Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання серверів, 2 шт.
Очікувана вартість
348 000,00 UAH
UA-2019-11-20-000599-a ● af6fe0fb2ac2416a919f7af368c0a3a3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42909845 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності,9 |
Контактна особа: |
Сорока Поліна Валентинівна 380342552703 dma.if.mvk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 12:48 |
Очікувана вартість: | 348 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 740,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Придбання серверів, 2 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Незалежності,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником поставленого товару протягом 10 банківських днів на підставі підписаних сторонами видаткових накладних. Розрахунок за поставлені товари здійснюється на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товарів згідно видаткових накладних. Виконання платіжних зобов’язань за договором проводяться за наявності відповідних бюджетних призначень та отримання бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2019 11:34 |
ЗМІНИ до тендерної документації.doc | |
21 листопада 2019 11:34 |
Проект Договору-нова редакція.docx | |
21 листопада 2019 11:33 |
Тендерна документація_нова редакція.doc |
21 листопада 2019 11:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 листопада 2019 11:34 |
ЗМІНИ до тендерної документації.doc
|
|||
21 листопада 2019 11:34 |
Проект Договору-нова редакція.docx
|
|||
21 листопада 2019 11:33 |
Тендерна документація_нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:50
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання надаємо наступну інформацію.
- Тендерна документація містить наступну примітку: «У разі наявності в даному додатку посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
- Тендерна документація містить вимогу, згідно з якою Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, в тому числі технічну специфікацію.
- Тендерною документацією встановлено, що вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тому тендерна документація не містить жодних обмежень щодо участі фізичних осіб- підприємців.
Також тендерною документацією передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з включенням до неї податку на додану вартість (ПДВ). Ціна тендерної пропозиції повинна бути визначена на момент подання тендерної пропозиції та бути визначена з урахуванням чинного законодавства України. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому, ціна, яку зазначає учасник за результатами проведення аукціону, є остаточною.
- Тендерна документація містить наступну примітку: «У разі наявності в даному додатку посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
- Тендерна документація містить вимогу, згідно з якою Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, в тому числі технічну специфікацію.
- Тендерною документацією встановлено, що вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тому тендерна документація не містить жодних обмежень щодо участі фізичних осіб- підприємців.
Також тендерною документацією передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з включенням до неї податку на додану вартість (ПДВ). Ціна тендерної пропозиції повинна бути визначена на момент подання тендерної пропозиції та бути визначена з урахуванням чинного законодавства України. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому, ціна, яку зазначає учасник за результатами проведення аукціону, є остаточною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ"БІМЕКС УКРАЇНА" #34914211 |
Переможець |
347 520,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2020 14:27
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
28 січня 2020 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 11:14
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2019 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 12:35
|
Додаток №2 технічні та якісні характеристики.PDF | укладений |
23 грудня 2019 12:30
|
Додаток №1 Специфікація.PDF | укладений |
23 грудня 2019 12:30
|
Договір.PDF | укладений |
23 грудня 2019 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору в зв'язку з недофінансуванням (затримкою фінансування) частини витрат по договору. |
Номер договору про закупівлю: | 091219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розподіл ціни договору по відповідних фінансових роках. |
Номер договору про закупівлю: | 091219 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |