Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)" (Комп'ютерна техніка)
Очікувана вартість
9 600,00 UAH
UA-2019-11-19-001186-b fe1e77a2e5f7482f9511eeab02c78b70
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 12:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 12:25
Початок аукціону: 28 листопада 2019 13:41
Очікувана вартість: 9 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Комп'ютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування місцевий (обласний) бюджет. Датою поставки Товару є дата фактичної передачі Товару від Продавця Покупцю згідно Накладної. Оплата за Товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар протягом 10 банківських днів згідно накладної. Оплата товару виконується згідно ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються на протязі 10-ти банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата не передбачена. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 12:27
Оголошення комп техніка 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:09
Дата відповіді: 20 листопада 2019 12:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Закупівля, про яку йдеться мова у вашому запитанні є допороговою, тому не підлягає дії Закону України "Про публічні закупівлі". Здійснення допорогових закупівель регулюється наказом ДП"Прозорро" від 19.03.2019 №10. Даним наказом не передбачено, що Замовник обов"язково повинен зазначати які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто зазначення "або" еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. Таким чином умови даної Закупівлі не порушують жодного з принципів закупівель і не являються дискримінаційними. Кожен учасник має можливість приймати участь в даній Закупівлі, якщо він має замовлений нами товар належної якості. До участі в закупівлі допускаються учасники будь-якої форми власності. Очикуєма вартість закупівлі є остаточною, вище якої учасник не може надавати свої пропозиції, тобто, якщо учасник є платником будь-якого податку, то сума податку входить в загальну суму пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 8 646,00
UAH з ПДВ
8 646,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Муха Віталій Анатолійович 8 928,00
UAH з ПДВ
8 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 01:42
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 01:42
Установчі документи.pdf
26 листопада 2019 01:42
Технічна характеристика.pdf
26 листопада 2019 01:42
ПРОЕКТ.pdf
26 листопада 2019 01:42
Лист-гарантія щодо санкцій.pdf
26 листопада 2019 01:42
Довідка щодо ліцензування.pdf
26 листопада 2019 01:42
Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2019 01:42
Авторизація DC-link.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 15:41
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:41
гарантійний лист.pdf
25 листопада 2019 15:41
довідка про ліцензію.pdf
25 листопада 2019 15:40
довідка про право підпису.pdf
25 листопада 2019 15:40
договір та специфікація.pdf
25 листопада 2019 15:40
згода з умовами договору.pdf
25 листопада 2019 15:40
сертифікати.pdf
25 листопада 2019 15:40
установчі документи.pdf
25 листопада 2019 15:39
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ФОП Муха Віталій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Переможець 8 646,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 15:58

Документи

03 грудня 2019 15:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
8 646,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2019 15:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:26
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 12:41
Договір 32_19т Павертрейд Моніто.PDF укладений
10 грудня 2019 12:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 646,00
UAH