Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (джерело фінансування – кошти міжнародної технічної допомоги)
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001202-a ● 70b1a93d05f248648bebdcb9fea7f05b
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 40524109 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , місто Київ обл., Київ, Ярославська, 41 |
Контактна особа: |
Сорока Олександр 380444824615 o.soroka@phc.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 19:00 |
Очікувана вартість: | 31 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,29% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2900 штуки
ДК 021:2015 - 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (джерело фінансування – кошти міжнародної технічної допомоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ярославська 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 15:40 |
тендерна документація туалетний папір+рушники.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
папір
Дата подання: 19 листопада 2019 15:52
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:59
Рушник целюлоза або макулатура?
Відповідь: Доброго дня! Целюлоза.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо ПДВ
Дата подання: 20 листопада 2019 12:05
Доброго дня. Якщо учасник є платником ПДВ, то ставку в аукціоні він робить вез ПДВ, а договір поставки та специфікація буде підписуватись на суму з ПДВ, вірно?
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАМРАДОН" #41695194 |
Переможець |
30 970,00
UAH
|
28 листопада 2019 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_875_від_091219_Камрадон_папір_рушники.pdf | укладений |
09 грудня 2019 15:07
|