Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери та ноутбук
Очікувана вартість
86 000,00 UAH
UA-2019-11-20-000394-a ● 2c7a0d0dbdd44ebba0d79c965eaf5f76
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економіки та комунального майна Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25610834 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, буд.7 |
Контактна особа: |
Лазаренко Світлана Вікторівна 380577315485 zakupka@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 12:41 |
Очікувана вартість: | 86 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Джерело фінансування: кошти бюджету міста Харкова на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
Персональні комп’ютери та ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, м-н Конституції 7, поверх 4, кім. 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 11:06 |
Перелік змін 2.doc |
22 листопада 2019 11:06 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
22 листопада 2019 11:06 |
Перелік змін 2.doc
|
||||||
22 листопада 2019 11:06 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:53
Дата відповіді: 21 листопада 2019 14:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В документації торгів не зазначені конкретні моделі та торгівельні марки товару. До участі допускаються пропозиції Учасників щодо товарів будь-яких торгівельних марок та моделей за умови їх відповідності технічним характеристикам, викладеним у Додатку №2.
2. Пропозиція врахована. Внесено зміни до Документації щодо необхідності зазначення Учасником конкретної моделі запропонованого товару.
3. Учасником торгів може бути будь-яка фізична особа або організація незалежно від системи оподаткування. Розглядатись буде загальна вартість предмету закупівлі за результатами аукціону.
2. Пропозиція врахована. Внесено зміни до Документації щодо необхідності зазначення Учасником конкретної моделі запропонованого товару.
3. Учасником торгів може бути будь-яка фізична особа або організація незалежно від системи оподаткування. Розглядатись буде загальна вартість предмету закупівлі за результатами аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
69 300,00
UAH з ПДВ
|
62 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
72 000,00
UAH з ПДВ
|
63 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" |
85 971,60
UAH з ПДВ
|
85 971,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
62 999,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор.pdf | укладений |
05 грудня 2019 17:40
|