Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та регенерація (відновлення) картриджів та поточний ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
127 444,00 UAH
UA-2019-11-20-001161-c 6e39a2f7e9a045c885284550164312cb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Світлана Василі

380577028533 GUDPS@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43143704
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 46
Контактна особа: Поліщук Світлана Василі
380577028533
GUDPS@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка та регенерація (відновлення) картриджів та поточний ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Заправка та регенерація (відновлення) картриджів та поточний ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Чернишевська, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 листопада 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІНТКОР".
#34391782
Переможець 127 444,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 17:17

Документи

20 листопада 2019 17:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 16:40
додаткова№1 від 06.12.2019 (1).pdf зміни до договору
06 грудня 2019 16:40
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 17:18
2-31-2019.pdf укладений
20 листопада 2019 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.у. № 1 від 06.12.2019 року Ціна договору - 135 212,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 2/31-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML