Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла офісні та стільці
Очікувана вартість
196 330,00 UAH
UA-2019-11-20-000672-a 754e3e9f17514c3a8f02db90bcc95795
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупіна Олена Юріївна

+380442848724 lkrupina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 11:57
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 11:57
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:14
Очікувана вартість: 196 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 965,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
193 од
Крісла офісні та стільці (ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту передачі Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 11:53
48.ВТ.ТД.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:47
Дата відповіді: 26 листопада 2019 10:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Крісла офісні та стільці (ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)Пенсійний фонд України інформує.
Згідно з Технічними вимогами до тендерної документації (Додаток № 1 до тендерної документації) подання пропозицій щодо аналогічних товарів (еквівалентів) є можливим.
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, у формі таблиці специфікації пропонованого товару та послуг, у якій наводяться дані про відповідність кожної позиції («ТАК» чи «НІ») вимогам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (Додаток № 1 до тендерної документації).
До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Інформацію щодо оцінювання тендерної пропозиції наведено в Розділі V тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 164 980,80
UAH з ПДВ
164 980,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Арт-Пром 187 000,00
UAH з ПДВ
187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 16:37
Довідка
13 грудня 2019 16:37
IMG_20191213_163312_446.jpg
05 грудня 2019 22:43
Електронний підпис
05 грудня 2019 20:00
Ком.пр.Файл0009.PDF
05 грудня 2019 20:00
Файл.PDF
05 грудня 2019 20:00
статут ОВС.PDF
05 грудня 2019 20:00
статистика.PDF
05 грудня 2019 20:00
CанГигРичмен.jpg
05 грудня 2019 20:00
сертифікат ISO.pdf
05 грудня 2019 20:00
свід ОВС.PDF
05 грудня 2019 20:00
Свид ОВС.PDF
05 грудня 2019 20:00
реквиз.PDF
05 грудня 2019 20:00
Реквиз.2.PDF
05 грудня 2019 20:00
рекв ОВС.PDF
05 грудня 2019 20:00
прац.PDF
05 грудня 2019 20:00
письмо бакр..PDF
05 грудня 2019 20:00
овс дир.PDF
05 грудня 2019 20:00
обладн.PDF
05 грудня 2019 20:00
ліц.дозв.PDF
05 грудня 2019 20:00
Лист погодж.PDF
05 грудня 2019 20:00
Довідки.PDF
05 грудня 2019 20:00
довідка Банк 2019р.PDF
05 грудня 2019 20:00
Дов3.PDF
05 грудня 2019 20:00
Гарант2.PDF
05 грудня 2019 20:00
гарант.PDF
05 грудня 2019 20:00
Гарант пост в термін.PDF
05 грудня 2019 20:00
гарант (1).PDF
05 грудня 2019 20:00
Витяг оригинал 2019.rtf
05 грудня 2019 20:00
Витяг овс.PDF
05 грудня 2019 20:00
виписка овс.PDF
05 грудня 2019 20:00
Банкрутство.pdf
05 грудня 2019 20:00
анал дог ОВС 3.PDF
05 грудня 2019 20:00
анал дог ОВС 2.PDF
05 грудня 2019 20:00
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
05 грудня 2019 20:00
zakljuchenie_sjes_korpusnaja_mebel.pdf
05 грудня 2019 20:00
cт.17.PDF
05 грудня 2019 20:00
4 опп.PDF

Публічні документи

06 грудня 2019 11:36
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

ТОВ Арт-Пром

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Переможець 164 980,80
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 10:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
164 980,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 19:52
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
28 грудня 2019 19:51
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 10:59
Підписаний контракт. укладений
23 грудня 2019 10:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 164 980,80
UAH (в тому числі ПДВ 27 496,80 UAH)