Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(ноутбук).
Очікувана вартість
25 150,00 UAH
UA-2019-11-19-003289-b 20cfe92d68f1406eb50adb59c18d9de7
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України
Код ЄДРПОУ: 40108981
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Контактна особа замовника: Іван Скорий
+380443632430
skoriy07@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 11:22
Очікувана вартість: 25 150,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук (кошти Державного бюджету України).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київ, м. Київ, вул. Святошинська 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 4 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 листопада 2019 18:43
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2019 18:42
1 ТД ноутбук.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 09:57
Дата відповіді: 21 листопада 2019 17:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Шановний Учаснику за результатами розгляду Вашого звернення прийнято рішення залишити його без задоволення, оскільки зазначені Вами підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні. У свою чергу, вимоги до предмета закупівлі передбачені, зокрема Додатком № 2 та Додатком № 4 до тендерної документації, які забезпечують дотримання всіма учасниками закупівель принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, закріпленого статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Згідно з пунктом 1.3. розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є “Ціна” (питома вага критерію – 100%). Таким чином, якщо учасник не є платником податку на додану вартість, оцінюються остаточні ціни, зазначені відповідно до пункту 1.3 цього розділу тендерної документації. При визначенні переможця процедури закупівлі не враховується статус платника податку.
Крім того, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, у тому числі неплатники податку на додану вартість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСІТ-СЕРВІС" 23 040,00
UAH з ПДВ
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 20 586,00
UAH з ПДВ
20 336,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 22 704,00
UAH з ПДВ
22 704,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 20:12
sign.p7s
04 грудня 2019 20:10
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2019 20:10
Установчі документи.pdf
04 грудня 2019 20:10
Сервіс-центр.pdf
04 грудня 2019 20:10
Лист-згода.pdf
04 грудня 2019 20:10
Довідка щодо досвіду.pdf
04 грудня 2019 20:10
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 09:57
sign.p7s
05 грудня 2019 09:56
Довідка 1.pdf
05 грудня 2019 09:56
Гарантійний лист.pdf
05 грудня 2019 09:56
Довідка.pdf
05 грудня 2019 09:56
Лист гарантія .pdf
05 грудня 2019 09:56
договір.pdf
05 грудня 2019 09:56
Уставні_завірені.zip
05 грудня 2019 09:56
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
05 грудня 2019 09:56
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 грудня 2019 09:56
характеристик товару.pdf
05 грудня 2019 09:56
Довідка про СЦ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСІТ-СЕРВІС"
#41793540
Відхилено 19 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 17:35
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Відхилено 20 336,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 17:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 22 704,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 17:38

Актуальні тендери

До пошуку