Стільці офісні
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2019-11-19-003258-b 1a5b696f7daf4633b46258e8c7f77a1e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент патрульної поліції
Код ЄДРПОУ: 40108646
Місцезнаходження: 03048, Україна , Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Контактна особа: Андрій Прокопенко
+380676391456
zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 19:00
Очікувана вартість: 4 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


для управління патрульної поліції в Івано-Франківській області Департаменту патрульної поліції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Стільці ISO BLACK (CH) C-26 чорні/сірі або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76494, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано – Франківськ, вул. Юності, 23.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі отриманий Товар на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 листопада 2019 18:12
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2019 18:12
ТД офісні стільці.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 09:59
Дата відповіді: 20 листопада 2019 18:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. 1. Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація, у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, повинна містити вираз "або еквівалент". 2. Форма: «Тендерна пропозиція» в Додатку передбачає необхідність вказувати марку, назву виробника товару з описом характеристик та країну походження. 3. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У разі, якщо учасника не зареєстровано платником податку на додану вартість, учасником зазначається ця обставина з посиланням на відповідні положення податкового законодавства, зазначається ціна з приміткою «без ПДВ», яка є остаточною ціною тендерної пропозиції (до початку проведення електронного аукціону). Рекомендуємо потенційним учасникам уважно ознайомитись з умовами тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 4 200,00
UAH з ПДВ
4 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 17:02
sign.p7s
04 грудня 2019 17:01
03 Лист-відгук Ромни.pdf
04 грудня 2019 17:01
02 Договір Ромни.pdf
04 грудня 2019 17:01
01 Видаткові.PDF
04 грудня 2019 17:01
00 Аналогічні договори.PDF
04 грудня 2019 17:01
Форма 4-ОПП.pdf
04 грудня 2019 17:01
Право підпису.pdf
04 грудня 2019 17:01
Паспорт Печений В.Б..pdf
04 грудня 2019 17:01
Матер.технічна база.pdf
04 грудня 2019 17:01
Кваліф. критерії Ст.16.pdf
04 грудня 2019 17:01
Довідка НАЗК 03.12.19.pdf
04 грудня 2019 17:01
Гарантійний лист.pdf
04 грудня 2019 17:01
Витяг з реестру ПДВ.pdf
04 грудня 2019 17:01
Виписка з ЄДР.pdf
04 грудня 2019 17:01
Види діяльності.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
04 грудня 2019 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку