Комп’ютерне обладнання (Джерело фінансування: кошти державного бюджету України (загальний, спеціальний фонд))
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001763-b 842648303b654e6488563fd5281ff4b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КОРАБЛЕБУДУВАННЯ ІМЕНІ АДМІРАЛА МАКАРОВА
Код ЄДРПОУ: 02066753
Місцезнаходження: 54025, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Героїв України, буд. 9
Контактна особа: Людмила Шумова
+380512424805
lyudmyla.shumova@nuos.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 13:13
Очікувана вартість: 570 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
438 одиниця
Комп’ютерне обладнання (Джерело фінансування: кошти державного бюджету України (загальний, спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54025, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр. Героїв України, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти державного бюджету України (загальний, спеціальний фонд) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 листопада 2019 14:33
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2019 14:32
Додаток_3_Проект договору.pdf
19 листопада 2019 14:32
ТД(Комплектуючі до комп'ютерів).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:52
Дата відповіді: 21 листопада 2019 16:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне: 1. Для участі у торгах допускаються пропозиції постачальників товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі зазначених в тендерній документації, в такому випадку така марка або модель повинна відповідати тех. вимогам предмета закупівлі. В такому разі такий товар буде вважатись еквівалентом того, який вимагається згідно умов тендерній документації. Водночас, згідно вимог зазначених в п.5.2. Розділу 5 Тендерної документації "У разі, коли Учасник торгів пропонує до постачання еквівалент, тоді він повинен надати документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару зазначеним у додатку 2 вимогам, а саме: експертний висновок, виданий експертом." 2. Відповідно до п.1.5. Розділу 1 “Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.” Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично виходячи з тих цін, які зазначили Учасники під час подачі своїх пропозиції. Додаткові порівняння та розрахунки цін пропозицій Учасників процедури Замовником проводитись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 514 562,94
UAH з ПДВ
488 729,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 514 603,20
UAH з ПДВ
488 736,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 552 700,00
UAH з ПДВ
552 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 18:57
sign.p7s

Публічні документи

04 грудня 2019 16:28
sign.p7s
04 грудня 2019 16:15
Статут Комел 2018 печать.pdf
04 грудня 2019 16:15
Пропозиція.pdf
04 грудня 2019 16:15
порівняльна таблиця.pdf
04 грудня 2019 16:15
Монитори Сертифікат.pdf
04 грудня 2019 16:15
Лист про санкції.pdf
04 грудня 2019 16:15
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 12:29
sign.p7s
04 грудня 2019 12:28
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 488 729,16
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
488 729,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 грудня 2019 10:59
Договор.pdf укладений
17 грудня 2019 10:55
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 11:32
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2019 12:08
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Загальна вартість договору залишається без змін та становить 488 729 грн. 16 коп. з ПДВ. Загальна кількість залишається без змін та становить 438 один.
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 488 729,16
UAH (в тому числі ПДВ 81 454,86 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку