Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (переносні заземлення)
Очікувана вартість
1 128 000,00 UAH
UA-2019-11-19-002611-b ● 8b4372103c4045d6934d875bbc94dcc4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО |
Код ЄДРПОУ: | 00131819 |
Вебсайт: | http://www.poe.pl.ua |
Місцезнаходження: | 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5 |
Контактна особа: |
Владислав Євгенович Стріков +380532516288 tender02@pl.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 11:30 |
Очікувана вартість: | 1 128 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Очікувана вартість закупівлі - без ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
602 штука
Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (переносні заземлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36022, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Старий Поділ, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки між Покупцем та Постачальником за цим Договором здійснюються в строк до 10 днів, перебіг якого починається з наступного дня після 30 днів з дня прийняття Покупцем замовленого Товару згідно з наданим Постачальником рахунком-фактурою. Покупець має право здійснити передоплату в розмірі до 100% вартості замовленого Товару. | Пiсляоплата | 40 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 16:10 |
1_ТД_переносні заземлення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-19-002611-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью технологическая группа "ЭКИПАЖ", Код ЄДРПОУ:21191464
Дата подання: 12 грудня 2019 14:31
Не відповідність кваліфікаційним критеріям
Тендерна пропозиція ПрАТ ІАС не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим частиною другою статті 16 в редакції Закону № 679-VIII від 15.09.2015, а саме: - не надано сканкопії документів, підтверджуючих виконання договорів (в порушення пп. 2. п. 1 Розділ ІІІ тендерної документації)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 12:44
Доброго дня.
На виконання вимог ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в тендерній документації, а саме в п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» та Додатком 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження», Замовником висунуто такі вимоги: «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл за період 2013-2019 років. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати будь який один договір (копію договору), що вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, із копіями актів (до виконаного договору) прийомки передачі/копії інших документів, які підтверджують факт передачі майна, або копію відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.».
На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПрАТ «Інститут автоматизованих систем» (далі – учасник) надав відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів на поставку заземлень за період 2017-2018 рр. (сторінка 7 тендерної пропозиції учасника).
На підтвердження виконання аналогічного договору учасник ПрАТ «Інститут автоматизованих систем» надав копію договору поставки №07/2905/2/4 від 29.05.2018 р. з ТОВ «Інвестиційна рада» та специфікації №1 на суму 411 378,00 грн. з ПДВ (сторінки 8-15 тендерної пропозиції учасника). На підтвердження повного виконання вищезазначеного договору учасником надано копію видаткової накладної №РН-0001212 від 14.08.2018 р. та копію довіреності №624 від 14.08.2018 р. (сторінки 16-17 тендерної пропозиції). Також учасником було надано копію листа-відгуку від ТОВ «Інвестиційна рада» від 03.09.2018 року (сторінка 18 тендерної пропозиції учасника).
На виконання вимог ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в тендерній документації, а саме в п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» та Додатком 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження», Замовником висунуто такі вимоги: «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл за період 2013-2019 років. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати будь який один договір (копію договору), що вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, із копіями актів (до виконаного договору) прийомки передачі/копії інших документів, які підтверджують факт передачі майна, або копію відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.».
На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПрАТ «Інститут автоматизованих систем» (далі – учасник) надав відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів на поставку заземлень за період 2017-2018 рр. (сторінка 7 тендерної пропозиції учасника).
На підтвердження виконання аналогічного договору учасник ПрАТ «Інститут автоматизованих систем» надав копію договору поставки №07/2905/2/4 від 29.05.2018 р. з ТОВ «Інвестиційна рада» та специфікації №1 на суму 411 378,00 грн. з ПДВ (сторінки 8-15 тендерної пропозиції учасника). На підтвердження повного виконання вищезазначеного договору учасником надано копію видаткової накладної №РН-0001212 від 14.08.2018 р. та копію довіреності №624 від 14.08.2018 р. (сторінки 16-17 тендерної пропозиції). Також учасником було надано копію листа-відгуку від ТОВ «Інвестиційна рада» від 03.09.2018 року (сторінка 18 тендерної пропозиції учасника).
Номер вимоги: UA-2019-11-19-002611-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАО "Институт автоматизированных систем", Код ЄДРПОУ:05393406
Дата подання: 12 грудня 2019 16:32
відповідь на вимогу ТГ Екіпаж
1. Наступним повідомляємо, що в тендерной пропозиції наданій ПрАТ «ІАС» в повному обсязі надана інформація відповідно до вимог розділу 3 п. 1 ( Додаток 2), а саме довідка про виконання аналогічних договорів, сканкопія договору, документи підтвержуючі виконання договору (видаткова накладна, довіреність) та відгук.
Звертаемо увагу Замовника торгів, що в довідці про виконання анало-гічних договорів вих. № 480 від 03.12.19р. допущена технічна помилка (опис-ка), а саме, помилково вказана дата (29.03.18р.) аналогічного договору. Вірна дата – 29.05.18р.
Просимо вважати вище вказану помилку (описку) несуттєвою, що не впливає на зміст самої пропозиції та брати до розгляду дане пояснення та інформацію повністю відображену в інших документах, що стосуються виконання договору №07/2905/2/4 від 29.05.18р. , які надані в складі тендерної пропозиції ПрАТ «ІАС».
Також просимо вимогу ТОВ Екіпаж про не відповідність кваліфікаційним критеріям не приймати до уваги.
2. В котрий раз доводимо до відома ТГ Екіпаж, що робити висновки , що до відповідності чи не відповідності поданої тендерної пропозиції критеріям має виключно право Замовник торгів.
Розгорнути
Згорнути
Звертаемо увагу Замовника торгів, що в довідці про виконання анало-гічних договорів вих. № 480 від 03.12.19р. допущена технічна помилка (опис-ка), а саме, помилково вказана дата (29.03.18р.) аналогічного договору. Вірна дата – 29.05.18р.
Просимо вважати вище вказану помилку (описку) несуттєвою, що не впливає на зміст самої пропозиції та брати до розгляду дане пояснення та інформацію повністю відображену в інших документах, що стосуються виконання договору №07/2905/2/4 від 29.05.18р. , які надані в складі тендерної пропозиції ПрАТ «ІАС».
Також просимо вимогу ТОВ Екіпаж про не відповідність кваліфікаційним критеріям не приймати до уваги.
2. В котрий раз доводимо до відома ТГ Екіпаж, що робити висновки , що до відповідності чи не відповідності поданої тендерної пропозиції критеріям має виключно право Замовник торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2019 12:45
Доброго дня.
На виконання вимог ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в тендерній документації, а саме в п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» та Додатком 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження», Замовником висунуто такі вимоги: «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл за період 2013-2019 років. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати будь який один договір (копію договору), що вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, із копіями актів (до виконаного договору) прийомки передачі/копії інших документів, які підтверджують факт передачі майна, або копію відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.».
На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПрАТ «Інститут автоматизованих систем» (далі – учасник) надав відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів на поставку заземлень за період 2017-2018 рр. (сторінка 7 тендерної пропозиції учасника).
На підтвердження виконання аналогічного договору учасник ПрАТ «Інститут автоматизованих систем» надав копію договору поставки №07/2905/2/4 від 29.05.2018 р. з ТОВ «Інвестиційна рада» та специфікації №1 на суму 411 378,00 грн. з ПДВ (сторінки 8-15 тендерної пропозиції учасника). На підтвердження повного виконання вищезазначеного договору учасником надано копію видаткової накладної №РН-0001212 від 14.08.2018 р. та копію довіреності №624 від 14.08.2018 р. (сторінки 16-17 тендерної пропозиції). Також учасником було надано копію листа-відгуку від ТОВ «Інвестиційна рада» від 03.09.2018 року (сторінка 18 тендерної пропозиції учасника).
На виконання вимог ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в тендерній документації, а саме в п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» та Додатком 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження», Замовником висунуто такі вимоги: «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл за період 2013-2019 років. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати будь який один договір (копію договору), що вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, із копіями актів (до виконаного договору) прийомки передачі/копії інших документів, які підтверджують факт передачі майна, або копію відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.».
На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ПрАТ «Інститут автоматизованих систем» (далі – учасник) надав відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів на поставку заземлень за період 2017-2018 рр. (сторінка 7 тендерної пропозиції учасника).
На підтвердження виконання аналогічного договору учасник ПрАТ «Інститут автоматизованих систем» надав копію договору поставки №07/2905/2/4 від 29.05.2018 р. з ТОВ «Інвестиційна рада» та специфікації №1 на суму 411 378,00 грн. з ПДВ (сторінки 8-15 тендерної пропозиції учасника). На підтвердження повного виконання вищезазначеного договору учасником надано копію видаткової накладної №РН-0001212 від 14.08.2018 р. та копію довіреності №624 від 14.08.2018 р. (сторінки 16-17 тендерної пропозиції). Також учасником було надано копію листа-відгуку від ТОВ «Інвестиційна рада» від 03.09.2018 року (сторінка 18 тендерної пропозиції учасника).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-19-002611-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Общество с ограниченной ответственностью технологическая группа "ЭКИПАЖ", Код ЄДРПОУ:21191464
Дата подання: 16 січня 2020 13:29
Дата подання: 16 січня 2020 13:29
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА (Протокол розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення про намір укласти договір від 08.01.2020; дата модифікації 08.01.2020 15:46)
НЕВІДПОВІДНІСТЬ учасника ПрАТ «Інститут автоматизованих систем» Кваліфікаційним критеріям до учасників та вимогам, установлені статтею 16 Закону
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 00:07
рішення від 20.01.2020№1058+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 00:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2020№1988.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2020 15:07
рішення від 31.01.2020№1988.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2020 16:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАО "Институт автоматизированных систем" |
967 740,00
UAH
|
912 590,00
UAH
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью технологическая группа "ЭКИПАЖ" |
1 064 075,00
UAH
|
912 600,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАО "Институт автоматизированных систем" #05393406 |
Переможець |
912 590,00
UAH
|
08 січня 2020 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 11:39
|
Договір №713 від 12.02.2020.pdf | укладений |
14 лютого 2020 11:39
|