Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картридж до принтера
Очікувана вартість
5 250,00 UAH
UA-2019-11-20-001027-c 63890d0748904e80be8cd29f2059115d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 16:30
Очікувана вартість: 5 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Картридж до принтера
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Картридж до принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 16:18
Оголошення - Картридж_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 21 листопада 2019 08:50
Дата відповіді: 21 листопада 2019 11:19
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!В Додатку 1 ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ
пункт 5. Детальніше ознайомитись з якісними та кількісними характеристиками, враховуючи специфіку закладу, бажано та можливо за адресою: м.Київ, вул. І.Крамського, 16, або за тел.450-38-75. За цим номером можете почути. В пункті 12. СПЕЦИФІКАЦІЯ чітко прописано Найменування товару та пункт 9. Вказувати країну виробника.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 10:59
Дата відповіді: 21 листопада 2019 11:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то це описано в додатку1 технічного завдання, а саме Найменування товару та Детальний опис які подають учасники. Ключовими критеріями відбору переможця є якість та безпечність виробів, документальне підтвердження якості товару – обов’язково. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. І ми радимо Вам ознайомитись з Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 4 812,00
UAH з ПДВ
4 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 09:58
Гарантійний лист2.pdf
22 листопада 2019 09:58
9.2.Протокол.pdf
22 листопада 2019 09:58
8. Статут.pdf
22 листопада 2019 09:58
Довідка про досвід.pdf
22 листопада 2019 09:58
Витяг.pdf
22 листопада 2019 09:58
4. Витяг платника ПДВ.pdf
22 листопада 2019 09:58
Сертифікація 1.pdf
22 листопада 2019 09:58
Виписка.pdf
22 листопада 2019 09:58
Договір Комел.pdf
22 листопада 2019 09:58
Гарантійний лист1.pdf
22 листопада 2019 09:58
Сертифікат НР.pdf
22 листопада 2019 09:58
Накладна і договір НБ.pdf
22 листопада 2019 09:58
Наказ _1К.jpg
22 листопада 2019 09:58
Гарантійний лист4.pdf
22 листопада 2019 09:58
Гарантійний лист.pdf
22 листопада 2019 09:58
Відомість про участника.pdf
22 листопада 2019 09:58
Кваліфікація.pdf
22 листопада 2019 09:58
Видаткова аудитори.pdf
22 листопада 2019 09:58
Гарантійний лист3.pdf
22 листопада 2019 09:58
Договір аудитори.pdf
22 листопада 2019 09:58
Сертифікація 2.pdf
22 листопада 2019 09:58
Висновки СЕС неоригинал.pdf
22 листопада 2019 09:58
Сертифікація 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Переможець 4 812,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 15:56

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
4 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 08:45
131-19 ТОВ Люкс-Прінт (Картріджі).pdf укладений
29 листопада 2019 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 812,00
UAH (в тому числі ПДВ 802,00 UAH)