Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла офісні та стільці
Очікувана вартість
196 330,00 UAH
UA-2019-11-20-000672-a ● 754e3e9f17514c3a8f02db90bcc95795
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пенсійний фонд України |
Код ЄДРПОУ: | 00035323 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9 |
Контактна особа: |
Крупіна Олена Юріївна +380442848724 lkrupina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 11:57 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 11:57 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 15:14 |
Очікувана вартість: | 196 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 965,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
193 од
Крісла офісні та стільці (ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту передачі Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 11:53 |
48.ВТ.ТД.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:47
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Крісла офісні та стільці (ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)Пенсійний фонд України інформує.
Згідно з Технічними вимогами до тендерної документації (Додаток № 1 до тендерної документації) подання пропозицій щодо аналогічних товарів (еквівалентів) є можливим.
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, у формі таблиці специфікації пропонованого товару та послуг, у якій наводяться дані про відповідність кожної позиції («ТАК» чи «НІ») вимогам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (Додаток № 1 до тендерної документації).
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Інформацію щодо оцінювання тендерної пропозиції наведено в Розділі V тендерної документації.
Згідно з Технічними вимогами до тендерної документації (Додаток № 1 до тендерної документації) подання пропозицій щодо аналогічних товарів (еквівалентів) є можливим.
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, у формі таблиці специфікації пропонованого товару та послуг, у якій наводяться дані про відповідність кожної позиції («ТАК» чи «НІ») вимогам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (Додаток № 1 до тендерної документації).
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Інформацію щодо оцінювання тендерної пропозиції наведено в Розділі V тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВС плюс" #30988274 |
Переможець |
164 980,80
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 19:52
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
28 грудня 2019 19:51
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 10:59
|
Підписаний контракт. | укладений |
23 грудня 2019 10:55
|