Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери та ноутбук
Очікувана вартість
86 000,00 UAH
UA-2019-11-20-000394-a 2c7a0d0dbdd44ebba0d79c965eaf5f76
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лазаренко Світлана Вікторівна

380577315485 zakupka@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та комунального майна Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25610834
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, буд.7
Контактна особа: Лазаренко Світлана Вікторівна
380577315485
zakupka@citynet.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 29 листопада 2019 12:41
Очікувана вартість: 86 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування: кошти бюджету міста Харкова на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
Персональні комп’ютери та ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, м-н Конституції 7, поверх 4, кім. 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 11:06
Перелік змін 2.doc
22 листопада 2019 11:06
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
22 листопада 2019 11:06
Перелік змін 2.doc
21 листопада 2019 14:06
Перелік змін.doc
22 листопада 2019 11:06
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
21 листопада 2019 14:05
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
20 листопада 2019 11:07
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
20 листопада 2019 10:51
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:53
Дата відповіді: 21 листопада 2019 14:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В документації торгів не зазначені конкретні моделі та торгівельні марки товару. До участі допускаються пропозиції Учасників щодо товарів будь-яких торгівельних марок та моделей за умови їх відповідності технічним характеристикам, викладеним у Додатку №2.
2. Пропозиція врахована. Внесено зміни до Документації щодо необхідності зазначення Учасником конкретної моделі запропонованого товару.
3. Учасником торгів може бути будь-яка фізична особа або організація незалежно від системи оподаткування. Розглядатись буде загальна вартість предмету закупівлі за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 69 300,00
UAH з ПДВ
62 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 72 000,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 85 971,60
UAH з ПДВ
85 971,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 17:55
Авторизаційний лист (3).pdf
28 листопада 2019 17:55
Досвід 2000.rar
28 листопада 2019 17:55
Документы Компаком 2000_1.rar
28 листопада 2019 17:55
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 16:32
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:31
Пропозиція.pdf
28 листопада 2019 16:31
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 62 999,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 12:08

Документи

03 грудня 2019 12:07
ПРОТОКОЛ.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
62 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2019 12:07
ПРОТОКОЛ.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор.pdf укладений
05 грудня 2019 17:40