Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа гречана, крупа ячна, вівсяні пластівці, крупа кукурудзяна, борошно (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
107 166,00 UAH
UA-2019-11-19-000465-b a64bb2de300349649420de4c9dce5eb6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисак Тетяна Олегівна

+380487628249 lisakmalin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22
Контактна особа: Лисак Тетяна Олегівна
+380487628249
lisakmalin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5100 кг
Крупа гречана, крупа ячна, вівсяні пластівці, крупа кукурудзяна, борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Заклади освіти Малиновського району м.Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки платника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

19 листопада 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТ ІНВЕСТ ХХІ"
#32521649
Переможець 107 166,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 10:29

Документи

19 листопада 2019 10:28
Електронний підпис
19 листопада 2019 10:27
Повідомлення про рішення
19 листопада 2019 10:27
Повідомлення про рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:00
002.jpg зміни до договору
21 грудня 2019 11:02
001.jpg зміни до договору
21 грудня 2019 11:02
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 10:33
Договір укладений
19 листопада 2019 10:31
Договір укладений
19 листопада 2019 10:31
Договір укладений
19 листопада 2019 10:31
Договір укладений
19 листопада 2019 10:31
Договір укладений
19 листопада 2019 10:31
Договір укладений
19 листопада 2019 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі домовленості та п.1.3 Договору, сторони домовилися зменшити обсяг закупівель та загальну суму договору.
Номер договору про закупівлю: 221
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML