Рюкзак тактичний (типу А,Б)
Очікувана вартість
188 000,00 UAH
UA-2019-11-19-003304-b fd984a0426864d3bb27b47b8238d2c13
Допорогові закупівлі    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Головне управління ДФС у Луганській області
Код ЄДРПОУ: 39591445
Місцезнаходження замовника: 93400, Україна, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72
Контактна особа замовника: Вікторія Мінаєва
+380671315659
lg.tender@sfs.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 12:31
Очікувана вартість: 188 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235 штука
Рюкзак тактичний (типу А,Б) (кошти державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул Енергетиків, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переказу Покупця грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Товару на підставі видаткових накладних. Розрахунок за Товар здійснюється в національній валюті України. Розрахунок за Товар здійснюється за умови наявності коштів на розрахунковому рахунку Покупця. Датою оплати вважається дата перерахування грошових коштів Покупця на розрахунковий рахунок Постачальника. Згідно з п. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування чи виникненням інших обставин, незалежних від волі Покупця, розрахунок за Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування на свій рахунок чи закінчення дії обставин, які виникли позо волею Замовника, штрафні санкції у цьому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 листопада 2019 19:00
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2019 18:58
Додаток 6. Лист-згода.docx
19 листопада 2019 18:58
Додаток 3. Інформ.довідка.docx
19 листопада 2019 18:58
Додаток 2. Пропозиція.doc
19 листопада 2019 18:58
Оголошення рюкзак_Д.doc
19 листопада 2019 18:58
Додаток 4. Кваліфікац. критерії_Д.doc
19 листопада 2019 18:58
Додаток 1. Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
19 листопада 2019 18:58
Додаток 5. Проект_договору_рюкзак.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат якості
Дата подання: 21 листопада 2019 12:04
Дата відповіді: 22 листопада 2019 16:45
Доброго дня! Згідно п.5 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, якість товару повинна відповідати встановленим нормативними актами України вимогам щодо якості такого товару та бути підтверджена відповідними документами (сертифікат якості виробника або офіційного представництва виробника), дійсними на момент поставки Товару (надаються завірені Учасником копії). Підкажіть, будь ласка, сертифікат повинен бути на продукцію, чи достатньо надати сертифікат на матеріал, з якого виготовлений Рюкзак тактичний (типу А,Б)? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно п.9 додатку 4 Оголошення, визначено, що Учасник повинен надати завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника копію документу про якість (сертифікат якості виробника або офіційного представництва виробника тощо), встановлений чинним законодавством на запропонований товар або обґрунтування його відсутності (лист з органу сертифікації про не обов’язкову сертифікацію відповідної продукції, що є предметом закупівлі, тощо), згідно з п. 5 додатку 1 до Оголошення. Сертифікат на матеріал може бути наданий додатково.
Уточнення характеристик
Дата подання: 21 листопада 2019 16:17
Дата відповіді: 22 листопада 2019 16:38
Доброго дня! Надайте, будь ласка, додаткову інформацію щодо необхідних технічних характеристик предмету закупівлі: кількість відділень та кишень (в тому числі всередині), матеріал підкладки, розмішення кишень всередині, вимоги до системи Molle, лінійні виміри виробу, вимоги до матералів і т.д. Якщо є можливість, дуже прохаємо надати фотоматеріали чи схему виробу. Можливо є зразок-єталон? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В «Технічних вимогах до предмета закупівлі» зазначено загальний опис предмета у достатньому обсязі. Стосовно кількості відділень та кишень, то загальні вимоги доведено, а більш детальні пропонуйте з обгрунтуванням їх потреби і зручності використання. Лінійні виміри в кінцевому розрахунку повині забезпечити внутрішній корисний об’єм виробу не менший за заявлений замовником. Система Molle розташовується на лицьовій та бокових сторонах виробу. Матеріал виготовлення рюкзака 100% Polyester з водозахисними властивостями з PVC (ПВХ) покриттям внутрішньої частини тканини. Зразок-еталон відсутній.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАТКОВА НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА" 123 400,00
UAH з ПДВ
123 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МЕЛЬНИК ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" 152 800,00
UAH з ПДВ
152 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СКУРСЬКА ТЕТЯНА ГУСТАВІВНА" 188 000,00
UAH з ПДВ
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 16:06
Технічні вимоги.pdf
27 листопада 2019 16:06
СЕС тасьма та стрічки 2.pdf
27 листопада 2019 16:06
СЕС тасьма та стрічки 1.pdf
27 листопада 2019 16:06
СЕС нитки.pdf
27 листопада 2019 16:06
СЕС замки - блискавки.pdf
27 листопада 2019 16:06
СЕС виробы з пластмаси.pdf
27 листопада 2019 16:06
Паспорти якості.pdf
27 листопада 2019 16:06
Відомсті про учасника.pdf
27 листопада 2019 16:06
Аналогічний договір №0511.pdf
27 листопада 2019 16:06
Аналогічний договір №4.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 18:08
Аналогічний договір.pdf
27 листопада 2019 18:08
Договір.pdf
27 листопада 2019 18:08
Паспорт 1,2,3,4 + ІПН.pdf
27 листопада 2019 18:08
Перс.дані.pdf
27 листопада 2019 18:08
Право підпису.pdf
27 листопада 2019 18:08
Реквізити.pdf
27 листопада 2019 18:08
Ст 17.pdf
27 листопада 2019 18:08
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 15:19
Пропозиція рюкзаки.pdf
27 листопада 2019 15:01
Установчи Скурська.pdf
27 листопада 2019 15:01
Тех.хар.рюкзаки.pdf
27 листопада 2019 15:01
Справка.pgf.pdf
27 листопада 2019 15:01
Пропозиція рюкзаки.pdf
27 листопада 2019 15:01
Проект договору рюкзаки.pdf
27 листопада 2019 15:01
Право пвдпису рюкзаки.pdf
27 листопада 2019 15:01
Паспорт2.pdf
27 листопада 2019 15:01
Паспорт1.pdf
27 листопада 2019 15:01
паспорт 3.pdf
27 листопада 2019 15:01
ІПН.pdf
27 листопада 2019 15:01
Довкілля рюкзаки.pdf
27 листопада 2019 15:01
Гарантія поставки рюк.С.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАТКОВА НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА"
#3393301342
Очікує рішення 123 400,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 12:58

Актуальні тендери

До пошуку