Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники, код 44830000-7 за ДК 021:2015 (герметик силіконовий червоний)»
Очікувана вартість
51 144,60 UAH
UA-2019-11-20-000681-a 82ed79e6a3d24d7eb0749bb0c79e7e8b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сонько Валентина Григорівна

044 238-58-07 V.Sonko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сонько Валентина Григорівна
044 238-58-07
V.Sonko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 14:12
Очікувана вартість: 51 144,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 256,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
830 шт
Герметик силіконовий червоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, вул. Вифлеємська, 30, (матеріальний склад вагоноремонтного заводу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 11:57
ТД (2).docx
20 листопада 2019 11:57
Додаток 7.docx
20 листопада 2019 11:57
Додаток 6.docx
20 листопада 2019 11:57
Додаток 5.docx
20 листопада 2019 11:57
Додаток 4.docx
20 листопада 2019 11:57
Додаток 3.docx
20 листопада 2019 11:57
Додаток 2 (2).docx
20 листопада 2019 11:57
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:46
Дата відповіді: 22 листопада 2019 09:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На питання від 21.11.2019 повідомляємо наступне.
1. Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Закупівля «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники, код 44830000-7 за ДК 021:2015 (герметик силіконовий червоний)» не містить зазначених вище посилань, а згідно з вимогами тендерної документації, в примітках листа у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) вказано: «*Учасник повинен чітко зазначити найменування (за наявності: тип, марку або інше) товару, що пропонується до постачання.».

2. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до вимоги п.2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, саме переможець торгів, розміщає (завантажує) в електронній системі закупівель цінову тендерну пропозицію (по формі наведеній в Додатку 6 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.

3. Відповідно до пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з абзацом 2 частини 1 статті 25 Закону електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 34 860,00
UAH з ПДВ
34 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма «Анкос, ЛТД» 50 796,00
UAH з ПДВ
50 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 16:36
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2019 16:36
Умови пропозиції.pdf
09 грудня 2019 16:36
Технічна специфікація.pdf
09 грудня 2019 16:36
Довідка ст 17.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 15:47
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:47
Умови пропозиції.pdf
09 грудня 2019 15:47
4.1 Наказ.jpg
09 грудня 2019 15:47
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ фірма «Анкос, ЛТД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 34 860,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 15:15
ТОВ фірма «Анкос, ЛТД»
#21233599
Відхилено 50 796,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 15:22

Документи

17 грудня 2019 15:15
Електронний підпис

Документи

17 грудня 2019 15:22
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
17 грудня 2019 15:22
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі