Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп`ютерне обладнання
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2019-11-19-000811-c ● c6c3580150b2418d8940f4363ee81306
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ № 3 |
Код ЄДРПОУ: | 02125838 |
Місцезнаходження: | 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Вітер Ірина Вікторівна +380938772969 kmpnl3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 96 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Комп`ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08631, Україна, Київська, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
—
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | замовник здійснює оплату товару, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника після поставки товару та підписання видаткових накладних протягом 7 календарних днів. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 13:56 |
ДОГОВІР комп. обладнання.docx | |
19 листопада 2019 13:56 |
Оголошення компютерне обладнання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 10:56
Дата відповіді: 20 листопада 2019 15:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По суті питань відповідаємо наступне:
1. «Аналог або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов’язком, тому пропозиції Учасників з аналогами товару розглядатись не будуть це зазначено у тендерній документації закупівлі.
2. При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ, в тому числі і ФОПа, приймається до порівняння ціна пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів та витрат на поствку товару Замовнику. Оцінка тендерних пропозицій без врахування ПДВ може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі, ПДВ) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені статтею З Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.
1. «Аналог або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов’язком, тому пропозиції Учасників з аналогами товару розглядатись не будуть це зазначено у тендерній документації закупівлі.
2. При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ, в тому числі і ФОПа, приймається до порівняння ціна пропозиції з урахуванням всіх податків, зборів та витрат на поствку товару Замовнику. Оцінка тендерних пропозицій без врахування ПДВ може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі, ПДВ) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені статтею З Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Переможець |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 15:19
|
дог 02-2210.pdf | укладений |
02 грудня 2019 15:19
|