Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
880 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001208-b 864001cfbf2d4675b144e840d2105e9e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Максименко

+380951388949
+380971541581
zast.centr13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Заставнівський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги" Заставнівської районної ради Чернівецької області
Код ЄДРПОУ: 36752522
Місцезнаходження: 59400, Україна , Чернівецька обл., м. Заставна, вул. Незалежності, 111
Контактна особа: Надія Максименко
+380951388949,+380971541581
zast.centr13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 14:20
Очікувана вартість: 880 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59400, Україна, Чернівецька область, м.Заставна, Незалежності,111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 13:04
ТД телемедицина ПМСД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-02-000006 ● bbeb09a9c9574a228337fede0c7da9aa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019 11:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

02.12.2019 № 49

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 02.12.2019 року № 49
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-11-19-001208-b від 19.11.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТ-ТРЕЙД ЛТД" 867 984,00
UAH
867 984,00
UAH
Документи
ФОП Свинарець Володимир Сергійович 880 000,00
UAH
880 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 16:36
Довідка про довкілля.pdf
03 грудня 2019 16:36
Дерматоскоп.pdf
03 грудня 2019 16:36
Глюкометр.pdf
03 грудня 2019 16:36
Відповідність МТВ.pdf
03 грудня 2019 16:36
Форма пропозиції.pdf
03 грудня 2019 16:36
Тонометр.pdf
03 грудня 2019 16:36
Термометр.pdf
03 грудня 2019 16:36
Пульс.pdf
03 грудня 2019 16:36
Проект договору.pdf
03 грудня 2019 16:36
Монітор.pdf
03 грудня 2019 16:36
ДС.pdf
03 грудня 2019 16:36
Web-камера A4Tech PK-910_нов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТ-ТРЕЙД ЛТД"

ФОП Свинарець Володимир Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТ-ТРЕЙД ЛТД"
#39993570
Очікує рішення 867 984,00
UAH
05 грудня 2019 14:41

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 грудня 2019 18:11
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
11 грудня 2019 18:11
Електронний підпис
11 грудня 2019 18:11
рішення скасування процедури.doc