Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (джерело фінансування – кошти міжнародної технічної допомоги)
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2019-11-19-001202-a 70b1a93d05f248648bebdcb9fea7f05b
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сорока Олександр

380444824615 o.soroka@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , місто Київ обл., Київ, Ярославська, 41
Контактна особа: Сорока Олександр
380444824615
o.soroka@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 19:00
Очікувана вартість: 31 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,29%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2900 штуки
ДК 021:2015 - 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (джерело фінансування – кошти міжнародної технічної допомоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ярославська 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

папір
Дата подання: 19 листопада 2019 15:52
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:59
Рушник целюлоза або макулатура?
Відповідь: Доброго дня! Целюлоза.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо ПДВ
Дата подання: 20 листопада 2019 12:05
Доброго дня. Якщо учасник є платником ПДВ, то ставку в аукціоні він робить вез ПДВ, а договір поставки та специфікація буде підписуватись на суму з ПДВ, вірно?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАМРАДОН" 30 970,00
UAH
30 970,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 18:43
КомПроп_Центр Здоровя_22.11.19.pdf
22 листопада 2019 18:43
ТехСпец_Центр Здоровя_22.11.19.pdf
22 листопада 2019 18:43
Витяг ЄДР 040418.pdf
22 листопада 2019 18:43
Статут ТОВ_КАМРАДОН 3mb.pdf
22 листопада 2019 18:43
Виписка з ЄДР_ТОВ_КАМРАДОН.pdf
22 листопада 2019 18:43
КАМРАДОН РЕКВІЗИТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАМРАДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАМРАДОН"
#41695194
Переможець 30 970,00
UAH
28 листопада 2019 17:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАМРАДОН"
#41695194
30 970,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_875_від_091219_Камрадон_папір_рушники.pdf укладений
09 грудня 2019 15:07