Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: м. Лисичанськ, вул. Могилевська,1 під розміщення Лисичанської міжрайонної державної лабораторії ветеринарної медицини Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
87 422 969,00 UAH
UA-2019-11-19-003039-b e20885c3557d481ea07706ca3bee1419
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мельниченко

+380675091951 eugene.zakupkipro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ТУРИЗМУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 24188344
Вебсайт: http://loga.gov.ua/oda/about/depart/economy
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, просп. Центральний, буд. 59
Контактна особа: Ірина Мельниченко
+380675091951
eugene.zakupkipro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 22:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 14:20
Очікувана вартість: 87 422 969,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,46%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 430000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти Державного бюджету та кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: м. Лисичанськ, вул. Могилевська,1 під розміщення Лисичанської міжрайонної державної лабораторії ветеринарної медицини Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Могилевська, №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Джерело фінансування- кошти Державного бюджету та кошти місцевого бюджету. Замовник має право проводити попередню оплату робіт розмір якої не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців. По закінченню вказаного терміну невикористана сума повертається Замовнику. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти Державного бюджету та кошти місцевого бюджету. Платіжні зобов’язання за Договором виникають при наявності відповідного бюджетного призначення. Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт після підписання актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт та витрати (примірні форми № КБ-2в і № КБ-3 відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Додатки У, Т) по мірі надходження коштів на рахунок Замовника протягом 7 (семи) банківських днів. . У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 18:14
Додатки 1,2,3 кваліфікація (із змінами 27.11.2019).docx
19 листопада 2019 17:12
Додатки 1,2,3 кваліфікація.docx
27 листопада 2019 18:14
Додаток 4 стаття 17 (із змінами 27.11.2019).docx
19 листопада 2019 17:12
Додаток 4 Ст. 17.docx
27 листопада 2019 18:14
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 27.11.2019.docx
27 листопада 2019 18:14
ТЕНДЕРНА із змінами 27.11.2019 (закреслена).docx
27 листопада 2019 18:14
Оголошення про проведення реконструкція_2.docx
27 листопада 2019 18:14
ТЕНДЕРНА із ЗМІНАМИ 27.11.2019 Реконструкція.docx
19 листопада 2019 17:12
ТЕНДЕРНА док. Реконструкція.docx
27 листопада 2019 18:14
Додаток 6 Проект договору із змінами.docx
19 листопада 2019 17:12
Додаток 6 Проект договору.docx
19 листопада 2019 17:12
Додаток 5. Відомість обсягів робіт (c оборудованием) (1).rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-003039-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Ромалекс", Код ЄДРПОУ:35283016
Дата подання: 10 грудня 2019 18:36
Вимога/Скага на відхилення попозиції
05 грудня 2019 року Департаментом економічного розвитку, зовнішньоекономічної діяльності та туризму Луганської обласної державної адміністрації проведено тендер на предмет закупівлі "Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: м. Лисичанськ, вул. Могилевська,1 під розміщення Лисичанської міжрайонної державної лабораторії ветеринарної медицини Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, 87422969UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи" (UA-2019-11-19-003039-b).
Відповідно до проведеного електронного тендерна пропозиція ПП «Ромалекс» визнана найбільш економічно вигідною, однак рішенням Замовника її було відхилено відповідно до ст. 16 та п.4 ч.1 ст. 30 Закону, оскільки, за думкою тендерного комітету, вона не відповідає умовам тендерної документації.

1. Відразу слід звернути увагу, що відповідно до ч.4 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Вичерпний перелік форм документів у сфері публічних закупівель затверджений наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ №490).
Поряд з тим Рішення №1 від 06.12.2019 «Про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Ромалекс» який прийняв участь у відкритих торгах UA-2019-11-19-003039-b на закупівлю "Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: м. Лисичанськ, вул. Могилевська,1 під розміщення Лисичанської міжрайонної державної лабораторії ветеринарної медицини Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, 87422969UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи"» оформлений не у формі протоколу, що порушує ч.4 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі». Наказ № 490 також не встановлює подібної форми документів.
Тож рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Ромалекс» прийнято не у формі та не у спосіб, що встановлений законодавством.

2. В Рішенні стверджується, що однією з підстав відхилення тендерної пропозиції стало те, що «в довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутні робітники наступних професій: бетонярі, покрівельники рулоних покрівель та покрівель із штучних матеріалів, монтажників зовнішніх трубопроводів».
При цьому, уповноважена особа при вивчені Довідки про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації не взяла до уваги, що ПП "Ромалекс" надало гарантію додаткового залучення працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання робіт за предметом закупівлі.
3. Надалі уповноважена особа зазначає, що «у довідці про наявність обладнення та матеріально-технічної бази надані договори оренди техніки, в яких відсутня інформація про вид орендованих машин та механізмів. Зазначено тільки марки невідомо якої техніки. Не виконано вимогу тендерної документації – відсутня сума (ціна) договору або розцінки в договорі оренди №3/11 від 29.11.2019 року».
Поряд з тим уся інформація про вид орендованих машин і механізмів наведена безпосередньо в самій довідці. Вимог до детальної конкретизації техніки в договорах оренди, а тим більше в додатках до них ТД не висувалося.
Щодо ціни договору №3/11, то згідно з п.5.2. оплата за цим договором здійснюється згідно з актами виконаних робіт. Отже, остаточну вартість договору можна бути визначити лише після остаточного погодження обсягу усіх робіт робіт.
У складі пропозиції ПП «Ромалекс» не передбачено зміни умов виконання робіт при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів. Машини і механізми передбачені ресурсними елементними кошторисними нормами та згідно нормативного часу їх роботи (згідно підсумковій відомості ресурсів)

4. Щодо відсутності, за думкою уповноваженої особи, підтвердження виконання аналогічних договорів слід зауважити, що ПП «Ромалекс» надавалися 4 договори щодо виконання аналогічних робіт.
Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір». Згідно з Додатком 3 «Досвід виконання аналогічного договору» під аналогічним розуміється договір, співставний за складом та характером робіт, а саме в аналогічному договорі повинні бути присутні такі розділи, як улаштування покрівлі, вікон, зовнішнє оздоблення (утеплення фасаду), внутрішнє оздоблення, опалення та вентиляція, водопровід та каналізація, електромонтажні роботи та газопостачання.
Як вже зазначалося ПП «Ромалекс» надавалися 4 договори, співставлені за складом та характером робіт з предметом закупівлі. Однак, уповноваженою особою досліджувався лише один з цих договорів з посиланням на те, що інші угоди не мають повного переліку робіт, що зазначені у додатку три.
При цьому, додаток 3 встановлює 9 розділів робіт і не містить конкретизації, що аналогічним вважатиметься договір, що міститиме усі дев’ять вимог чи певну частину з них. Таким чином, уповноважена особа вдалася до звуженого тлумачення власних тендерних вимог.
Щодо Договору підряду №1/2 від 06.02.2018 року, то він відповідає усім вимогам ТД, і твердження щодо його фальсифікаціє є виключно суб’єктивним припущенням уповноваженої особи, що спирається на граматичну описку в акті КБ2в не містить та якісні особливості сканування великого обсягу документів.
Відтак, уповноважена особа не мала правових підстав для прийняття рішення про відхилення нашої пропозиції, адже вказані порушення були не суттєві та не впливали на зміст самої пропозиції, яка за ознакою ціни була на 37400000,00 грн. нижчою, ніж в призначеного переможця. На підставі викладеного просимо переглянути рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 16:44
Відповідь ПП «Ромалекс» на вимогу №UA-2019-11-19-003039-b.b1 від 10.12.2019
Розглянувши вимогу щодо неправомірного відхилення Вашої пропозиції, наданої для участі в закупівлі «Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: м. Лисичанськ, вул. Могилевська,1 під розміщення Лисичанської міжрайонної державної лабораторії ветеринарної медицини Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, 87422969UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи" (UA-2019-11-19-003039-b) повідомляємо наступне.
1. Що стосується ствердження про недотримання замовником форм документів у сфері публічних закупівель.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) для організації та проведення процедур закупівель замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) або визначати уповноважену особу (осіб). Замовником - Департаментом економічного розвитку, зовнішньоекономічної діяльності та туризму Луганської обласної державної адміністрації для проведення закупівлі визначено уповноважену особу.
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Відповідно до зазначеної норми Закону саме це і було зроблено – оприлюднено інформацію (РІШЕННЯ про відхилення тендерної пропозиції №1 від 06.12.2019) за підписом уповноваженої особи.
Протокол розгляду тендерних пропозицій, затверджений наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, про який зазначено у вимозі, складається виключно при проведенні «міжнародних торгів», що регламентовано частиною 5 статті 28 Закону , а саме : « У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій, за формою, встановленою Уповноваженим органом та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначається електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.»
2. Пропозиція ПП «Ромалекс» не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим в тендерній документації, а саме:
- В ТД встановлено чітку вимогу щодо наявності працівників відповідних будівельних професій для виконання робіт на об’єкті. В порушення зазначених вимог в довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «3. Довідка про наявність працівників.PDF.») відсутні робітники наступних професій: бетонярі, покрівельники рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів, монтажників зовнішніх трубопроводів. Тендерною документацією не передбачено можливість підтвердження наявності необхідних працівників гарантійним листом учасника.
- В порушення вимог ТД в Довідці про наявність працівників не зазначено особу, яка буде відповідальною за дотримання питань техніки безпеки та охорони праці при виконанні робіт на об’єкті.
- В Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надані договори оренди техніки, в яких відсутня інформація про вид орендованих машин та механізмів. Зазначено тільки марки невідомо якої техніки. Не виконано вимогу тендерної документації – відсутня сума (ціна) договору або розцінки в договорі оренди №3/11 від 29.11.2019. - не відповідає вимогам ТД.
- В ТД встановлено вимогу щодо надання інформації про досвід виконання аналогічного договору, тобто достатньо було надати інформацію про один аналогічний договір, який повністю відповідає встановленим вимогам, належним чином завірену копію цього договору, належним чином завірені копії актів до нього та оригінал відгуку до договору, що зазначений в довідці. Замість цього учасник надає в довідці інформацію про 4 договори.
Тільки в «Договорі підряду № 1 / 2 від 06.02.2018» , укладеному з ПП «Будівельник –РАН» є повний перелік робіт, що зазначено у вимогах Додатку 3 ТД. Однак, надана копія договору є сумнівною та не може бути поясненою «особливостями сканування», адже сторінки 1-5 пронумеровані, сторінка 6 з реквізитами не пронумерована та сканована з іншого документу. Акти ф.КБ-2в надано до договору, який має інший номер №7 від 06.02.2018, а договір має № 2/1 . Остання сторінка актів ф.КБ-2в з реквізитами та підписами сканована з іншого документу. Крім того, копія цього договору та акти, надані до нього не завірено належним чином , що не відповідає вимогам ТД стосовно оформлення документів тендерної пропозиції.
З вказаних в довідці як аналогічних 4х договорів є тільки 2 відгуки від контрагентів.
- Згідно до вимог тендерної документації "підтвердження розрахунку за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм" не надано розрахунки загально-виробничих витрат до локальних кошторисів №2-1-7, №2-1-8, №2-1-15, №4-1-2 - не відповідає вимогам ТД.
Прийнято рішення відхилити пропозицію учасника ПП "Ромалекс" відповідно до статті 16 та пункту 4 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.

На підставі вищевикладеного Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Рішення прийнято
Уповноваженою особою
І.Мельниченко
12.12.2019р.

Документи подані скаржником

10 грудня 2019 18:36
Скарга_10.12.2019.PDF

Документи

13 грудня 2019 16:44
Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-19-003039-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "Ромалекс", Код ЄДРПОУ:35283016
Дата подання: 12 грудня 2019 12:00
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, закупівля UA-2019-11-19-003039-b
Скаржник: Відповідач: Ідентифікатор закупівлі: До Антимонопольного комітету України Постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополіта Василя Липківського, 45. Приватне підприємство «Ромалекс» Ідентифікаційний код: 35283016 93000, Луганська обл., м. Рубіжне, вул. Менделєєва, б. 14, кв. 20. Тел. 0661673273 Електрона адреса: mahanenko@romalex.lg.ua ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ТУРИЗМУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Ідентифікаційний код: 24188344 93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, пр-т. Центральний, 59. Тел. 0675091951 Електронна адреса: irenna852011@ukr.net UA-2019-11-19-003039-b СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 05 грудня 2019 року була проведена процедура закупівлі за результатом відкритих торгів на електронному майданчику prozzoro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-19-003039-b). Предмет закупівлі: "Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: м. Лисичанськ, вул. Могилевська,1 під розміщення Лисичанської міжрайонної державної лабораторії ветеринарної медицини Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, 87422969UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи". Участь у торгах взяло три підприємства з наступними пропозиціями: 1) ПП «Ромалекс» з первинною пропозицією 69062059,05 грн. (остаточна пропозиція – 49700000,00 грн.). 2) ТОВ «Ресурс-Моноліт» з первинною пропозицією 87301150,27 грн. (остаточна пропозиція – 50000000,00 грн.). 3) ТОВ «БК Будсистема» з первинною пропозицією 87 100000,00 грн. (остаточна пропозиція – 87100000,00 грн.). Відповідно до проведеного електронного аукціону тендерна пропозиція ПП «Ромалекс» визнана найбільш економічно вигідною, однак рішенням Замовника її було відхилено відповідно до ст. 16 та п.4 ч.1 ст. 30 Закону, оскільки, за думкою тендерного комітету, вона не відповідає умовам тендерної документації. Пропозицію ТОВ «Ресурс-Моноліт» також було відхилено, і, таким чином, переможцем став учасник з найвищою ціновою пропозицію – ТОВ «БК Будсистема». Закон України про публічні закупівлі установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для потреб держави і територіальної громади. Керуючись ст. 18 Закону, ПП «Ромалекс» вимушено звернутися до Антимонопольного комітету із вказаною скаргою, оскільки: 1. Відповідно до ч.4 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Вичерпний перелік форм документів у сфері публічних закупівель затверджений наказом Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ №490). Поряд з тим Рішення №1 від 06.12.2019 «Про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Ромалекс» який прийняв участь у відкритих торгах UA-2019-11-19-003039-b на закупівлю "Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: м. Лисичанськ, вул. Могилевська,1 під розміщення Лисичанської міжрайонної державної лабораторії ветеринарної медицини Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, 87422969UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи"» оформлений не у формі протоколу, що порушує ч.4 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі». Наказ № 490 також не встановлює подібної форми документів. Тож рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Ромалекс» прийнято не у формі та не у спосіб, що встановлений законодавством. 2. В Рішенні стверджується, що однією з підстав відхилення тендерної пропозиції стало те, що «в довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутні робітники наступних професій: бетонярі, покрівельники рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів, монтажників зовнішніх трубопроводів». При цьому, уповноважена особа при вивчені Довідки про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації не взяла до уваги, що ПП "Ромалекс" надало гарантію додаткового залучення працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання робіт за предметом закупівлі. 3. Надалі уповноважена особа зазначає, що «у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надані договори оренди техніки, в яких відсутня інформація про вид орендованих машин та механізмів. Зазначено тільки марки невідомо якої техніки. Не виконано вимогу тендерної документації – відсутня сума (ціна) договору або розцінки в договорі оренди №3/11 від 29.11.2019 року». Поряд з тим уся інформація про вид орендованих машин і механізмів наведена безпосередньо в самій довідці. Вимог до детальної конкретизації техніки в договорах оренди, а тим більше в додатках до них ТД не висувалося. Щодо ціни договору №3/11, то згідно з п.5.2. оплата за цим договором здійснюється згідно з актами виконаних робіт. Отже, остаточну вартість договору можна бути визначити лише після остаточного погодження обсягу усіх робіт. У складі пропозиції ПП «Ромалекс» не передбачено зміни умов виконання робіт при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів. Машини і механізми передбачені ресурсними елементними кошторисними нормами та згідно нормативного часу їх роботи (згідно підсумковій відомості ресурсів). 4. Щодо відсутності, за думкою уповноваженої особи, підтвердження виконання аналогічних договорів слід зауважити, що ПП «Ромалекс» надавалися 4 договори щодо виконання аналогічних робіт. Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір». Згідно з Додатком 3 «Досвід виконання аналогічного договору» під аналогічним розуміється договір, співставний за складом та характером робіт, а саме в аналогічному договорі повинні бути присутні такі розділи, як улаштування покрівлі, вікон, зовнішнє оздоблення (утеплення фасаду), внутрішнє оздоблення, опалення та вентиляція, водопровід та каналізація, електромонтажні роботи та газопостачання. Як вже зазначалося ПП «Ромалекс» надавалися 4 договори, співставні за складом та характером робіт з предметом закупівлі. Однак, уповноваженою особою досліджувався лише один з цих договорів з посиланням на те, що інші угоди не мають повного переліку робіт, що зазначені у додатку три. При цьому, додаток 3 встановлює 9 розділів робіт і не містить конкретизації, що аналогічним вважатиметься договір, що міститиме усі дев’ять вимог чи певну частину з них. Таким чином, уповноважена особа вдалася до звуженого тлумачення власних тендерних вимог. Щодо Договору підряду №1/2 від 06.02.2018 року, то він відповідає усім вимогам ТД, і твердження щодо його фальсифікаціє є виключно суб’єктивним припущенням уповноваженої особи, що спирається на граматичну описку в акті КБ2в та якісні особливості сканування великого обсягу документів. 5. Щодо відсутності розрахунків загально-виробничих витрат: вказані розрахунки № 2-1-7, 2-1-8, 2-15, 4-1-2, відсутні виключно в сканованому варіанті в зв’язку з скороченими строками підготовки пропозиції (ТД була на 95% змінена Замовником 27.11.2019 о 18год. 14 хв.), в загальних розрахунках ДЦ вони враховані ( за вимогою Замовника Учасник обов’язково подає кошторисну документацію ще й в електронному вигляді у форматі - файл розширення IMD). В розрахунках з «новою» ціною, яка була сформована за результатами аукціону вказані розрахунки наявні і в сканованому вигляді. Відтак, уповноважена особа не мала правових підстав для прийняття рішення про відхилення нашої пропозиції, адже вказані порушення були не суттєві та не впливали на зміст самої пропозиції, яка за ознакою ціни була на 37400000,00 грн. нижчою, ніж в призначеного переможця. На підставі викладеного просимо переглянути рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції. 6. Поряд з тим уповноважена особа визнала переможцем торгів учасника з найвищою ціновою пропозицією, в тендерній документації якого були значно більші недоліки ніж в інших учасників. Зокрема. 6.1. Так, на 7-ій сторінці Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) є формулювання: «кожному документу присвоюється назва згідно його найменування в Реєстрі наданих документів (наприклад: «Тендерна пропозиція», «Підтвердження підпису уповноваженої особи», «Уставний документ» і т.