Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
153 700,00 UAH
UA-2019-11-19-000318-b ccdcd95ea7854ee1860bfd5e732612e5
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марта Євгенівна Струс

+380671699135 umsv.lor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління майном спільної власності Львівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25255072
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18
Контактна особа: Марта Євгенівна Струс
+380671699135
umsv.lor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 19:00
Очікувана вартість: 153 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 768,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Винниченка, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: обласний бюджет Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 09:55
Тех_вимоги_ноутбуки.doc
19 листопада 2019 09:55
Договір тип.госп..doc
19 листопада 2019 09:55
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 19 листопада 2019 16:31
Дата відповіді: 22 листопада 2019 16:47
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник здійснює оцінку тендерних пропозицій відповідно до чинного законодавства. Технічні вимоги, що є невід’ємною частиною тендерної документації містять чіткі вимоги до того товару, який хоче отримати Замовник, однак ми готові розглянути еквівалент, якщо він буде такий самий або кращий за технічними характеристиками.
Документація
Дата подання: 19 листопада 2019 16:37
Дата відповіді: 22 листопада 2019 16:47
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Так, замовнику потрібно отримати товар разом з монтажем, встановленням, підключенням, навчанням та введенням в експлуатацію.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:24
Дата відповіді: 22 листопада 2019 16:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не може зобов’язувати учасника вчиняти будь-які дії, адже змушений діяти відповідно до вимог чинного законодавства та не дискримінувати учасників. У тому числі замовник не може обмежувати конкуренцію серед потенційних учасників, тому буде здійснювати оцінку абсолютно однаково, не залежно від того чи розрахована пропозиція учасника з ПДВ чи без ПДВ.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій