Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39830000-9 Продукція для чищення
Очікувана вартість
7 255,00 UAH
UA-2019-11-19-000253-c beef7baecfba4319a9fa2441c5b4fca6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 14:52
Очікувана вартість: 7 255,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


39830000-9 Продукція для чищення: миючий засіб-100 шт., засіб для скла з розпилювачем - 50 шт., туалетний папір - 150 шт., крохмаль картопляний - 25 шт.(відповідно до технічних вимог)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
325 штуки
39830000-9 Продукція для чищення (миючий засіб-100 шт., засіб для скла з розпилювачем - 50 шт., туалетний папір - 150 шт., крохмаль картопляний - 25 шт.(відповідно до технічних вимог)) Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених у специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред"явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 3 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 10:16
Технічне завдання.docx
19 листопада 2019 10:15
Кваліфікаційні вимоги.docx
19 листопада 2019 10:14
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:23
Дата відповіді: 20 листопада 2019 12:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаємо на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам предмета закупівлі зазначеним в технічному завданні. 2)Зобов'язуємо всіх учасників закупівлі вказувати фірму-виробника, запропонованого товару, в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу ідентифікувати товар та пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам предмету закупівлі. 3)До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Розглядатимемо їх ціну як остаточну. Не додаватимемо до його ціни суму ПДВ 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Чернігівторг 5 595,00
UAH з ПДВ
5 376,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА 5 892,50
UAH з ПДВ
5 379,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 5 698,50
UAH з ПДВ
5 388,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 13:28
Інформація про учасника.pdf
25 листопада 2019 13:27
Пропозиція .pdf
25 листопада 2019 13:27
Документи якості.pdf
25 листопада 2019 13:27
Витяг з ЄДР.pdf
25 листопада 2019 13:27
Виписка з ЄДР.pdf
25 листопада 2019 13:27
Статут ТОВ ЧЕРНІГІВТОРГ.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 12:49
Виписка.rar
25 листопада 2019 12:29
цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2019 12:29
Сертифікати Містер Мускул.rar
25 листопада 2019 12:29
Відомость про ФОП.pdf
25 листопада 2019 12:29
ідентифікоційний номер.pdf
25 листопада 2019 12:29
гарантійний лист 3.pdf
25 листопада 2019 12:29
гарантійний лист 2.pdf
25 листопада 2019 12:29
гарантійний лист 1.pdf
25 листопада 2019 12:29
довідка3.pdf
25 листопада 2019 12:29
довідка 6.pdf
25 листопада 2019 12:29
довідка 4.pdf
25 листопада 2019 12:29
лист-гараниія учасника.pdf
25 листопада 2019 12:29
паспортні дані.pdf
25 листопада 2019 12:29
довідка 1.pdf
25 листопада 2019 12:29
довідка2.pdf
25 листопада 2019 12:29
довідка 5.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 16:39
Електронний підпис
25 листопада 2019 16:39
Лист про неліцензування.pdf
25 листопада 2019 16:39
Згода з договором.pdf
25 листопада 2019 16:39
Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2019 16:39
ЕКО5516_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Чернігівторг

ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Чернігівторг
#35687180
Переможець 5 376,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 12:06

Документи

28 листопада 2019 12:06
Протокол 2444.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Чернігівторг
#35687180
5 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 12:06
Протокол 2444.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_Ч.PDF укладений
17 грудня 2019 14:27