Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт покрівлі адмінбудівлі за адресою: м.Суми, вул. Воскресенська, 13/7
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-11-20-000194-b f710aaac219040a6830d9842d6d60233
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Купка

+380503009237 kupka-ym@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22981300
Місцезнаходження: 40003, Україна , Сумська обл., м. Суми, пл. Привокзальна, 5
Контактна особа: Юлія Купка
+380503009237
kupka-ym@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі адмінбудівлі за адресою: м.Суми, вул. Воскресенська, 13/7 (Джерело фінансування - кошти товариства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата в розмірі 30 % від Договірної ціни (з урахуванням ПДВ 20%) сплачується Замовником не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору. Джерело фінансування - кошти товариства. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Остаточні розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Додатку №1 до Договору. Джерело фінансування - кошти товариства. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 15:50
Зміни до КД.docx
20 листопада 2019 15:50
Конкурсна документація зі змінами.docx
20 листопада 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 15:50
Зміни до КД.docx
20 листопада 2019 15:50
Конкурсна документація зі змінами.docx
20 листопада 2019 09:29
Конкурсна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк виконання робіт
Дата подання: 20 листопада 2019 10:05
Дата відповіді: 20 листопада 2019 15:51
Поясніть будь ласка , яким чином можна виконати роботи до кінця року , якщо тендер призначений на перше грудня , потім десять днів на акцепт договору і це вже 10 грудня , отримання авансу мінімум 5 днів , придбання та поставка матеріалів (металочерепиці) з заводу від 5 до 10 днів , це вже 20-те грудня , а 25 грудня останній день для проплати виконаних робіт в 2019 році . Ви вважаєте що за п'ять днів можна виконати дані роботи і подати акти на оплату? Чи можливо у вас ці кошти переходять на 2020рік??? і роботи можна буде виконувати у січні 2020року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання, відповідні зміни були внесені в конкурсну документацію, зокрема в частині строку дії договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО" 144 900,00
UAH з ПДВ
144 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО"
#39951326
Переможець 144 900,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 14:33

Документи

03 грудня 2019 14:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО"
#39951326
144 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2019 14:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 11:30
Договір 10-838.pdf укладений
23 грудня 2019 11:29