Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп`ютерне обладнання
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2019-11-19-000811-c c6c3580150b2418d8940f4363ee81306
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітер Ірина Вікторівна

+380938772969 kmpnl3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 3
Код ЄДРПОУ: 02125838
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Контактна особа: Вітер Ірина Вікторівна
+380938772969
kmpnl3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Комп`ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару замовник здійснює оплату товару, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника після поставки товару та підписання видаткових накладних протягом 7 календарних днів. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 13:56
ДОГОВІР комп. обладнання.docx
19 листопада 2019 13:56
Оголошення компютерне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:56
Дата відповіді: 20 листопада 2019 15:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По суті питань відповідаємо наступне:

1. «Аналог або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов’язком, тому пропозиції Учасників з аналогами товару розглядатись не будуть це зазначено у тендерній документації закупівлі.

2. При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ, в тому числі і ФОПа, приймається до порівняння ціна пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів та витрат на поствку товару Замовнику. Оцінка тендерних пропозицій без врахування ПДВ може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі, ПДВ) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені статтею З Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 96 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 14:04
Повідомлення.pdf
26 листопада 2019 14:19
Інформація про учасника.pdf
26 листопада 2019 14:19
Банк откритий счет.pdf
26 листопада 2019 14:19
Авторизаційний лист (3).pdf
26 листопада 2019 14:19
Досвід 2000.rar
26 листопада 2019 14:19
Документы Компаком 2000_1.rar
26 листопада 2019 14:19
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 96 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 14:56

Документи

27 листопада 2019 14:56
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:56
248.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 14:56
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:56
248.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 15:19
дог 02-2210.pdf укладений
02 грудня 2019 15:19