Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Ушомирської гімназії по вул. Л. Рака 7 с. Ушомир Коростенського району Житомирської області. Коригування» (ДК 021:2015: код 45210000-2 «Будівництво будівель»)
Очікувана вартість
2 242 722,20 UAH
UA-2019-11-19-002839-b aa9063578c784dcdbcf6129687065436
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мала Людмила

+380414269231
+380414269242
tayisak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ушомирська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348131
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15
Контактна особа: Мала Людмила
+380414269231,+380414269242
tayisak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:39
Очікувана вартість: 2 242 722,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 427,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Ушомирської гімназії по вул. Л. Рака 7 с. Ушомир Коростенського району Житомирської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, с. Ушомир, Коростенський р-н., вул. Л. Рака, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання та пред’явлення форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - Кошти державного бюджету та кошти місцевого бюджету (746 000,00 грн. - кошти державного бюджету, 1 496 722,20 грн. - кошти місцевого бюджету). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 16:39
Тендерна_документацiя.pdf
19 листопада 2019 16:39
Додаток_1.pdf
19 листопада 2019 16:39
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
19 листопада 2019 16:39
Додаток_5.pdf
19 листопада 2019 16:39
Додаток_3.pdf
19 листопада 2019 16:39
Додаток_2.pdf
19 листопада 2019 16:39
Додаток_4.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-13-000021 ● 70f58da2562b406b997e7f2f139ed469
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.12.2019
№ 65

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.12.2019 № 65.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-11-19-002839-b від 19.11.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ушомирська сільська рада, повідомляє ,що В ході розгляду даного висновку було прийнято рішення про усунення порушень виявлених ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКА СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ шляхом розірвання договору №20 від 20.12.2019 року укладеного між Ушомирською сільською радою та ФОП Федоренко Павло Миколайович в результаті чого було укладено Додаткову угоду №2 від 10 січня 2020 року, проте, що Замовник і Генпідрядник у зв'язку зі змінами умов надання робіт дійшли згоди розірвати Договір № 20 від 20.12.2019 р., укладений між Замовником та Генпідрядником .

2020-01-14 09:47:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2020-01-14 09:57:08

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДХАУСЕЛІТ" 2 046 789,37
UAH з ПДВ
2 024 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДОРЕНКО ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ" 2 151 720,00
UAH з ПДВ
2 045 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 2 200 326,00
UAH з ПДВ
2 151 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 23:04
Електронний підпис
04 грудня 2019 22:56
Document_USR_1006050288.rtf
04 грудня 2019 22:56
1._Реeстр (часть3).pdf
04 грудня 2019 22:56
1._Реeстр (часть1).pdf
04 грудня 2019 22:56
1._Реeстр (часть2).pdf
04 грудня 2019 22:56
паспорт.pdf
04 грудня 2019 22:56
тр.pdf
04 грудня 2019 22:56
технічна частина.rar
04 грудня 2019 22:56
Документи.rar
04 грудня 2019 22:56
відгук.pdf
04 грудня 2019 22:56
статут.rar

Публічні документи

10 грудня 2019 13:21
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:50
Електронний підпис
06 грудня 2019 16:49
116.imd
04 грудня 2019 12:49
Електронний підпис
04 грудня 2019 12:45
71.imd
04 грудня 2019 12:45
Технічна частина.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 18:13
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:49
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:40
Технічні вимоги.pdf
04 грудня 2019 17:40
Технічні вимоги 1.pdf
04 грудня 2019 17:40
Витяг з ЄДР 04.12.2019.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДХАУСЕЛІТ"

ФОП "ФЕДОРЕНКО ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДХАУСЕЛІТ"
#42772190
Відхилено 2 024 350,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 13:50
ФОП "ФЕДОРЕНКО ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ"
#2572602791
Переможець 2 045 777,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 14:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ФЕДОРЕНКО ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ"
#2572602791
2 045 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 08:04
розірвання дод.угода 10.01.2020.pdf укладений
10 січня 2020 17:12
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 14:44
23.12.19 додат.угода.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 14:43
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 11:20
договір 20.12.19 Майданчик.pdf укладений
20 грудня 2019 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід'ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 2045777,00 тис. грн (Два мільйона сорок п'ять тисяч сімсот сімдесят сім грн. 00 коп.) без ПДВ. Замовник зобов'язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з реконструкції, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (додаток 2), плану фінансування робіт (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов'язання та інші зобов'язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов'язання - в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Обсяг фінансування робіт на 2019 рік становить 746000,00 грн.(сімсот сорок шість тисяч грн. 00 коп ), обсяг фінансування робіт на 2020 рік становить 1299777,00 грн.(один мільйон двісті дев'яносто дев'ять тисяч сімсот сімдесят сім грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 746 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Замовник і Генпідрядник у зв'язку зі змінами умов надання робіт дійшли згоди розірвати Договір № 20 від 20.12.2019 р., укладений між Замовником та Генпідрядником.