Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ТУРИЗМУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 24188344 |
Вебсайт: | http://loga.gov.ua/oda/about/depart/economy |
Місцезнаходження: | 93405, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, просп. Центральний, буд. 59 |
Контактна особа: |
Ірина Мельниченко +380675091951 eugene.zakupkipro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 87 422 969,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,46% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 430000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Джерело фінансування- кошти Державного бюджету та кошти місцевого бюджету. Замовник має право проводити попередню оплату робіт розмір якої не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців. По закінченню вказаного терміну невикористана сума повертається Замовнику. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування - кошти Державного бюджету та кошти місцевого бюджету. Платіжні зобов’язання за Договором виникають при наявності відповідного бюджетного призначення. Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт після підписання актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт та витрати (примірні форми № КБ-2в і № КБ-3 відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Додатки У, Т) по мірі надходження коштів на рахунок Замовника протягом 7 (семи) банківських днів. . У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 18:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 18:14 |
Додатки 1,2,3 кваліфікація (із змінами 27.11.2019).docx | |
27 листопада 2019 18:14 |
Додаток 4 стаття 17 (із змінами 27.11.2019).docx | |
27 листопада 2019 18:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 27.11.2019.docx | |
27 листопада 2019 18:14 |
ТЕНДЕРНА із змінами 27.11.2019 (закреслена).docx | |
27 листопада 2019 18:14 |
Оголошення про проведення реконструкція_2.docx | |
27 листопада 2019 18:14 |
ТЕНДЕРНА із ЗМІНАМИ 27.11.2019 Реконструкція.docx | |
27 листопада 2019 18:14 |
Додаток 6 Проект договору із змінами.docx | |
19 листопада 2019 17:12 |
Додаток 5. Відомість обсягів робіт (c оборудованием) (1).rtf |
27 листопада 2019 18:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 листопада 2019 18:14 |
Додатки 1,2,3 кваліфікація (із змінами 27.11.2019).docx
|
|||
27 листопада 2019 18:14 |
Додаток 4 стаття 17 (із змінами 27.11.2019).docx
|
|||
27 листопада 2019 18:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 27.11.2019.docx
|
|||
27 листопада 2019 18:14 |
ТЕНДЕРНА із змінами 27.11.2019 (закреслена).docx
|
|||
27 листопада 2019 18:14 |
Оголошення про проведення реконструкція_2.docx
|
|||
27 листопада 2019 18:14 |
ТЕНДЕРНА із ЗМІНАМИ 27.11.2019 Реконструкція.docx
|
|||
27 листопада 2019 18:14 |
Додаток 6 Проект договору із змінами.docx
|
|||
19 листопада 2019 17:12 |
Додаток 5. Відомість обсягів робіт (c оборудованием) (1).rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до проведеного електронного тендерна пропозиція ПП «Ромалекс» визнана найбільш економічно вигідною, однак рішенням Замовника її було відхилено відповідно до ст. 16 та п.4 ч.1 ст. 30 Закону, оскільки, за думкою тендерного комітету, вона не відповідає умовам тендерної документації.
1. Відразу слід звернути увагу, що відповідно до ч.4 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Вичерпний перелік форм документів у сфері публічних закупівель затверджений наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ №490).
Поряд з тим Рішення №1 від 06.12.2019 «Про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Ромалекс» який прийняв участь у відкритих торгах UA-2019-11-19-003039-b на закупівлю "Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: м. Лисичанськ, вул. Могилевська,1 під розміщення Лисичанської міжрайонної державної лабораторії ветеринарної медицини Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, 87422969UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи"» оформлений не у формі протоколу, що порушує ч.4 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі». Наказ № 490 також не встановлює подібної форми документів.
Тож рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Ромалекс» прийнято не у формі та не у спосіб, що встановлений законодавством.
2. В Рішенні стверджується, що однією з підстав відхилення тендерної пропозиції стало те, що «в довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутні робітники наступних професій: бетонярі, покрівельники рулоних покрівель та покрівель із штучних матеріалів, монтажників зовнішніх трубопроводів».
При цьому, уповноважена особа при вивчені Довідки про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації не взяла до уваги, що ПП "Ромалекс" надало гарантію додаткового залучення працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання робіт за предметом закупівлі.
3. Надалі уповноважена особа зазначає, що «у довідці про наявність обладнення та матеріально-технічної бази надані договори оренди техніки, в яких відсутня інформація про вид орендованих машин та механізмів. Зазначено тільки марки невідомо якої техніки. Не виконано вимогу тендерної документації – відсутня сума (ціна) договору або розцінки в договорі оренди №3/11 від 29.11.2019 року».
Поряд з тим уся інформація про вид орендованих машин і механізмів наведена безпосередньо в самій довідці. Вимог до детальної конкретизації техніки в договорах оренди, а тим більше в додатках до них ТД не висувалося.
Щодо ціни договору №3/11, то згідно з п.5.2. оплата за цим договором здійснюється згідно з актами виконаних робіт. Отже, остаточну вартість договору можна бути визначити лише після остаточного погодження обсягу усіх робіт робіт.
У складі пропозиції ПП «Ромалекс» не передбачено зміни умов виконання робіт при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів. Машини і механізми передбачені ресурсними елементними кошторисними нормами та згідно нормативного часу їх роботи (згідно підсумковій відомості ресурсів)
4. Щодо відсутності, за думкою уповноваженої особи, підтвердження виконання аналогічних договорів слід зауважити, що ПП «Ромалекс» надавалися 4 договори щодо виконання аналогічних робіт.
Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір». Згідно з Додатком 3 «Досвід виконання аналогічного договору» під аналогічним розуміється договір, співставний за складом та характером робіт, а саме в аналогічному договорі повинні бути присутні такі розділи, як улаштування покрівлі, вікон, зовнішнє оздоблення (утеплення фасаду), внутрішнє оздоблення, опалення та вентиляція, водопровід та каналізація, електромонтажні роботи та газопостачання.
Як вже зазначалося ПП «Ромалекс» надавалися 4 договори, співставлені за складом та характером робіт з предметом закупівлі. Однак, уповноваженою особою досліджувався лише один з цих договорів з посиланням на те, що інші угоди не мають повного переліку робіт, що зазначені у додатку три.
При цьому, додаток 3 встановлює 9 розділів робіт і не містить конкретизації, що аналогічним вважатиметься договір, що міститиме усі дев’ять вимог чи певну частину з них. Таким чином, уповноважена особа вдалася до звуженого тлумачення власних тендерних вимог.
Щодо Договору підряду №1/2 від 06.02.2018 року, то він відповідає усім вимогам ТД, і твердження щодо його фальсифікаціє є виключно суб’єктивним припущенням уповноваженої особи, що спирається на граматичну описку в акті КБ2в не містить та якісні особливості сканування великого обсягу документів.
Відтак, уповноважена особа не мала правових підстав для прийняття рішення про відхилення нашої пропозиції, адже вказані порушення були не суттєві та не впливали на зміст самої пропозиції, яка за ознакою ціни була на 37400000,00 грн. нижчою, ніж в призначеного переможця. На підставі викладеного просимо переглянути рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Розглянувши вимогу щодо неправомірного відхилення Вашої пропозиції, наданої для участі в закупівлі «Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: м. Лисичанськ, вул. Могилевська,1 під розміщення Лисичанської міжрайонної державної лабораторії ветеринарної медицини Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, 87422969UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи" (UA-2019-11-19-003039-b) повідомляємо наступне.
1. Що стосується ствердження про недотримання замовником форм документів у сфері публічних закупівель.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) для організації та проведення процедур закупівель замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) або визначати уповноважену особу (осіб). Замовником - Департаментом економічного розвитку, зовнішньоекономічної діяльності та туризму Луганської обласної державної адміністрації для проведення закупівлі визначено уповноважену особу.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Відповідно до зазначеної норми Закону саме це і було зроблено – оприлюднено інформацію (РІШЕННЯ про відхилення тендерної пропозиції №1 від 06.12.2019) за підписом уповноваженої особи.
Протокол розгляду тендерних пропозицій, затверджений наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, про який зазначено у вимозі, складається виключно при проведенні «міжнародних торгів», що регламентовано частиною 5 статті 28 Закону , а саме : « У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій, за формою, встановленою Уповноваженим органом та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначається електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.»
2. Пропозиція ПП «Ромалекс» не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим в тендерній документації, а саме:
- В ТД встановлено чітку вимогу щодо наявності працівників відповідних будівельних професій для виконання робіт на об’єкті. В порушення зазначених вимог в довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «3. Довідка про наявність працівників.PDF.») відсутні робітники наступних професій: бетонярі, покрівельники рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів, монтажників зовнішніх трубопроводів. Тендерною документацією не передбачено можливість підтвердження наявності необхідних працівників гарантійним листом учасника.
- В порушення вимог ТД в Довідці про наявність працівників не зазначено особу, яка буде відповідальною за дотримання питань техніки безпеки та охорони праці при виконанні робіт на об’єкті.
- В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надані договори оренди техніки, в яких відсутня інформація про вид орендованих машин та механізмів. Зазначено тільки марки невідомо якої техніки. Не виконано вимогу тендерної документації – відсутня сума (ціна) договору або розцінки в договорі оренди №3/11 від 29.11.2019. - не відповідає вимогам ТД.
- В ТД встановлено вимогу щодо надання інформації про досвід виконання аналогічного договору, тобто достатньо було надати інформацію про один аналогічний договір, який повністю відповідає встановленим вимогам, належним чином завірену копію цього договору, належним чином завірені копії актів до нього та оригінал відгуку до договору, що зазначений в довідці. Замість цього учасник надає в довідці інформацію про 4 договори.
Тільки в «Договорі підряду № 1 / 2 від 06.02.2018» , укладеному з ПП «Будівельник –РАН» є повний перелік робіт, що зазначено у вимогах Додатку 3 ТД. Однак, надана копія договору є сумнівною та не може бути поясненою «особливостями сканування», адже сторінки 1-5 пронумеровані, сторінка 6 з реквізитами не пронумерована та сканована з іншого документу. Акти ф.КБ-2в надано до договору, який має інший номер №7 від 06.02.2018, а договір має № 2/1 . Остання сторінка актів ф.КБ-2в з реквізитами та підписами сканована з іншого документу. Крім того, копія цього договору та акти, надані до нього не завірено належним чином , що не відповідає вимогам ТД стосовно оформлення документів тендерної пропозиції.
З вказаних в довідці як аналогічних 4х договорів є тільки 2 відгуки від контрагентів.
- Згідно до вимог тендерної документації "підтвердження розрахунку за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм" не надано розрахунки загально-виробничих витрат до локальних кошторисів №2-1-7, №2-1-8, №2-1-15, №4-1-2 - не відповідає вимогам ТД.
Прийнято рішення відхилити пропозицію учасника ПП "Ромалекс" відповідно до статті 16 та пункту 4 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Рішення прийнято
Уповноваженою особою
І.Мельниченко
12.12.2019р.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 грудня 2019 12:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-26-000001 ● bf365def2ec340318ec6a993a6426370
- Статус: вирішено ● Дата: 26 лютого 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 09:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.11.2019 № 65
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.11.2019 № 65
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-11-19-003039-b 19.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконано. З врахуванням встановлених моніторингом зауважень та з метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» внесено відповідні зміни до ТД.
2019-11-28 12:00:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2020-02-04 16:32:32
- UA-M-2020-02-05-000001 ● e1e5b0d3bd2240fe9fddf93db1223fdb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2020 09:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.02.2020 № 8
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 04.02.2020 № 8
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-19-003039-b 19.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок за результатами моніторингу від 13.02.2020, повідомляємо, що договір будівельного генпідряду від 27.12.2019 № 92 Реконструкції будівлі, розташованої за адресою: Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Могилевська, 1 під розміщення Лисичанської міжрайонної державної лабораторії ветеринарної медицини Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів розірвано згідно пункту 18.4. розділу 18 Договору у зв'язку з припиненням будівництва
2020-02-19 18:51:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Ромалекс" |
69 062 059,05
UAH з ПДВ
|
49 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" |
87 301 150,27
UAH з ПДВ
|
50 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" |
87 100 000,00
UAH з ПДВ
|
87 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Ромалекс" #35283016 |
Відхилено |
49 700 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 14:52
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" #33262345 |
Відхилено |
50 000 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 15:59
|
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" #35543707 |
Переможець |
87 100 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 18:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:06
|
Дод. угода 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:04
|
Протокол.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 16:38
|
Договір №92.pdf | укладений |
27 грудня 2019 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної (механічної) помилки |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |