Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. з проведенням заходів, щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності будівлі Вікнянського ЗЗСО І-ІІІ ст. що знаходиться за адресою: вул.Бажанського,17 с.Вікно, Заставнівського району, Чернівецької області. (заміна даху, утеплення фасаду та горищного перекриття) (Утеплення горищного перекриття школи) ІІ черга
Очікувана вартість
181 718,40 UAH
UA-2019-11-19-000188-c d635fc9aab804f0d965fe788546095d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікнянська сільська рада

380955944196 wiknorada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вікнянська сільська рада Заставнівського району Чернівецької області
Код ЄДРПОУ: 04418570
Місцезнаходження: 59433, Україна , Чернівецька обл., село Вікно, Головна,№80
Контактна особа: Вікнянська сільська рада
380955944196
wiknorada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:31
Очікувана вартість: 181 718,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. з проведенням заходів, щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності будівлі Вікнянського ЗЗСО І-ІІІ ст. що знаходиться за адресою: вул.Бажанського,17 с.Вікно, Заставнівського району, Чернівецької області. (заміна даху, утеплення фасаду та горищного перекриття) (Утеплення горищного перекриття школи) ІІ черга
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. з проведенням заходів, щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності будівлі Вікнянського ЗЗСО І-ІІІ ст. що знаходиться за адресою: вул.Бажанського,17 с.Вікно, Заставнівського району, Чернівецької області. (заміна даху, утеплення фасаду та горищного перекриття) (Утеплення горищного перекриття школи) ІІ черга
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59433, Україна, Чернівецька область, Вікно, вул. Бажанського,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 14:59
Зміни до тендеру 29.11.19.docx
29 листопада 2019 14:59
ТД Утеплення горища 2 черга.docx
29 листопада 2019 14:59
Додаток 3 Проект договору горище ч.2.docx
29 листопада 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 14:59
Зміни до тендеру 29.11.19.docx
29 листопада 2019 14:59
ТД Утеплення горища 2 черга.docx
19 листопада 2019 09:55
ТД Утеплення горища 2 черга.docx
29 листопада 2019 14:59
Додаток 3 Проект договору горище ч.2.docx
19 листопада 2019 09:55
Додаток 3 Проект договору горище ч.2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-12-000024 ● 051bd36adab74619b3034f0c0be969f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 березня 2020 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.03.2020 № 9

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Лілія БОЙЧУК

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.03.2020 року № 9
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-11-19-00018-c від 19.11.2019 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статі 9 Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-12 17:11:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі Вікнянського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. з проведенням заходів, щодо застосування енергоефективних засобів з метою зменшення енерговитратності та підвищення енергоефективності будівлі Вікнянського ЗЗСО І-ІІІ ст. що знаходиться за адресою: вул.Бажанського,17 с.Вікно, Заставнівського району, Чернівецької області. (заміна даху, утеплення фасаду та горищного перекриття) (Утеплення горищного перекриття школи) ІІ черга» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-19-000188-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1) Чому Вами оприлюднено договір від 22.12.2019 № 237 не в повному обсязі, а саме: без додатків до даного договору?
2) Чи виконано зазначений договір у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-16 08:44:01

Про надання пояснень

За результатами розгляду першого питання констатуючої частини до моніторингу закупівлі, повідомляємо, що додатки до Договору № 237 від 22.12.2019 року мають великий обсяг інформації, які перевищують максимальний розмір файлів, зокрема понад 49 мб, що унеможливлює завантажити додатки в повному обсязі в електронну систему публічних закупівель.
Додатково звертаємо увагу, що відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю-протягом двох днів з дня його укладення.
Тобто, законодавець встановив обов’язковість оприлюднення саме договору, що і виконано Замовником. Оприлюднення додатків до договору Законом не передбачено.
Стосовно другого питання, повідомляємо, що Договір № 237 від 22.12.2019 року виконано в повному обсязі, сума профінансованих коштів складає 148 299,00 грн.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ" 148 299,00
UAH з ПДВ
148 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ"" 160 144,00
UAH з ПДВ
160 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 20:11
dovidka.zip
06 грудня 2019 22:46
договір 1.pdf
06 грудня 2019 18:23
зразок договору.pdf
06 грудня 2019 18:23
тендерна документація.pdf
06 грудня 2019 18:23
кошторисна документи.pdf
06 грудня 2019 18:23
договір.pdf
06 грудня 2019 17:40
пропозиція ціни.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 22:33
договір.pdf
06 грудня 2019 22:33
Пропозиція ціни.docx.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ"

ККП "ФІРМА "М.А.К. КОМ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ"
#3217218152
Переможець 148 299,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШТЕФАНЮК ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ"
#3217218152
148 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 18:28
IMG_0001-об'єднано (17).pdf укладений
23 грудня 2019 18:24