форма пропозиції.doc | |
20 листопада 2019 17:43 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 10:37
Дата відповіді: 21 листопада 2019 11:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що у вимогах до предмету закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Послуги з постачання (легалізації) програмного забезпечення Microsoft OfficeStd 2019 UKR OLP C Gov), зокрема в Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником не зазначено про можливість прийняття у пропозиціях учасників аналогів. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам викладеним в Додатку № 3 до оголошення.
З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Також повідомляємо, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що у вимогах до предмету закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Послуги з постачання (легалізації) програмного забезпечення Microsoft OfficeStd 2019 UKR OLP C Gov), зокрема в Додатку № 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником не зазначено про можливість прийняття у пропозиціях учасників аналогів. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам викладеним в Додатку № 3 до оголошення.
З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Також повідомляємо, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" #40916850 |
Переможець |
563 999,00
UAH
|
11 грудня 2019 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 17:15
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 12:42
|
Договір | укладений |
23 грудня 2019 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/210 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |