Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ДК 021:2015 ,,33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні” (1.Столик анестезіолога (НК 024:2019 - 13951), 2.Столик інструментальний (НК 024:2019 - 13959), 3.Шафа матеріальна (НК 024:2019 - 10535), 4.Шафа матеріальна (НК 024:2019 - 10535), 5.Візок для транспортування пацієнтів (НК 024:2019 - 45353), 6.Візок для транспортування новонароджених (НК 024:2019 - 45353), 7.Шафа медична (НК 024:2019 - 45635(40599), 8.Насос шприцевий (НК 024:2019 - 61514), 9.Підставка під бікси (НК 024:2019 - 61454), 10.Пакувальна машина для інструментарію (НК 024:2019 - 36674), 11.Пристрій неонатальний для фототерапії та обігріву (НК 024:2019 - 37329), 12.Дефібрилятор (НК 024:2019 - 37806), 13.Електрокардіограф 3-х канальний (НК 024:2019 - 11407), 14.Автоклав з принтером (НК 024:2019 - 40547)) – 14 найменувань.
Очікувана вартість
607 000,00 UAH
UA-2019-11-19-002406-b 24ef32644dae42c98405b359a738841c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Георгіївна Осіпова

+380679880899 kremroddom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР II РІВНЯ»
Код ЄДРПОУ: 01999632
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Майора Борищака, 20/3
Контактна особа: Інна Георгіївна Осіпова
+380679880899
kremroddom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 17:15
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:13
Очікувана вартість: 607 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 035,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
1.Столик анестезіолога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13951 — Стіл на анестезіологічні інструменти
1 штука
2.Столик інструментальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
1 штука
3.Шафа матеріальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10535 — Медична шафа
3 штука
4.Шафа матеріальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10535 — Медична шафа
3 штука
5.Візок для транспортування пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 45353 — Крісло-візок для транспортування, нескладане
1 штука
6.Візок для транспортування новонароджених
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 45353 — Крісло-візок для транспортування, нескладане
1 штука
7.Шафа медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 45635 — Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів
1 штука
8.Насос шприцевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 61514 — Насос інфузійний загального призначення, з живленням від батареї
1 штука
9.Підставка під бікси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 61454 — Стійка для хірургічного лотка
1 штука
10.Пакувальна машина для інструментарію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 36674 — Пристрій для запаювання пакетів
1 штука
11.Пристрій неонатальний для фототерапії та обігріву
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 37329 — Система обігріву всього тіла на основі застосування електричних ковдр
1 штука
12.Дефібрилятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 37806 — Ручний зовнішній дефібрилятор
1 штука
13.Електрокардіограф 3-х канальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 11407 — Електрокардіограф основного призначення
1 штука
14..Автоклав з принтером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 40547 — Паровий стерилізатор без пристрою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 15:46
Додаток 4 Лист-згода на обр.персон.дан.docx
19 листопада 2019 15:46
Додаток 3.docx
19 листопада 2019 15:46
Додаток 2 Форма Тендерна пропозиція.docx
19 листопада 2019 15:46
Додаток 1 МТВ .docx
19 листопада 2019 15:46
Додаток 5 Проект договору.docx
19 листопада 2019 15:46
ТД Мед.обладн.14 наймен.2019р.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОФІ КОМ 605 000,00
UAH з ПДВ
605 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чеканцева Любов Анатоліївна 606 730,00
UAH з ПДВ
606 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 13:07
Пропозиція готово1.pdf
04 грудня 2019 13:07
Пропозиція готово2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОФІ КОМ

ФОП Чеканцева Любов Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОФІ КОМ
#42434736
Переможець 605 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 10:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОФІ КОМ
#42434736
605 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 14:16
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2020 14:23
Дод.угода 2 дог.239..pdf зміни до договору
16 березня 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:05
Дод.угода 1 дог.239.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:07
Договір 239 мед.обл. .pdf укладений
23 грудня 2019 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Дія договору продовжується до 31.03.2020р.
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору до 31.12.2020р, залишок заборгованості по Договору на 2020 рік складає: 605 000 грн 00 коп. (шістсот п’ять тисяч гривень 00 копійок). Загальна сума договору залишається незмінною та становить: 605 000 грн 00 коп. (шістсот п’ять тисяч гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 605 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 076,87 UAH)