Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини та приладдя до копіювальних апаратів
Очікувана вартість
311 000,00 UAH
UA-2019-11-20-001166-c 7240029a3cd0462a862f6ff571e8e25b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савицька Карина Анатоліївна

044) 281-79-37 K.SAVYTSKA@KBP.AERO

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Савицька Карина Анатоліївна
044) 281-79-37
K.SAVYTSKA@KBP.AERO
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 13:20
Очікувана вартість: 311 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Детальний опис наведено в Додатку 1 Тендерної документації (додається)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1660 шт
Частини та приладдя до копіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
6 комплект
Частини та приладдя до копіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. (Джерело фінансування-власні кошти) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:33
ТД_(редакція 02).docx
27 листопада 2019 16:33
перелік змін.docx
27 листопада 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:33
ТД_(редакція 02).docx
20 листопада 2019 17:19
Тендерна документація Частини та приладдя до копіювальних апаратів.(редакція 01).docx
27 листопада 2019 16:33
перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 10:40
Дата відповіді: 25 листопада 2019 14:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до Додатку 1 (пункт 1 «Особливі вимоги до предмету закупівлі» Розділ I) Тендерної документації: «Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на каталожний номер, виробників, конкретну торговельну марку або тип, тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати встановленим технічним характеристикам). У разі надання еквіваленту, Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики, що визначені Документацією.
Посилання Замовником в найменуванні та/або технічних характеристиках на каталожний номер, виробників, торговельну марку або тип тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові Товару. Під «еквівалентом» Товару або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний Товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника». Враховуючи зазначене вище, Учасники мають можливість запропонувати еквівалент частин та приладдя до копіювальних апаратів, але за умови, що еквівалентний Товар, повністю відповідає встановленим технічним характеристикам.
2) Відповідно до Додатку 3 (стовпчик «Найменування Товару» у Специфікації) Тендерної документації: «Вказати конкретне найменування товару, який пропонується (з зазначенням моделі, типу, марки за наявності)» Враховуючи зазначене вище, Учасники повинні у ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ) вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.
3) Відповідно до частини 5 «Недискримінація учасників» Розділу «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, що: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію». В пункті 6.1 частини 6 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації викладено особливості зазначення ціни тендерної пропозиції для учасників не платників ПДВ - «З метою забезпечення рівних умов участі в межах однієї процедури закупівлі учасників-платників ПДВ та Учасників не платників ПДВ або платників ПДВ зі ставкою 0%, такі Учасники при зазначенні в електронній системі ціни тендерної пропозиції повинні додати 20% до ціни тендерної пропозиції грн. без ПДВ. Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ». Крім того, в частині 1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації чітко зазначено, що: «Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна грн. з ПДВ». Відповідно до пункту 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 308 004,00
UAH з ПДВ
304 884,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" 310 098,00
UAH з ПДВ
305 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 09:56
Електронний підпис
11 січня 2020 09:55
Довідка_МВС.pdf
11 січня 2020 09:55
Довідка_ДФС.zip
12 грудня 2019 14:33
Електронний підпис
10 грудня 2019 09:46
Електронний підпис
10 грудня 2019 09:45
19_Повноваження CHGroup.pdf
10 грудня 2019 09:45
18_Авторизація_OKI.pdf
10 грудня 2019 09:45
16_Авторизація_Epson.pdf
10 грудня 2019 09:45
15_Роз’яснення_Xerox.pdf
10 грудня 2019 09:45
14_Авторизация Xerox.pdf
10 грудня 2019 09:45
13_Авторизація НР.pdf
10 грудня 2019 09:45
09_Наказ_з.pdf
10 грудня 2019 09:45
08_Протокол_з.pdf
10 грудня 2019 09:45
07_Довідка_Розділ ІІІ.pdf
10 грудня 2019 09:45
06_Довідка_Розділ ІІ.pdf
10 грудня 2019 09:45
05_Довідка_Розділ І.pdf
10 грудня 2019 09:45
03_Договір_Копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 08:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
304 884,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 09:41
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 16:05
35.1-14.1_3.1-6.pdf укладений
31 січня 2020 16:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 304 884,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 814,00 UAH)