Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Джерело фінансування: кошти державного бюджету України (загальний, спеціальний фонд))
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001763-b ● 842648303b654e6488563fd5281ff4b9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КОРАБЛЕБУДУВАННЯ ІМЕНІ АДМІРАЛА МАКАРОВА |
Код ЄДРПОУ: | 02066753 |
Місцезнаходження: | 54025, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Героїв України, буд. 9 |
Контактна особа: |
Людмила Шумова +380512424805 lyudmyla.shumova@nuos.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 13:13 |
Очікувана вартість: | 570 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
438 одиниця
Комп’ютерне обладнання (Джерело фінансування: кошти державного бюджету України (загальний, спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54025, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр. Героїв України, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти державного бюджету України (загальний, спеціальний фонд) | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 14:32 |
Додаток_3_Проект договору.pdf | |
19 листопада 2019 14:32 |
ТД(Комплектуючі до комп'ютерів).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:52
Дата відповіді: 21 листопада 2019 16:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне: 1. Для участі у торгах допускаються пропозиції постачальників товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі зазначених в тендерній документації, в такому випадку така марка або модель повинна відповідати тех. вимогам предмета закупівлі. В такому разі такий товар буде вважатись еквівалентом того, який вимагається згідно умов тендерній документації. Водночас, згідно вимог зазначених в п.5.2. Розділу 5 Тендерної документації "У разі, коли Учасник торгів пропонує до постачання еквівалент, тоді він повинен надати документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару зазначеним у додатку 2 вимогам, а саме: експертний висновок, виданий експертом." 2. Відповідно до п.1.5. Розділу 1 “Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.” Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично виходячи з тих цін, які зазначили Учасники під час подачі своїх пропозиції. Додаткові порівняння та розрахунки цін пропозицій Учасників процедури Замовником проводитись не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
514 562,94
UAH з ПДВ
|
488 729,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
514 603,20
UAH з ПДВ
|
488 736,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
552 700,00
UAH з ПДВ
|
552 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Переможець |
488 729,16
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 12:08
|
Додаткова угода1.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 10:59
|
Договор.pdf | укладений |
17 грудня 2019 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Загальна вартість договору залишається без змін та становить 488 729 грн. 16 коп. з ПДВ. Загальна кількість залишається без змін та становить 438 один. |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |