Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Долинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43314923 |
Місцезнаходження: | 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, проспект Незалежності, будинок 12 |
Контактна особа: |
Барко Мар'яна 380960718508 tender_osvitamr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 12:38 |
Очікувана вартість: | 348 215,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | до 7 числа наступного місяця за товар, отриманий з 01 по 31 число попереднього місяця. | Пiсляоплата | 31 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 13:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 13:38 |
Додаток 5 форма тендерної пропозиції (2).docx | |
19 листопада 2019 13:37 |
Додаток 4 проект договору .docx | |
19 листопада 2019 13:36 |
Додаток 3 технічні характеристики.docx | |
19 листопада 2019 13:35 |
Додаток 2 відповідність учасника вимогам_ визначеним у ст. 17 Закону (2).docx | |
19 листопада 2019 13:35 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
19 листопада 2019 13:35 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена наступними документами:
документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (копією декларації виробника та/або сертифікатів відповідності на товар та/або посвідченням про якість та/або висновком санітарно – епідеміологічної експертизи та/або ветеринарною довідкою та/або іншим документом, що підтверджує якість товару).
- копією експлуатаційного дозволу виданого на учасника торгів та/або копією документа, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку та присвоєний особистий реєстраційний номер (в залежності від виду продукції)
ФОП Михалюк Л.Р. на відповідність вимогам подав документ «Копія Декларації виробника» , яка не відповідає вимогам згідно законодавства України, а саме згідно ст.21 ЗУ Про безпечність та якість харчових продуктів
Декларація виробника повинна містити таку інформацію:
1) назву та адресу виробника;
2) назву харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора,
допоміжного матеріалу для переробки та іншу інформацію, необхідну
для ідентифікації продукту;
3) посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або
стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких
така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування,
зберігання та інші умови обігу);
4) дату видачі, ім'я, підпис та посаду особи, яка видала
декларацію виробника;
5) для продуктів, вироблених в Україні, контрольний
(реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання
експлуатаційного дозволу відповідно до положень статті 22 цього
Закону.
Виробник, що видає декларацію виробника, повинен мати
документальні докази дійсності його декларації. Такими
документальними доказами визнаються, зокрема, протоколи
вимірювань, досліджень, проведених акредитованою лабораторією,
документи про впровадження на виробництві систем HACCP або
аналогічних систем забезпечення безпечності та якості вироблених
товарів, експлуатаційні дозволи і документи про результати
державного контролю та державного нагляду санітарної та/або
ветеринарної служби відповідно.
Поданий документ не містить даних номера Експлуатаційного дозволу, експертного висновку чи протоколу досліджень, а отже не є Декларацією виробника.
Учасник ФОП Михайлюк Л.Р. не надав документів, що підтверджують якість товару згідно ЗУ Про безпечність та якість харчових продуктів
Згідно даних відкритих реєстрів потужностей http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Reestri/38/ ФОП Михайлюк Л.Р. належить потужність
ФОП Михайлюк Любомир Романович r-UA-09-03-389 вул. Верхня, 1А,
с. Залуква, Галицький р-н,
Івано-Франківська обл., 77161 роздрібна торгівля харчовими продуктами 18.10.2018
Згідно поданої Декларації виробника ФОП Михайлюк Л.Р. є виробником м’ясної прдукції(філе куряче)
Всі виробники м’ясної продукції згідно п.1 ст.23 ЗУ Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів повинні отримати Експлуатаційний дозвіл.
«Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.»
ФОП Михайлюк Л.М. не надав Експлуатаційного дозволу у складі пропозиції.
Тому просимо тендерний комітет переглянути тендерну пропозицію Учасника ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ на відповідність вимогам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) оператор ринку харчових продуктів, який провадить діяльність що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу згідно даного Закону, зобов’язаний подати до територіального органу компетентного органу (Управління Держпродспоживслужби в районі) заяву про державну реєстрацію потужності, яка використовується на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Таким чином реєструвати потужність потрібно операторам ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом ( або: транспортуванням, зберіганням, продажем) харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною.
Однак, варто зазначити оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження для початку роботи закладу отримують експлуатаційний дозвіл (ч.1. ст. 23 Закону).
Відповідно до ст. 23. ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі.
Відповідно до ДСТУ 4426:2005 М’ЯСО ЯЛОВИЧИНА У ВІДРУБАХ, За термічним станом відруби поділяють на:
· охолоджені (піддані охолоджуванню до температури від 0 оС до 4 оС);
· заморожені (піддані заморожуванню до температури не вищої ніж мінус 8 оС).
З відкритого реєстру «Реєстри потужностей операторів ринку, на які видано експлуатаційні дозволи», що розміщений на сайті державної служби з безпеки харчових продуктів і захисту споживача (http://www.consumer.gov.ua) вбачається, що ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ не занесений до даного реєстру, а отже і не має експлуатаційного дозволу і таким чином не може здійснювати даний вид діяльності в супереч законодавству.
ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ як він декларує є виробником готової продукції, яка не підпадає під первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, і таким чином, ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ зобов’язаний мати експлуатаційного дозволу на провадження діяльності пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження та подати його у складі тендерної пропозиції.
З огляду на вищенаведене, просимо Замовника відреагувати на дані вимогу та переглянути своє рішення щодо визначення переможцем ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ. У разі ігнорування вищенаведених фактів можемо сміло робити висновок про не компетентність Замовника, або про змову між Замовником і переможцем, що за собою несе адміністративну та кримінальну відповідальність.
Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що ціна вашої пропозиції є істотно вищою за ціни аналогічної продукції на роздрібному ринку, і на 25,9% вища ціни, яку запропонував ФОП Михайлюк.
Виходячи з зазначеного вище, Управління освіти Долинської міської ради вважає, що переможець торгів визначений правильно і підстав для перегляду цього рішення не вбачається.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-16-000042 ● e1d04098f29b4037933dd20d6569a4dc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 15:03 |
Н А К А З
16.04.2020 № 21
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.04.2020 №21
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
8 UA-2019-11-19-000693-a 19.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу закупівлі Управління освіти Долинської міської ради, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області винесено висновок про результати моніторингу закупівлі від 24 квітня 2020 року. Згідно з даним висновком, на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Михайлюк Любомира Романовича через ненадання документів у відповідності з вимогами тендерної документації, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та уклав з ним договір про закупівлю. Однак, управління освіти Долинської міської ради просить врахувати таке: переможець торгів Михайлюк Л.Р. на виконання умов тендерної документації на підтвердження відсутності підстав для відхилення відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надав такі документи: електронну довідку з органів ДФС про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи станом на 18.12.2019. Під час розгляду пропозиції даного учасника було враховано наступне: за змістом цього документа видно, що Михайлюк Л.Р. не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Даний документ є електронним документом, який отримано та оформлено відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також, відповідно до статті 8 цього закону, його юридична сила та допустимість не можуть заперечуватися. На документ накладено електронний цифровий підпис учасника, що виключає будь-який сумнів в його справжності. Отже, учасник надав повну та вичерпну інформацію про те, чи має він заборгованість зі сплати податків та зборів. Видану довідку замовник перевірив у відкритій частині Електронного кабінету платника. Крім цього, після визнання учасника переможцем, автоматично системою було сформовано два документи: Квитанція №1 з ДФС про відсутність заборгованості та Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості. Також було враховано те, що дана пропозиція визнана найбільш економічно вигідною, тому замовник додатково керувався принципами максимальної економії та ефективності.
2020-04-29 15:09:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ |
343 530,00
UAH з ПДВ
|
249 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГОЛДПРО" |
321 669,00
UAH з ПДВ
|
281 038,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Галимейко Юрій Миколайович |
337 284,00
UAH з ПДВ
|
318 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Поронюк Богдан Юрійович |
337 284,00
UAH з ПДВ
|
337 284,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Ковбаснюк Микола Миколайович |
345 091,50
UAH з ПДВ
|
345 091,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ #3133522371 |
Переможець |
249 840,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 18:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 16:41
|
Додаткова угода 3 (до дог. №18).pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:13
|
Додаткова угода 2 (до дог. №18).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2020 09:25
|
Додаткова угода 1 (до дог. №18).pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2020 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 08:40
|
Договір.PDF | укладений |
02 січня 2020 08:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись рішенням сесії Долинської міської ради від 08.10.2020 року № 922-20/2020 «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2019 № 384-11/2019 «Про міський бюджет об’єднаної територіальної громади на 2020 рік» та п. 1. ч. 4. ст. 36 (п. 1. ч. 5 ст.41 в новій редакції) Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити ціну Договору на 150000,00 гривень (сто п'ятдесят тисяч гривень, 00 копійок) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків. |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року. |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі 19500,00 грн., що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |