Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015-30190000-7 (картонні теки)
Очікувана вартість
3 200,00 UAH
UA-2019-11-19-001222-a 8cb5704ae9b9496cbf3134c90ac0c8cf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мамедов Рустам Ельшанович

380953617211 ocnap@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42436885
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16
Контактна особа: Мамедов Рустам Ельшанович
380953617211
ocnap@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Зазначено в договорі та додатку до нього
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штуки
Теки "Для паперів" "Справа"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару, на підставі накладних підписаних сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування, на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 листопада 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аппрод"
#42437464
Переможець 3 200,00
UAH
19 листопада 2019 15:47

Документи

19 листопада 2019 15:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 15:52
Договор 45 ТОВ Аппрод.pdf укладений
19 листопада 2019 15:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Теки "Для паперів" "Справа" 800 штуки 4,00
UAH