п. відповідно до вимог тендерної документації та переліку документів, зазначених в реєстрі»). Отже від учасників процедури закупівель вимагалося складання Реєстру наданих документів, однак серед документації ТОВ «БК Будсистема» він відсутній. Також переможцем в порушення вимог ТД не надано дозволів на виконання робіт, які виконуються за допомогою підйомних та підвісних колисок, механічних підіймачів та дозволу на зварювальні роботи (див. стор. 5 ТД). 6.2. Нагадаємо, що згідно з Додатком 3 «Досвід виконання аналогічного договору» під аналогічним розуміється договір, співставний за складом та характером робіт, а саме в аналогічному договорі повинні бути присутні такі розділи, як улаштування покрівлі, вікон, зовнішнє оздоблення (утеплення фасаду), внутрішнє оздоблення, опалення та вентиляція, водопровід та каналізація, електромонтажні роботи та газопостачання. Три з чотирьох договорів нашого підприємства, що надавались на підтвердження виконання аналогічних робіт, були відхилені виключно на тій підставі, що не містили всіх розділів вказаних робіт. Поряд з тим, ТОВ «БК Будсистема» для підтвердження виконання аналогічних робіт надало Договір підряду № 18/02-1 від 18 лютого 2015 року, в якому також не має всіх розділів робіт згідно Додатку 3. Це ж стосується і Договору підряду №35/785-4 від 03 березня 2017 року. Більш того, предметом обох договорів були роботи з будівництва, тоді як предметом закупівлі є роботи з реконструкції. У відповідності до роз’яснень Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, викладених у листі №17-12928 від 08.08.2012 «Щодо віднесення окремих об’єктів соціальної сфери до об’єктів реконструкції та капітального ремонту» За визначенням, наведеним у державних будівельних нормах ДБН А.2.2-3-2012 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", реконструкція - перебудова введених в експлуатацію в установленому порядку об'єктів будівництва, яка передбачає удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та проживання, якості послуг, зміну основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність, функціональне призначення, геометричні розміри тощо). Реконструкція передбачає збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності). Так визначення поняття «реконструкція» міститься в ряді нормативно-правових актах України. Наприклад в правилах експлуатації штучних споруд на вулицях і дорогах населених пунктів, затв. Наказом Мінбуд України №162 від 11.11.2005 р. Реконструкція — комплекс будівельно-монтажних робіт, спрямованих на відновлення і перебудову споруди з наданням їй потрібних експлуатаційних характеристик. Роботи виконуються за відповідними проектами силами спеціалізованих будівельних організацій. Відтак предмет договору на «будівництво» не є тотожним предмету закупівлі «реконструкція», а отже надані переможцем договори не є співставними за складом та характером робіт і не мали братися до уваги при оцінці пропозиції ТОВ «БК «Будсистема». Тендерна пропозиція переможця має суттєві недоліки, які унеможливлювали його участь у процедурі закупівлі. В результаті чого відбулося визначення переможцем торгів учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала встановленим законом вимогам. На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 3, 5, 15 – 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та відкрити провадження по викладеним у ній обставинам. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Ромалекс», оформлене рішенням №1 від 06.12.2019 року та всі інші наступні рішення, включаючи Рішення про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ «БК Будсистема» №3 від 06.12.2019 року. 4. Зобов’язати замовника повторно провести процедуру оцінки тендерних пропозицій після скасування раніше прийнятих рішень №№ 1-3 від 06.12.2019 року. Додатки: 1. Документи, що підтверджують внесення оплати за розгляд скарги: квитанція 0.0.1549087219.1 на суму 10000,00 грн. та квитанція 0.0.1549091620.1 на суму 5000,00 грн. Директор ПП «Ромалекс» _____________ О.В. Романовський 11 грудня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 грудня 2019 20:43

Документи подані скаржником

12 грудня 2019 12:00
Скарга_АМКУ_11.12.2019.PDF
12 грудня 2019 12:00
Квитанция_АМКУ.PDF

Документи подані замовником

18 грудня 2019 22:28
Клопотання.jpg
18 грудня 2019 23:00
Клопотання (1).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000001 ● bf365def2ec340318ec6a993a6426370
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 лютого 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 09:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
25.11.2019 № 65
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.11.2019 № 65
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-11-19-003039-b 19.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконано. З врахуванням встановлених моніторингом зауважень та з метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» внесено відповідні зміни до ТД.

2019-11-28 12:00:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-02-04 16:32:32

  • UA-M-2020-02-05-000001 ● e1e5b0d3bd2240fe9fddf93db1223fdb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2020 09:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
04.02.2020 № 8
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 04.02.2020 № 8
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-19-003039-b 19.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш висновок за результатами моніторингу від 13.02.2020, повідомляємо, що договір будівельного генпідряду від 27.12.2019 № 92 Реконструкції будівлі, розташованої за адресою: Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Могилевська, 1 під розміщення Лисичанської міжрайонної державної лабораторії ветеринарної медицини Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів розірвано згідно пункту 18.4. розділу 18 Договору у зв'язку з припиненням будівництва

2020-02-19 18:51:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Ромалекс" 69 062 059,05
UAH з ПДВ
49 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" 87 301 150,27
UAH з ПДВ
50 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" 87 100 000,00
UAH з ПДВ
87 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 14:05
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:03
1. Тендерна пропозиція_.PDF
06 грудня 2019 14:03
Розрахунки до ДЦ.pdf
06 грудня 2019 14:03
Об'єктні кошториси.pdf
06 грудня 2019 14:03
Локальні кошториси.pdf
06 грудня 2019 14:03
Договірна ціна.pdf
06 грудня 2019 14:03
1267.imd
04 грудня 2019 12:29
Електронний підпис
04 грудня 2019 12:01
Локальні кошториси.pdf
04 грудня 2019 12:01
Договірна ціна.pdf
04 грудня 2019 12:01
Розрахунки до ДЦ.pdf
04 грудня 2019 12:01
Об'єктні кошториси.pdf
04 грудня 2019 12:01
Дефектні акти.pdf
04 грудня 2019 12:01
270.imd
04 грудня 2019 12:01
26. Календарний план.PDF
04 грудня 2019 12:01
24. Витяг з ЄДРПОУ.PDF
04 грудня 2019 12:01
23. Баланс_2018.PDF
04 грудня 2019 12:01
21. Ліцензія+Дозволи.pdf
04 грудня 2019 12:01
19. Витяг ПДВ.PDF
04 грудня 2019 12:01
18. Статут.PDF
04 грудня 2019 12:01
16. Довідки з банків.PDF
04 грудня 2019 12:01
14. Довідка-пояснення.PDF
04 грудня 2019 12:01
9. Зведена дов. до Ст. 17.PDF
04 грудня 2019 12:01
6. Проект договору.pdf
04 грудня 2019 12:01
1. Тендерна пропозиція.PDF
04 грудня 2019 12:01
1.1. Реестр.PDF

Публічні документи

03 грудня 2019 16:16
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:09
57_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-10.pdf
03 грудня 2019 16:08
СТАТУТ Р-М 2019.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ИВР.pdf
03 грудня 2019 16:08
м.т.б..pdf
03 грудня 2019 16:08
Довідка не є банкрутом.pdf
03 грудня 2019 16:08
Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
03 грудня 2019 16:08
Досвід.pdf
03 грудня 2019 16:08
Працівники.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
03 грудня 2019 16:08
Довідка санкції.pdf
03 грудня 2019 16:08
Довідка субпідрядник.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ДЦ_3.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС2_2-1-15.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ЛС1_2-1-13.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
03 грудня 2019 16:08
57_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ЛС2_2-1-14.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ЛС1_6-1-2.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ЛС2_4-1-2.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_6-1-2.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_4-1-2.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-13.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-12.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-10.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-15.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-14.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-11.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
03 грудня 2019 16:07
57_ДЦ_ДЦ_2.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 14:25
Електронний підпис
09 грудня 2019 14:25
Довідка з податкової.pdf
09 грудня 2019 14:25
Довідка з МВС.pdf
06 грудня 2019 17:21
Електронний підпис
06 грудня 2019 17:20
Пояснювальна записка.pdf
06 грудня 2019 17:20
ОПР до ЛК №2-1-6.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №7-1-1.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №6-1-2.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №6-1-1.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №4-1-2.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №2-1-9.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №2-1-8.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №2-1-7.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №2-1-5.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №2-1-4.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №2-1-3.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №2-1-2.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №2-1-15.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №2-1-14.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №2-1-13.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №2-1-12.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №2-1-11.pdf
06 грудня 2019 17:19
ОПР до ЛК №2-1-10.pdf
06 грудня 2019 17:19
ЛК 7-1-1.pdf
06 грудня 2019 17:19
ЛК 6-1-2.pdf
06 грудня 2019 17:19
ЛК 6-1-1.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 4-1-2.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 4-1-1.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-9.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-8.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-7.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-6.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-5.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-4.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-3.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-2.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-15.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-14.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-13.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-12.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-11.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-10.pdf
06 грудня 2019 17:18
ЛК 2-1-1.pdf
06 грудня 2019 17:18
ИВР.pdf
06 грудня 2019 17:18
Договірна ціна .pdf
06 грудня 2019 17:18
46.imd
04 грудня 2019 17:44
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:42
інформація (2)_page-0001.pdf
04 грудня 2019 17:42
договір про наміри.pdf
04 грудня 2019 17:42
гарантійний лист_page-0001.pdf
04 грудня 2019 17:42
ЛК 2-1-4.pdf
04 грудня 2019 17:41
Пояснювальна записка.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-6.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №7-1-1.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №6-1-2.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №6-1-1.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №4-1-2.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-9.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-8.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-7.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-5.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-4.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-3.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-2.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-15.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-14.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-13.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-12.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-11.pdf
04 грудня 2019 17:41
ОПР до ЛК №2-1-10.pdf
04 грудня 2019 17:41
ЛК 7-1-1.pdf
04 грудня 2019 17:41
ЛК 6-1-2.pdf
04 грудня 2019 17:41
ЛК 6-1-1.pdf
04 грудня 2019 17:41
ЛК 4-1-2.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 4-1-1.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-9.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-8.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-7.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-6.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-5.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-3.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-2.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-15.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-14.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-13.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-12.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-11.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-10.pdf
04 грудня 2019 17:40
ЛК 2-1-1.pdf
04 грудня 2019 17:40
ИВР.pdf
04 грудня 2019 17:40
Договірна ціна .pdf
04 грудня 2019 17:40
46.imd
04 грудня 2019 17:40
Ліцензія.zip
04 грудня 2019 17:40
лінцензія.zip
04 грудня 2019 17:40
Довіреність.zip
04 грудня 2019 17:40
Довіреність 108.zip
04 грудня 2019 17:40
Гарантия 15110.zip
04 грудня 2019 17:40
Ф1,Ф2 - 2019.pdf
04 грудня 2019 17:40
Ф1,Ф2 - 2018.pdf
04 грудня 2019 17:40
Технічне завдання.pdf
04 грудня 2019 17:40
Статут 2019.pdf
04 грудня 2019 17:40
РІШЕННЯ УЧАСНИКА.pdf
04 грудня 2019 17:40
Протокол, наказ ОП.pdf
04 грудня 2019 17:40
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 17:40
Посвідчення, дипломи.pdf
04 грудня 2019 17:39
Ліцензія, Дозвола.pdf
04 грудня 2019 17:39
Лист-відгук Трест.pdf
04 грудня 2019 17:39
Загальні збори.pdf
04 грудня 2019 17:39
Договір Трест+Акт.pdf
04 грудня 2019 17:39
довідка з банку №2.pdf
04 грудня 2019 17:39
довідка з банку №1.pdf
04 грудня 2019 17:39
Довідка з банку ОТП.pdf
04 грудня 2019 17:39
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Ромалекс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"

ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Ромалекс"
#35283016
Відхилено 49 700 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 14:52
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
Відхилено 50 000 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:59
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"
#35543707
Переможець 87 100 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 18:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 18:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"
#35543707
87 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 13:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:06
Дод. угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:04
Протокол.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:38
Договір №92.pdf укладений
27 грудня 2019 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної) помилки
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з прийнятям замовником рішення про припинення будівництва.