Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання серверів, 2 шт.
Очікувана вартість
348 000,00 UAH
UA-2019-11-20-000599-a af6fe0fb2ac2416a919f7af368c0a3a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Поліна Валентинівна

380342552703 dma.if.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління архітектури, дизайну та містобудівної діяльності Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42909845
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності,9
Контактна особа: Сорока Поліна Валентинівна
380342552703
dma.if.mvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 12:48
Очікувана вартість: 348 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Придбання серверів, 2 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Незалежності,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником поставленого товару протягом 10 банківських днів на підставі підписаних сторонами видаткових накладних. Розрахунок за поставлені товари здійснюється на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товарів згідно видаткових накладних. Виконання платіжних зобов’язань за договором проводяться за наявності відповідних бюджетних призначень та отримання бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 11:34
ЗМІНИ до тендерної документації.doc
21 листопада 2019 11:34
Проект Договору-нова редакція.docx
21 листопада 2019 11:33
Тендерна документація_нова редакція.doc
21 листопада 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 11:34
ЗМІНИ до тендерної документації.doc
21 листопада 2019 11:34
Проект Договору-нова редакція.docx
20 листопада 2019 11:42
Проект Договору.docx
21 листопада 2019 11:33
Тендерна документація_нова редакція.doc
20 листопада 2019 11:39
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:50
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання надаємо наступну інформацію.
- Тендерна документація містить наступну примітку: «У разі наявності в даному додатку посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
- Тендерна документація містить вимогу, згідно з якою Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, в тому числі технічну специфікацію.
- Тендерною документацією встановлено, що вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тому тендерна документація не містить жодних обмежень щодо участі фізичних осіб- підприємців.
Також тендерною документацією передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з включенням до неї податку на додану вартість (ПДВ). Ціна тендерної пропозиції повинна бути визначена на момент подання тендерної пропозиції та бути визначена з урахуванням чинного законодавства України. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому, ціна, яку зазначає учасник за результатами проведення аукціону, є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"БІМЕКС УКРАЇНА" 347 520,00
UAH з ПДВ
347 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІТІУС ПРО" 348 000,00
UAH з ПДВ
348 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 14:55
Електронний підпис
12 грудня 2019 14:54
Проект Договору.docx
05 грудня 2019 17:47
Електронний підпис
05 грудня 2019 17:47
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 15:00
Електронний підпис
05 грудня 2019 14:59
12. Витяг ПДВ.pdf
05 грудня 2019 14:59
9.4.3. Протокол №2 с.3.pdf
05 грудня 2019 14:59
9.4.2. Протокол №2 с.2.pdf
05 грудня 2019 14:59
9.4.1. Протокол №2 с.1.pdf
05 грудня 2019 14:59
9.3. Наказ на директора.pdf
05 грудня 2019 14:59
3. ст. 17.pdf
05 грудня 2019 14:59
1.3. Аналог. договір.pdf
05 грудня 2019 14:59
1.1. Аналог. договір_2.pdf
05 грудня 2019 14:59
Цінова_пропозиція.pdf
05 грудня 2019 14:59
техн_частина.pdf
05 грудня 2019 14:59
Проект_Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"БІМЕКС УКРАЇНА"

ТОВ "СІТІУС ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"БІМЕКС УКРАЇНА"
#34914211
Переможець 347 520,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 09:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"БІМЕКС УКРАЇНА"
#34914211
347 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 14:27
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
28 січня 2020 14:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 11:14
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
30 грудня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:35
Додаток №2 технічні та якісні характеристики.PDF укладений
23 грудня 2019 12:30
Додаток №1 Специфікація.PDF укладений
23 грудня 2019 12:30
Договір.PDF укладений
23 грудня 2019 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору в зв'язку з недофінансуванням (затримкою фінансування) частини витрат по договору.
Номер договору про закупівлю: 091219
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподіл ціни договору по відповідних фінансових роках.
Номер договору про закупівлю: 091219
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 347 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 920,00 UAH)