Крісла офісні та стільці
Очікувана вартість
196 330,00 UAH
UA-2019-11-20-000672-a 754e3e9f17514c3a8f02db90bcc95795
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа замовника: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 11:57
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 11:57
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:14
Очікувана вартість: 196 330,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 965,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
193 од
Крісла офісні та стільці (ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту передачі Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 листопада 2019 11:58
Електронний цифровий підпис
20 листопада 2019 11:53
48.ВТ.ТД.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:47
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Крісла офісні та стільці (ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)Пенсійний фонд України інформує.
Згідно з Технічними вимогами до тендерної документації (Додаток № 1 до тендерної документації) подання пропозицій щодо аналогічних товарів (еквівалентів) є можливим.
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, у формі таблиці специфікації пропонованого товару та послуг, у якій наводяться дані про відповідність кожної позиції («ТАК» чи «НІ») вимогам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (Додаток № 1 до тендерної документації).
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Інформацію щодо оцінювання тендерної пропозиції наведено в Розділі V тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 164 980,80
UAH з ПДВ
164 980,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Арт-Пром 187 000,00
UAH з ПДВ
187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 16:37
Довідка
13 грудня 2019 16:37
IMG_20191213_163312_446.jpg
05 грудня 2019 22:43
sign.p7s
05 грудня 2019 20:00
Ком.пр.Файл0009.PDF
05 грудня 2019 20:00
Файл.PDF
05 грудня 2019 20:00
статут ОВС.PDF
05 грудня 2019 20:00
статистика.PDF
05 грудня 2019 20:00
CанГигРичмен.jpg
05 грудня 2019 20:00
сертифікат ISO.pdf
05 грудня 2019 20:00
свід ОВС.PDF
05 грудня 2019 20:00
Свид ОВС.PDF
05 грудня 2019 20:00
реквиз.PDF
05 грудня 2019 20:00
Реквиз.2.PDF
05 грудня 2019 20:00
рекв ОВС.PDF
05 грудня 2019 20:00
прац.PDF
05 грудня 2019 20:00
письмо бакр..PDF
05 грудня 2019 20:00
овс дир.PDF
05 грудня 2019 20:00
обладн.PDF
05 грудня 2019 20:00
ліц.дозв.PDF
05 грудня 2019 20:00
Лист погодж.PDF
05 грудня 2019 20:00
Довідки.PDF
05 грудня 2019 20:00
довідка Банк 2019р.PDF
05 грудня 2019 20:00
Дов3.PDF
05 грудня 2019 20:00
Гарант2.PDF
05 грудня 2019 20:00
гарант.PDF
05 грудня 2019 20:00
Гарант пост в термін.PDF
05 грудня 2019 20:00
гарант (1).PDF
05 грудня 2019 20:00
Витяг оригинал 2019.rtf
05 грудня 2019 20:00
Витяг овс.PDF
05 грудня 2019 20:00
виписка овс.PDF
05 грудня 2019 20:00
Банкрутство.pdf
05 грудня 2019 20:00
анал дог ОВС 3.PDF
05 грудня 2019 20:00
анал дог ОВС 2.PDF
05 грудня 2019 20:00
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
05 грудня 2019 20:00
zakljuchenie_sjes_korpusnaja_mebel.pdf
05 грудня 2019 20:00
cт.17.PDF
05 грудня 2019 20:00
4 опп.PDF

Публічні документи

06 грудня 2019 11:36
Тендерна пропозиція.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Переможець 164 980,80
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 10:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
164 980,80
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку