Стільці офісні
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2019-11-19-003258-b 1a5b696f7daf4633b46258e8c7f77a1e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент патрульної поліції
Код ЄДРПОУ: 40108646
Місцезнаходження замовника: 03048, Україна, Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Контактна особа замовника: Андрій Прокопенко
+380676391456
zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 19:00
Очікувана вартість: 4 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


для управління патрульної поліції в Івано-Франківській області Департаменту патрульної поліції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Стільці ISO BLACK (CH) C-26 чорні/сірі або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76494, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано – Франківськ, вул. Юності, 23.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі отриманий Товар на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 листопада 2019 18:12
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2019 18:12
ТД офісні стільці.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 09:59
Дата відповіді: 20 листопада 2019 18:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. 1. Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація, у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, повинна містити вираз "або еквівалент". 2. Форма: «Тендерна пропозиція» в Додатку передбачає необхідність вказувати марку, назву виробника товару з описом характеристик та країну походження. 3. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У разі, якщо учасника не зареєстровано платником податку на додану вартість, учасником зазначається ця обставина з посиланням на відповідні положення податкового законодавства, зазначається ціна з приміткою «без ПДВ», яка є остаточною ціною тендерної пропозиції (до початку проведення електронного аукціону). Рекомендуємо потенційним учасникам уважно ознайомитись з умовами тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 4 200,00
UAH з ПДВ
4 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 17:02
sign.p7s
04 грудня 2019 17:01
03 Лист-відгук Ромни.pdf
04 грудня 2019 17:01
02 Договір Ромни.pdf
04 грудня 2019 17:01
01 Видаткові.PDF
04 грудня 2019 17:01
00 Аналогічні договори.PDF
04 грудня 2019 17:01
Форма 4-ОПП.pdf
04 грудня 2019 17:01
Право підпису.pdf
04 грудня 2019 17:01
Паспорт Печений В.Б..pdf
04 грудня 2019 17:01
Матер.технічна база.pdf
04 грудня 2019 17:01
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
04 грудня 2019 17:01
Довідка НАЗК 03.12.19.pdf
04 грудня 2019 17:01
Гарантійний лист.pdf
04 грудня 2019 17:01
Витяг з реестру ПДВ.pdf
04 грудня 2019 17:01
Виписка з ЄДР.pdf
04 грудня 2019 17:01
Види діяльності.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
04 грудня 2019 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку